Prírodné antibiotiká účinné na chlamydophilu pneumoniae

Viem, že aj Stratton by bol radšej, keby mal k dispozícii namiesto pečeň (játra) ohrozujúce syntetické ATB, neškodné prírodné ATB. Podarilo sa mu to s NAC, ktorým nahradil amoxycilin, ale veda sa príliš nezaoberá účinkom prírodných ATB, keďže sa nedajú patentovať, a dostatočne na nich zarábať napríklad aj na ďaľší výskum. Prehrabal som sa v súčasných prírodných ATB vzhľadom na nejaký vedecký výskum v súvislosti s účinkom na chlamydophilu, a najviac ma zaujal berberin.  http://en.wikipedia.org/wiki/Berberine
Kúpil som si Oregon grape http://en.wikipedia.org/wiki/Oregon-grape a začal ho pred dvomi dňami testovať. Užívam niekoľko imunostimulátorov, NAC, Berksonov protokol a iné doplnky, ale po doplnení o berberinu registrujem zlepšenie aj zhoršenie. To zlepšenie je doprevádzané herxom a podobnými neduhmi, ale o užití carvacrolu psýllia a Mabronu sa to dá celkom vydržať. Zlepšenie registujem v zoslabnutí príznakov ochorenia. Budem ďalej informovať ako sa to vyvíja. Ešte doplním, že zatiaľ neužívam žiadne syntetické ATB. 

U toho Oregon grape píšu: Recent studies indicate that M. aquifolium contains a specific multidrug resistance pump inhibitor (MDR inhibitor) named 5'-methoxyhydnocarpin (5'-MHC) which works to decrease bacterial resistance to antibiotics and antibacterial agents.
Odkaz na vedeckú štúdiu z Číny, kde majú prírodné liečivá rovnocenné postavenie so syntetickými: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22068503 
U berberinu uvádzajú, že účinkuje aj na candidu, čo by nebolo na zahodenie ak uvážime, že by bol súčasne účinný na niektorú z foriem chlamydophily aj candidu, či iné patogénne plesňové premnoženia. 
Je aj protizápalový a účinný na biofilmy.

Priebežné doplňanie ďaľších:

Látka z kokosového oleja. 

Dikes za info, davas sem

Dikes za info, davas sem fakt uzitecny veci..
Skrze inhibitory efluxovych pump zrejme vede dalsi cesta, jak zvysit efektivitu lecby bakterialnich infekci. Jenom si nejsem jista, jak moc je to nespecificka zalezitost tj. kolik bakterii vlastni stejne nebo obdobne pumpy. Nikdy jsem bakterialni pumpy nestudovala do hloubky a o tech chlamydiovych se mnoho nevi, vlastne se dokonce polemizovalo o tom, zda vubec existuji.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ještě  info k

Ještě  info k berberinu-má  blokovat syntesu bakteriální DNA,ale na to musí být přítomen v minimální inhibiční koncentraci a ta je cca 300 mikrogramů /mililitr.Je velká potíž tuto koncentraci dosáhnout,když se prakticky nikde nedozvíš kolik toho berberinu obsahují kapsle či jiné,které se nabízejí.Navíc berberin není rozpustný ve vodě,jen v etanolu,obávám se tedy že pokud to není lihový extrakt,tak je to celé k ničemu,do buňky kam je potřeba jej dodat se nedostane nic.

Neviem aká je

Neviem aká je vstrebateľnosť berberinu do bunky a jeho učinnosť na RT a KT. Neviem ani či je nutná jeho rozpustnosť vo vode, aby sa dostal do bunky. Píšu, že sa zle vstrebáva cez črevo, a rovnako ako u curcuminu používajú na zlepšenie vstrebateľnosti bioperin   http://store.truebotanica.com/store/product/SRW0246P/BerberinePlus120Caps.aspx
Keby som vedel, že je schopný nahradiť RT a KT, tak to sem rovno napíšem. Uviedol som len zdroje, kde uvádzajú nejaké výskumné info. 
Opäť dodávam, že pokiaľ sa rozhodnete doplniť svoj bojový arzenál o prírodné ATB, naštudujte si o ňom čo najviac, aby ste si nevytvárali kontraindikácie. K berberinu sem prihodím toto 

Ak by ste chceli pridať do

Než začnete užívať

Než začnete užívať akýkoľvek bylinný preparát ,naštudujte si jeho kontraindikácie. Pri Goldenseale je to napríklad toto:  http://en.wikipedia.org/wiki/Goldenseal#Cautions

Skromný dotaz - a pomohlo

Skromný dotaz - a pomohlo to někomu, někdy? Nebude to tak nějak past na peníze?
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu

Sú štúdie o tom, že to

Sú štúdie o tom, že to funguje. Do akej miery sú pravdivé nedokážem posúdiť. Ale pri každom lieku, či byline, ktorá pomohla viacerím, musel byť niekto prvý, komu to pomohlo. 
Otázka sa dá položiť aj naopak. Nepomohlo to už niekomu niekedy? 
Z morálneho hľadiska si vám nedovoľujem ponúkať relatívne pasce na peniaze, pretože to považujem za príliš veľký risk bez možného pozitívneho efektu. Preto som sa osobne rozhodol pre tento lacný produkt. 
Tu si môžete prečítať názory niektorých uživateľov:

Ještě bys měl říci, že

Ještě bys měl říci, že se jedná o celkem běžný  keřík z Ameriky  mahonii cesmínolistou ...

březen 2013 ukončení CAPu 

Ono by bolo

Ono by bolo najideálnejšie, keby niečo rástlo na každom kroku a ešte k tomu pomáhalo na zdravie. 

Česnek - taky dobré

Česnek - taky dobré přírodní ATB... Akorát, že si zrovna nejsem jist, zda to zabere...(ale hezky to plynuje :-).
Proč to píšu - protože  teda vůbec nejsem přesvědčen o účinku. Lepší řešení by asi tam, kde nezabírá klasický WP (mám za sebou) bylo hledat jiné "neotřelejší" kombinace ATB. Především u postižených, kteří jsou chronicky nemocni již léta letoucí a naši "medici" už na ně vychrlili desítky léčeb ala 14 dní a nic. Reakce mikrobů je pak vlažná až žádná, rezistence patrná.
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu

Souhlas. Co mne ale

Souhlas. Co mne ale fascinuje, je to, že co se týče chlamydií,tak viz např. Patenty Vanderbiltovy univerzity ukazují, co na ty potvory zabírá a co ne, přesto  se to stále nerespektuje a hledají se jiné zázraky. Bohužel viz Doplněné znění Strattonova/Vanderbilt Protokolu: Únor 2006 či Strattonův protokol- update 2009 je to na roky, dlouhé roky, pokud se to nechalo dojít do stádia, kdy je to rozlezlé všude. Ale asi jsou věci, které mohou napomoci. Zřejmě je to např. artemisiin z pelyňku ročního, resveratrol atd. Ale podstatné ale je, že asi hlavní je vydržet tu dlouhou nezbytnou a nutnou dobu a asi bez toho metronidazolu to také nejde. Dalším problémem jsou souběžné další infekce, kdy je asi třeba, když už to postižený snese, např. ten Minocyclin nebo zdvojenou dávku doxycyklinu  (2 x 200 mg denně) plus celá kombinace dle SP. 


Jinak jestli si někdo myslí, že alkaloidy nebo jiné látky z bylinek jsou bezpečnější než ATB, nechť si uvědomí, že i ATB jsou původně látky  čistě přírodní, např. produkty plísní atd. Lepší by bylo respektovat schopnosti bakterií jako jsou chlamydie, borelie, bartonely atd. kolonizovat organismus a nákazy likvidovat včas a ne tvrdit hovadiny, jako že chronické infekce neexistují. Ale to si musí páni a dámy s lékařskými diplomy srovnat sami se svými svědomími! 

Jinak i ten česnek do toho patří, ale sám asi nic nezmůže. 

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Myslím si že Stratton sa

Myslím si že Stratton sa len pokúša svoj protokol vylepšiť. O tom, že toto úsilie nie je zbytočné svedčí nahradenie amoxicilinu s NAC. NAC nielenže likviduje ET chlamydophily, ale chráni pečeň(játra) a má aj iné zdravotné pozitíva  http://www.davidwheldon.co.uk/NAC.html . Niečo podobné, zatiaľ len teoreticky priniesol s puryvátom (zatiaľ rozporuplné výsledky). Mám ale pocit, že sa snaží práve o to, aby ľudia neboli dlhodobo zaťažovaní možnou toxicitou ATB na pečeň. Takže si myslím , že by uvítal, keby objavil na RT a KT niečo rovnako prospešné a neškodné ako NAC na ET. Uvítal by to tu asi každý, ak sa nemýlim. 
Myslím si, že nestačí, aby ATB mali prírodný pôvod, dôležité je, aby boli čo najmenej toxické. radšej by som prijal syntetické netoxické ATB, ako toxické prírodné. Spôsob, akým sa lieky držia na trhu je ich prínos je menej zhubný, ako následky užívania. Aspoň teoreticky to je tak prezentované. V praxi to môže byť ale horšie,pretože sa až tak štatisticky neskúma, či vedľajšie účinky nespôsobili ďaľšiu, ešte horšiu chorobu, prípadne smrť. Pri ATB sa neutajuje ich možná toxicita na pečeň, a preto by som bol ja osobne radšej, keby sa viac výskumu investovalo práve do účinných látok bez toxicity na pečeň. 

Promiň, asi nechápeš,

Promiň, asi nechápeš, někdo hledal a něco v rámci možností našel, v rámci možnosti dané laboratoře, mimochodem kvůli penězům zavřenou, dnes možná zase otevřenou díky darům, nevím, ale prostě něco vyšlo, to by mělo fungovat, tedy fungovalo v laboratoři. To je jedna věc, druhá věc je, co je a není více nebo méně jedovaté pro člověka jako takového. Alkaloid á la berberin či nějaké ATB, ono je to všechno jen z nouze ctnost, ono to je pro člověka v podstatě jed všechno, jde o množství v jakém to je pro člověka ještě snesitelné a pro ty bestie ne! 

Druhá věc je, co je momentálně tak nějak prokazatelně účinné, teď! A ne až někdo něco jiného vymyslí, někdy za deset, dvacet, sto let. To mně osobně už bude putna! A o tom to tu je, co funguje už teď v nějakém množství, kombinaci, dostupnosti a o čem vím, že mne nedorazí úplně! To zajímá člověka, který je podle mudrců hypochondr, který ztratil práci, kariéru, všechno! Pokud budu biochemikem či mudrcem obdobným a zdravý a budu si chtít udělat slávu či podobným pomoci, mohu si dovolit zkoumat, hledat, vymýšlet, jestli třeba berberin z mahonie cesmínolisté je použitelný a za jakých podmínek, množství apod., když už to na něco v rámci svých možností používali Indiáni. 

Jinak kdyby našinec měl zkoušet všechno, co je na Internetu nesmírném uváděno jako zázračný lék, nevím, nevím, jak by to dopadlo ... ono něco jiného je černý čaj s bezinkami proti nachlazení a něco jiného proti chronické infekci chlamydiemi, byť mně osobně tenhle čaj ještě se slupkami jablek dlouhá léta pomáhal přežít.

Jinak pátrej dál, třeba se zadaří. Jen si nemysli, že cokoliv bude těm potvorám jedem, bude lidskému tělu jen blahem. Viz major Ketek, údajně silně účinný proti chlamydiím, ale v případě postižený jater těmi potvorami velmi nebezpečný ... nebo Rifabutin, viz Posledni pozorovani doktora Strattona

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Honzo, ja len zverejňujem

Honzo, ja len zverejňujem útržky vedeckých výskumov, ktoré sa možno ďalej nedostanú, pretože nebudú napríklad peniaze na ďaľší výskum , či klinické skúšky. Zverejňujem to preto, aby ak to chce niekto skúsiť na sebe, nech to skúsi. Nechcem aby to menil za Strattona či Wheldona, ale môže si to prihodiť ako doplnok. Čím viac zbraní, tým lepšie, hlavne keď sa nedá spoliehať na to, že si Cpn nevybuduje odolnosť voči súčasne používaným ATB.  http://www.biomedcentral.com/1471-2180/9/218  
Celkom nesúhlasím s tým, že nie je rozdiel medzi NAC a amoxycilínom čo sa týka jedovatosti voči ľudskému telu, ale máš právo si myslieť čo chceš. 
Výskumu by veľmi pomohlo, keby bol presvedčený nejaký miliardár o tom, že jeho syn je chronicky chorý na Cpn, a zainvestoval by ako v tomto prípade  http://jaroslavflegr.bigbloger.lidovky.cz/c/235755/O-schizofrenii-a-o-tom-jak-se-obcas-vyplaci-byt-neortodoxni.html

°°vychrlili desítky

°°vychrlili desítky léčeb ala 14 dní °°
tady je ten problém !! na začátku léčbu prodloužit na DVA měsíce.......a ubylo by u mnoha následných potíží. Dokud si toto neuvědomí a budou nadále léčit jako doposud tj.14 dní, tak noví budou přicházet a staří budou do sebe rvát roky ATB. Co je lepší ? Na začátku o pár krabiček víc nebo později o pár roků dýl ?

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

pre farmakopriemysel je

pre farmakopriemysel je lepsie to prve, lebo vyprodukuje dlhorocnych klientov lieciacich nasledky ala Crohny, ALS, MS, klbove tazkosti, vozickarov, slepcov atd atd atd..., tento svet je vadny vseho vsudy v kazdej sfere...

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

No nevím Derviši, já

No nevím Derviši, já jsem mycoplazmu a cpn léčil hned ještě když to bylo aktivní celkem tři měsíce s kombinacemi atb a po tejdnu od vysazení léčby se to znovu objevilo (stěry již negativní). Proto si nemyslím že kdyby se to třeba i podchytilo včas že by se z toho člověk dřív dostal.

tři měsíce s kombinacemi

tři měsíce s kombinacemi ??
tak vidíš, že i dva měsíce by bylo pro tebe málo; někomu by možná stačily; tzn. že když dva,tři měsíce nestačily,je potřeba léčbu protáhnout....
vše záleží na tom co člověk pochytil
.........
http://www.zuova.cz/informace/ompovabac12.php
°°Antibiotika pouze zastavují množení mykoplasmat, ale neusmrcují je. Takto se vysvětluje pomalá eradikace parazita a možné relapsy onemocnění.
°°Preferuje se dlouhodobá léčba po dobu dvou, čtyř a více týdnů s použitím doxycyklinu, erytromycinu, claritromycinu nebo azitromycinu. Eradikace chlamydií in vivo je v tomto léčebném režimu poměrně obtížná, dochází pouze k redukci původců s rizikem perzistence chlamydií


od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

dva měsíce bylo myšleno

dva měsíce bylo myšleno jen jako základ (nutnost), oproti těm směšným 14-ti dnům, co mudři dávají; a po těch 14-ti dnech je šlus-konec a odchod na psychiatrii; -to bylo kritizováno. Někdy jsem četl, že dali ATB Azi na 5 dní a šlus.A přitom se píše,jak je těžká léčba a zdlouhavá.........řídí se tím ???

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Když dají na dva týdny

Když dají na dva týdny tak to je ještě celkem štěstí, často se stáva že nedají nic, maximálně dají ňákej kortikoid s odporučením užívat to do konce života aneb permanentku k psychoušovi. Když nejde o jejich zdraví tak nejspíš nejde o nic.

"...cpn léčil hned ještě

"...cpn léčil hned ještě když to bylo aktivní celkem tři měsíce s kombinacemi atb a po tejdnu od vysazení léčby se to znovu objevilo ..."

Co to je to " bylo aktivní"?

Nikdo z nás neví, kdy to chytil a jak dlouho to v sobě má, čím déle to v sobě má, tím hůře se toho zbavuje. Krom toho jakými kombinacemi jsi byl léčen?  

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Bylo aktivní =

Bylo aktivní = přímoinfekce, ale to jsem myslel jen na pohlavní mykoplazmu, cpn odkdy mám to nevím. Léčba azi, doxy a na konci léčby ještě Ciplox a pak Zinnat (na bronchitidu), páč potíže nezmizeli. Teď to mám ve formě alergie a neuro potíží, páli mně oči, močák sice nebolí ale moč je takovej divnej o něco tmavší (zápal tam dle testu není).

No šlo mi o to "  ... s

No šlo mi o to "  ... s kombinacemi atb a ..."   


"Léčba azi, doxy a na konci léčby ještě Ciplox a pak Zinnat (na bronchitidu), páč potíže nezmizeli. " pochopitelně vždy jen jeden druh ATB v řadě po sobě ...   

Začal jsem taky tak, a byl to začátek katastrofy.


Jinak tady se za kombinaci považuje kombinace dle WP či SP. To ostatní  nejsou kombinace v tomto smyslu, ale marné hokusy pokusy s monoterapií jednou s tím, podruhé s jiným, s výsledkem cesta do pekel!

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

zakladom je, ze monoterapia

zakladom je, ze monoterapia nikam nevedie. bodka.

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

"...mycoplazmu a cpn léčil

"...mycoplazmu a cpn léčil hned ještě když to bylo aktivní celkem tři měsíce s kombinacemi atb a po tejdnu od vysazení léčby se to znovu objevilo (stěry již negativní)..."

Jo jo, ale tady to je prezentováno jako "kombinace", která nefunguje, na ty zavádějící "tři měsíce s kombinacemi atb" jsem reagoval.

Je to potíž, je to otázka vyjadřování ... Prostě někdo má za sebou pár monoterapií s výsledkem nedobrým a díky nepřesnému popisu to pak vypadá, že nefunguje ani CAP ...., ale to už je zase o jiném, to je o tom, že lidi nečtou oranžovou lištu, neví o tom nic a hned komentují a výsledek je, že je to tu pak všechno pro srandu králíkům! Bohužel! A jestli chtějí postižení, aby se s tím hýblo, aby to někdo bral vážně, musí si uvědomit, že je třeba přemýšlet  a uvádět použitelné informace. To co se tu furt dokola čte je medvědí služba postiženým a sobě samému, tyhle nedomyšlené informace jen slouží všem pochybovačům, aby pak vykřikovali do světa, že je to tu jen skupinka naivů, kteří doufají v nesmysly ... škoda! Snaha byla, díky tomuhle balastu je ta snaha totálně negována jen proto, že je každý neochotný si nejdříve něco pořádně přečíst.

březen 2013 ukončení CAPu 

No když něco nepomáhá

No když něco nepomáhá tak člověk skouší i jiné možnosti. Obávám se že kdybych na začátku bral azi dýl a ktomu ještě doxy tak bych nevědel ani chodit. Ze začátku je monoterapie potřebná aby člověk zjistil reakce na léky.

V pořádku, kdyby sis

V pořádku, kdyby sis předem přečetl třeba WP či SP, mohl jsi se toho vyvarovat. My tu možnost neměli, nebylo nic. Ale tak už to na světe je. Tak přeji hodně štěstí u MUDr. Klubala. 

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Děkuji, výsledky na

Děkuji, výsledky na patogeny zde pak nakopíruju, jsem docela zvědavej co mi najde v krvi jaká zvířatka, tipuju to na cca 6-7 protilátek.

A proto bych se chtěl s

A proto bych se chtěl s pánem doktorem Klubalem dohodnout jestli by mi na to mohl dát ňákou jinou kombinaci, např. Doxy a Mino...Azitromycin bych brát již nechtěl.

Smysl kombinace makrolidu s

Smysl kombinace makrolidu s tetracykliny je v tom, ze se ucinky vzajemne nasobi. Wheldon pise, ze jsou pak 4 nasobne. Tudiz si vynasob treba doxy 200mg ctyrmi a dostanes vysledek. Kombinovat tetracyklin s tetracyklinem moc smyslu nema, budou se leda kumulovat negativni ucinky. Muzes napr. pouzit roxitromycin nebo claritromycin misto azitromycinu.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Např. Klacid s Doxy...jo,

Např. Klacid s Doxy...jo, zeptám se ho na to a ty jakou kombinaci teď bereš Adri?

azi, mino, rifaNa

azi, mino, rifa

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Mino je účinnější atb

Mino je účinnější atb jak Doxy? Který je lepší pro léčbu kdyby se to porovnalo.

Vsechno ma svoje pro a

Vsechno ma svoje pro a proti, mino ma lepsi prunik do nekterych tkani- nervu, doxy zas casto lip zabira na klouby. Mino je mnohem toxictejsi, ma vice vedlejsich ucinku a to i zavaznych a chronik ma casto problem ho na zacatku snest. Doxy se snasi lepe a nezatezuje jatra, zas to ale nekomu muze vadit na zaludek.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

tady je nějaké moudro ze

tady je nějaké moudro ze starých časů:

RE: pro kamaráda a smažky

Autor: Kamarád
17:25:54 - 17.09.2006
Wheldon nevybíral Doxy a Rulid k dlouhohodobé léčbě náhodou. Samozřejmě ví i on o Mino, který má lepší průnik do tkání, než Doxy. Ale, pokud si vzpomínám, nepoužívá ho pro jeho větší toxicitu, než má Doxy. On ta 2 ATB opravdu vybíral uvážlivě na třeba 2 až 3-letou léčbu. A nejméně toxické mu vyšly právě Doxy a Rulid. Mě to připadá logické.

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

tady ještě z

tady ještě z r.2008
...............
od "Deutsche Borreliose-Gesellschaft" ohledně průniku některých ATB do likvoru:
Doxycyclin: (14%) - jen ve vysokých dávkách
Minocyclin: 40%(!!!)

Makrolidy
Clarithromycin: jen 2-5%
Azithromycin: 0 %
Roxithromycin: 0%

Z beta-laktam jen
Ceftriaxon 17%,
ostatní (Cefuroxim-Axetil, Benzylpenicillin, Penicillin G, Benzathin-Penicillin G, Phenoxymethylpenicillin, Amoxicillin, Imipenem): 0% (!!!) - jinak nejoblíbenější skupina ATB na boreliózu našich zaostalých (nebo zkorumpovaných?) mudrů. Že moc nepomůžou, je nabíledni. Dervis a jiní by mohli vyprávět. Navíc beta-laktam VŮBEC NEPRONIKAJÍ DO BUNĚK. Fakt nechápu, proč nám tahle ATB furt cpou. Většinou jako první volbu na pokročilou boreliózu.

Mino+doxy a všechny makrolidu do buněk pronikají.

Z přehledu vyplývá mino jako jednoznačně nejúčinnější. Nejlépe ještě v kombinaci s něčím. A to je pak "Sievers".

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

To Mino by stálo za hřích

To Mino by stálo za hřích vyskoušet, když to tak dobře proniká do CNS. Jen těch reakcii se obávám co by to se mnou udělalo. Likvor je hodně citlivé místo :)

Podľa toho čo som čítal

Podľa toho čo som čítal ohľadom účinku a toxicity, by som si vybral na RT kombináciu doxy a roxitromycin.

To je ale samozřejmě

To je ale samozřejmě dobrý i pro naši "lékařskou veřejnost". Vy jste se asi všichni zbláznili ne? No představte si, že by ubylo 50% nemocí revmatologické povahy, x % psychických problémů, kardiovaskálrních nemocí, urogenitálních chronických zánětů- ČÍM BY SE TO STÁDO OTITULOVANÝCH ASI TAK ŽIVILO?!
No to je lepší nedozírný zástup chcípáků (to jsem např. já :-), kteří dolézají, podplácejí aby si jich vůbec někdo všiml... atkdále

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu

Neviem či dôvod

Neviem či dôvod týždňovej liečby ATB je z dôvodu nedokonalých testov, obavy pred toxicitou ATB, alebo záujmom farmácie mať chorých ľudí. Jedno ale viem. Choroba je výnosný biznis a chorí neodchádzajú ani keď im liečba nepomáha, pretože chcú byť zdraví. A tak sa na chorobách dokáže priživiť veľké množstvo ľudí už len tým, že dáva chorým nádej na uzdravenie. Vrátane liečiteľov. Ak by ale existovala štatistika, koľko z investovaných peňazí do zdravia naozaj k zdraviu pomohla, bolo by to veľmi nízke číslo.  

Možná se bojí že by

Možná se bojí že by museli lidem dávat atb do konce života, páč potíže jsou furt a člověk se toho nejspíš nikdy nezbaví.

No tak zrovna azi a roxy ma

No tak zrovna azi a roxy ma dobry prunik do mozku, to bylo prokazano i pri biopsiich, ostatne proto ho pouzivaji i pri lecbe "neuroboreliozy", takze tohle je krapet zcestne. Respektive koncentrace azi v likvoru je velmi nizka, to ale neznamena, ze neni velka v mozku. viz napr.

Therefore, these data show that azithromycin appears to be widely distributed into brain tissue but not into cerebrospinal fluid or aqueous humor of the eye.
http://aac.asm.org/content/40/3/825.abstract

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Azi proniká do mozku

Azi proniká do mozku znamenitě to mohu potvrdit, když jsem mněl oči zasaženy mykoplazmou tak během týdnu se krásně vyčistili, močák se taky vyčistil, jen herxy mi furt dělali potíže to se fakt po určité době nedalo vydržet.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k