Štěpánek trpí únavovým syndromem, s tenisem minimálně na dva měsíce končí

http://sport.idnes.cz/stepanek-trpi-unavovym-syndromem-s-tenisem-minimal...

..."V Americe se mé problémy prohlubovaly, tak jsem podstoupil sérii vyšetření a výsledky krevních testů potvrdily únavový syndrom..."

zajímalo by mě, které vyšetření to potvrdilo, jaké krevní testy absolvoval...

Mě by zase zajímalo, jakou

Mě by zase zajímalo, jakou léčbu, která ho má za dva měsíce vyléčit, podstoupí.

Mě by zase zajímalo, jak

Mě by zase zajímalo, jak mu z krve  zjistili únavový syndrom.  Jsem z téhož města, zkusím zjistit :-)

Podle me asi EBV.U tech

Podle me asi EBV.U tech znamejsich to staci i v IgG na diagnozu unavovy syndrom.Pamatuju se,ze rikal i nejaky hokejista z Liberce (Hnilicka?) ,ze mu nasli pozitivni EBV a jedna se o unavovy syndrom.Pak pochybuju,ze ho nejak leci ..mozna tak isoprinosin,neco na imunitu,odpocinek,mozna dieta atak..

Jde o to, že když má

Jde o to, že když má únavový syndrom známá osobnost, je to jiný únavový syndrom než ten můj. Mě i syna posílají na psychiátrii,  u Štěpánka by si to nedovolili! Gott má také větší bolesti, než já, jsme si sice všichni rovni, péče by měla být stejná, ale někteří jsou rovnější.....my jsme tu za blbce, kteří něco nastudovali na netu. Když jsem se doktora ptala, jestli ´pozitivní  hodnoty IgG, IgM a IgA mám také z netu, nedovedl odpovědět.

 "... Když jsem se doktora

 "... Když jsem se doktora ptala, jestli ´pozitivní hodnoty IgG, IgM a IgA mám také z netu, nedovedl odpovědět."

Jestli ono to nebude něco jako ta psychosomatie, "netosomatie"! Přečtu na netu a ono se to zhmotní do protilátek, tak jako se nám ty bolesti vylíhly v hlavě, nejspíš z důvodu nudy a pak se ty myšlenky zhmotnily v podobě křečí a průjmů dle teorie o psychosomatii! Že mne to nenapadlo dříve, nemyslet, nečíst, hlava prázdná, bolest žádná! 

březen 2013 ukončení CAPu 

Až z nás budou celebrity,

Až z nás budou celebrity, tak budeme mít taky lepší péči. Teď jde o to jak a kde se prosadit... Nikomu únavák nepřeju. Štěpánek na té fotce vypadá fakt vyčerpaně, v článku jsou zmíněny další české osobnosti s CFS. A v doprovodné diskuzi zase výsměch od nechápajících... Kdo nezažil, neuvěří. Můj zubař si CFS taky zažil, spolu s EBV a byl schopen pracovat jen 3 hodiny denně. Po půl roce se z toho naštěstí dostal...

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

No a o tom to asi bude,

No a o tom to asi bude, zdravotnictví zadramo - není. Kdo má prachy a nebo je známý tak pro toho je vše. Pozor - nemylte se, nejsem volič ČSSD! Je to vo tom, že zdravotnictví je:
1) Podfinancované
2) Přerozkradené tak prachy nestačí
3) Pro MUDRce nejsme zákazníci, jejich živitelé ale "pacoši" - dojné krávy, co je v zásadě vobtěžují
4) MUDrci jsou leckdy sebestřední namyšlení aroganti, čím méně toho který ví, tím větší ego a dušička
5) Nejedná se prakticky až tak o pomoc, ale o kšeft se socialistickými velmi hlubokými kořeny

Vše uvedené samozřejmě neplatí na každého a ne na 100%.
Bohužel ale na 90% ano.

Psychosomatika je berlička neschopných doktorů si přiznat, že na něco holt nestačí, neumí vyléčit, nenaštudovali to, ve škole se to neučilo (!), taky jsem se dozvěděl "že k tomu nevedou guájdlájny (asi holt pan Dr nečet vše v oboru),  ...

Psychosomatika je také, bohužel, produktem trendové zpitomělosti všelijakou esoterikou (tady pozor - pánové ze spolku Syssifos zaznamenali až kriminální dopady - ty zpitomnělé obrali o vše!), kosmickou energií, čakrami, (ať mi je tedy někdo ukáže nebo změří - nebo něco - cokoli), reinkarnace (!),...........................................................

Bych rád viděl, jak by Štěpánek pinkal po roční pysychosomatické "léčbě" (asi vo zeď v nemocnici). Asi by tak trošku - skončil.
Karel

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Mino 2x denně 100, Sumamed 3x týdně 250, ACC 2x600, D3, pyruvát + doplňky asi 4x týdně

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

No jo, kdyby se dělala

No jo, kdyby se dělala osvěta o stravování, správném pohybu a léčily se pořádně infekce, tak MUDři nemají práci. Celá filosofie zdravotnictví je jenom neléčit, tlumit důsledky apod. Jsem zvědavá jestli, drahý Štěpánek aspoň přispěje těm chudákům s CFS - třeba na výzkum. Nechápu proč sportovci vydělávají tolik peněz a na druhé straně nemocní z fin. důvodů nedostanou potřebnou péči, nebo dokonce v některých částech světa umírají lidé hlady. Jde vidět jakou úroveň dnešní společnost má - stále klesající.
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

No pozór - to je právě ta

No pozór - to je právě ta bezbřehá sociální rakovina

Jsem zvědavá jestli, drahý Štěpánek aspoň přispěje těm chudákům s CFS - třeba na výzkum. Nechápu proč sportovci vydělávají tolik peněz a na druhé straně nemocní z fin. důvodů nedostanou potřebnou péči, nebo dokonce v některých částech světa umírají lidé hlady.

To pak je vo tom že "šichni sobě rovni", všichni mají na všechno nárok, pokud možno zadarmo, což končí tím, že na každého zbyde ....o a uplácí se a na nic není... Má se naopak zavést "klientský systém: - tvůj lékař tvůj dodavatel, jako když si něco kupuješ. žádný sociálizmus zadarmo.  Chceš cokoliv navíc - si připlať. Pak opravdu teprve zbyde na všechny. Protože při "vše zadarmo" - není na nic. Ať si Štěpánek i kdokoliv vydělá kolikoliv, když je opravdu dobrej (i když je to občas s těmi penězi pro sportovce až absurdní nesmysl). Ale nechť si zaplatí co je mu nádo u vráča, to pak je jeho věc.
Takže to není věc - např. Štěpánka atd. te ne např může na celé tuzmeské zdravotnictví vyflajznout, ale nefugujícího sytému státu a "soudruhů" vedoucích zdarvotnictví po oranžovo červené lajně zase zpátky do temných údobí Cvacha a jeho hojných otitulovaných následníků...

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Mino 2x denně 100, Sumamed 3x týdně 250, ACC 2x600, D3, pyruvát + doplňky asi 4x týdně

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

 Ono to bude trošku jinak,

 Ono to bude trošku jinak, ono je to o lidech, jen o lidech, někdo je si rovnější mezi rovnými, někdo méně, i když předplaceno máme všichni, bohužel ale to předplatné kamsi zmizelo a stále mizí, a tak si všichni musíme platit za nadstandard, že nechceme skomírat, ale žít! Za "nadstandard", že tu někdo špatně hospodařil a  hospodaří, že se nejen MUDr. neučil, že je to tu šlendrián, kam se jeden i druhý podívá! A je úplně jedno, jestli je to růžový nebo fialový, je to o lidech, jen o lidech, patolízalech, podvraťácích, arogantech, neschopných všeho schopných, jen když se jim kapsy vlastní pěkně plní!   A za "gajdlány" se to pěkně chrní, za "gajdlány" se všichni skrčí, na "gajdlány" se vymluví, Lege artis skomírat to se s "gajdlány" ladí, jen když se je za co schovat a nic nedělat, neučit se, nestudovat nové poznatky vědy ve prospěch pacienta, že mu je blbě, vždyť "gajdlány" jsou při mně!

A běda MUDrovi, co "gajdlány" nectí, svého pacienta si ctí, dokonce ho i léčí tak, aby se nejen "stabilizoval", ale příčiny choroby z něj vyhnal, aby z nemocného se zase zdravý stal! 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ty jo Leraku, já tohle

Ty jo Leraku, já tohle "všichni sobě rovni" + všechno zadarmo -  neberu. Já nejsem sociální rakovina. Měla bych nejmenší důvod takhle psát. Když na to přijde tak se odjedu léčit do Ameriky taky (mám čím si připlatit). Tady nejde o závist, ale o systém. Sama produkuju víc než okolí a nesnáším, když mě všichni pomlouvají (a to pomlouvají)a závidí, že něco mám a dělám, přitom oni nehnou prdelí. Rudo vlevo, rudo vpravo. Se socialismem nechci mít nic společného. Ono jde spíš o to, že se kapitalismus převtělil v hyenismus. Samozřejmě, že je to jenom lidma. Za socilalismu tu hyeny byly a ani teď se nikde neztratly. Jsou tu s námi pořád, akorát mají volné pařátky. Já nemá nic proti sportovcům (nedej bože proti Štěpánkovi), taky jsem se tím donedávna živila. Mě jde jen o to, že když se z lidí stali hyeny, tak by tu mělo fungovat něco jako byla lichva za první republiky. Nějak se mi nelíbí, že nějaký např. sportovec (nemyslím tím tady toho konkrétního, je to všeobecný jev) má mít nehorázný plat (nevím proč a za co, dříve se sportovalo pro radost), totálně si  zdevastovat tělo jenom pro pobavení lidu a možná i pro ty prachy, který pak stejně  prohraje např. v Cassinu. PROČ, když není na obyčejný věci (zdravotnictí, záchrana živočichů apod.) se rvou prachy do nesmyslů, nebo do zábavy a stát přitom krachuje. Pořád se všechno žene do EXTRÉMů. Zdravotnictví neléčí popř. vyrábí chroniky jenom proto, že je to pro lékaře finančně výhodné (aniž si to většina uvědomuje) a na to aby si vydělali se sebevdělávat nemusí. Ten klientský systém je samozřejmě dobré řešení. Neuznáváme v životě žádné hodnoty - zdraví až když ho nemáme. Tím jsem chtěla říct, že kdyby všichni lékaři vážně onemocněli a uzdravili se, tak by jsme my žádný výsměch v ordinaci nezažili systém nesystém. Ale oni, stejně jako ostatní lidé si nevidí do držky. A do toho chybí na správném místě ty peníze (vzdělávání, výzkum apod. v důsledku pomoc lidem).
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Reaguju sice na Gejšin

Reaguju sice na Gejšin komentář, ale myslím to obecně. Je fakt, že chudým a nemocným lidem, zkrátka těm, kteří jsou na tom finančně špatně nemůžou pomoci žádné pravicové strany. Jejich program podporuje ty bohaté lidi, těm ještě přidá. Chudákům může pomoci jedině levice, ať už se to někomu líbí nebo ne. Ale osobně si myslím, že ať už je tam Petr nebo Pavel, lepší to nebude, každý, kdo jde ke korytu si jde nahrabat pro sebe. A s tím souvisí všechno to, co jste psali výše o zdravotnictví a systému.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Je blbý rozebírat politiku

Je blbý rozebírat politiku tady, ale nevíš náhodou Z ČEHO by těm chudým lidem ta levice pomohla? Může jenom slibovat. Myšlenka a skutek je rozdíl. A hyena jako hyena. Buď se lidi změní (jedině tím, že spadnou na dno), nebo hyenismus zastaví účinný systém (haha když ho hyeny sami vytvářejí). Potíž je v tom, že blbci vládnou světem (lidé, kteří mají a touží po moci, jsou obyčejně velmi chudí duchem), takže pryč od politiky a od moci. Já jsem psala něco o tom, že většina lidí pozbylo zdravý rozum a hlavně morálku (co to je?). Všechno extrémní je nezdravé a škodí.  Pak už je jedno jestli levopravovýchodzápad - výsledek je bordel.
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

V zásadě souhlas, proto

V zásadě souhlas, proto jsem psala, ať už je tam Petr nebo Pavel, vyjde to na stejno. Rozebírali jsme tu zdravotnictví a systém a ta politika s tím souvisí. Pravicové strany ovšem zastávají princip "postarej se o sebe sám" což nemocní jaksi nemůžou, ti potřebují sociální pomoc. A jediní, kdo uvažují sociálně jsou levicoví. Problém nás pacientů s CFS a infekcemi se vždycky zamete pod stůl, pokud by ho ovšem zástupci pacientů dostali nějakým způsobem do politiky, dalo by se s tím dělat něco víc. Myslím, že to je politický problém. Mělo by se to řešit na této úrovni. To, co píšu je teorie, já vím. Pacienti jsou sami v problémech, bez energie, potřebných znalostí, podpory lékařů a peněz. Je jim namlouváno, že nemoc je jen v jejich hlavě atd. Ve skutečnosti prostě nejsou peníze pro nás CFS pacienty a tudíž nebude ani sociální podpora ani ta zdravotní. Proto se bude dokolečka kličkovat, tvrdit, že odborníci se nemohou shodnout na tom co vlastně CFS je, standard diagnostiky a léčby CFS, navržený Zdravotně postiženými ME/CFS smetli ze stolu, že je moc rozsáhlý, nakonec zrušili tendr na vypracování standardu zdravotní péče a tvrdí, že nikdo nemá větší zájem na jeho vypracování, třeba zdravotní pojišťovny, odborné společnosti a Národní referenční centrum.

viz:
http://cfids.nezavislestranky.cz/view.php?cisloclanku=2010021801

dole 2. aktualizace článku

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Štěpánek nemá nic

Štěpánek nemá nic jiného než EB virus (mononukleozu), není první ani poslední vrcholový sportovec, který trpěl "únavovým syndomem". Dalšími byli např. Hnilička, kterého vykopli z Liberce a co vím, tak se neuchytil po odmlce ani ve Slavii. Nebo Roger Federer taky pár měsíců nehrál. Chorvat Ančič myslím ukončil kvůli tomu kariéru. No zdraví si nekoupíš ani za miliony.  

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006-10/2008 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

V pátečních Lidových

V pátečních Lidových novinách je o tom článek na celou stranu A4: "Nemocného Štěpánka čeká totální klid". Má EB virus. A jsou tam jmenováni i další sportovci: Hnilička, Otakar Vejvoda,  Zuzana Kocumová, František Rajtoral, Jan Šimák.
CFS tu popisují jako" velmi vysilující onemocnění provázené nezvyklou únavou, poruchami spánku a soustředění, depresemi, často přichází po dlouhodobém přetížení organismu. Může se projevovat i teplotami, pálením a škrábáním v hrdle, bolestí hlavy, případně svalů a kloubů. Není to smrtelná nemoc, ale léčení může trvat několik měsíců nebo i roků. Příčiny stále nejsou známy. Příznaky chronického únavového syndromu bývají víceméně obdobné. Organismus nezvládá dlouhodobou zátěž a začne se bránit."

"Zuzana Kocumová, lyžařka, měla zase syndrom hyper IgE. Aneb její tělo nezvládalo stresy a větší zátěž. Jakmile se na běžkách zpotila, organismus začal stávkovat"

Rajtoral: " Vždycky jsem měl výdrž, ale na tréninku jsem jedinkrát přeběhl hřiště na délku a to mě zničilo jako předtím dvouhodinová příprava v plném tempu".

Lidové noviny, 2.4.2010

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

"CFS tu popisují jako"

"CFS tu popisují jako" velmi vysilující onemocnění provázené nezvyklou únavou, poruchami spánku a soustředění, depresemi, často přichází po dlouhodobém přetížení organismu. Může se projevovat i teplotami, pálením a škrábáním v hrdle, bolestí hlavy, případně svalů a kloubů. Není to smrtelná nemoc, ale léčení může trvat několik měsíců nebo i roků. Příčiny stále nejsou známy. Příznaky chronického únavového syndromu bývají víceméně obdobné. Organismus nezvládá dlouhodobou zátěž a začne se bránit."

Spíše příčiny nechtějí být známy, mnoho keců a málo skutků od zodpovědných, tak to vidí postižený. Bohužel ale i postižení hledají tam, kde to není. Ten citát je totiž tak rozporuplný, že ten kdo to vymyslel, si musel udělat uzel na krku! A hlavně ví o tom prd! 

"...Organismus nezvládá dlouhodobou zátěž a začne se bránit." Když už to nezvládá, těžko se už pak může vůbec nějak bránit! 

Na počátku je něco, co poškodí obranyschopnost organismu, a to může být infekce, otrava, .... někdy souběh, ale hlavně asi ta infekce, nenápadná, plíživá, podceňovaná, nedoceněná, přetrvávající, skrytá, vleklá nákaza, pomalu a jistě snižující obranyschopnost těla proti této vlastní nákaze původní a dalším nákazám souběžným, nákaze pomalu a jistě rozvracející neurohumorální řízení postiženého organizmu, devastující celý organismus až to najednou ten organismus přestane zvládat, tělo začne být unaveno, bolí, chřadne ... souvislost mezi začátkem a tímhle koncem ale stále uniká, a to jak těm zodpovědným, tak i postiženým. Pro zodpovědné je to pohodlné, mlžit, neřešit, je to nebolí, zdravým to nevadí, těm se to líbí  - teorie o lenoších, hypochondrech, psychosomaticích, mají pocit, že oni jsou ti hrdinové, dřoucí na ty líné hypochondry! Postižení zase hledají hlavně zázračný lék a hlavně rychlé a jednoduché vysvětlení, mozek jim to nebere, že by v tom mohla být nějaká nákaza, když jim tvrdí, že žádnou nemají, nevědí komu věřit, je jim zle, nikdo jim nevěří, nikdo jim nehodlá pomoci, začarovaný kruh!


"Takže shrnu, jak na tom momentálně jsem:
Do práce chodím, sice dělám tak na 60%, naštěstí to jde. Nějaké sporty (jako tomu bývalo dřív), o tom nemůže být řeč. Občas cvičím, ale snažím se šetřit. Z tohoto důvodu zatím váhám s CAPem, dokud funguju, bojím se, že by mě ATB totálně odrovnala (reakce) a teď si to zrovna nemůžu dovolit..."

píše jeden z postižených .... co dodat? "...teď si to zrovna nemůžu dovolit..."

http://chlamydie.info/node/4783#new

"Nález: chl.pneu - reinfekt." Co to je reinfekt? Znovunákaza? Že by se jeden zázrakem už někdy vyléčil ze stejné nákazy a pak znovu nakazil, stejnou nákazou? Po úplně vyléčené nákaze obyčejně bývá delší dobu organizmus stejnou nákazou netknutelný, někdy dokonce celoživotně, dle patogenu, ale zde se spíše jedná stále o tu jednu a samou, plíživou nákazu, nepřerušenou nákazu, která někdy vznikla,  nikdo neví kdy a je tam pořád, jen ty projevy se jaksi pomaloučku, polehoučku zviditelňují, zhmotňují... 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahoj Jane, vidím, že jsi

Ahoj Jane, vidím, že jsi citoval z mého příspěvku...
Ad - "že si to nemůžu dovolit": popravdě řečeno, mám prostě prachobyčejný strach. Na jednu stranu se bojím snášení léčby (a jejích možných důsledků), na stranu druhou zas toho, že něco podcením či zameškám.

Ad - "c.pneu" reinfekt: něco jako aktivace, byla přidána i možnost chronické nákazy (to jsem si nevymyslela já, to napsali v laborce). Taky vím, že to mám v sobě furt, i když mi nic není nebo i je, ale podle nálezu prý dobrý. Má to přece 80% populace (dle mnoha OL)... No určitě to tak je, jenže věštšina si toho ani nevšimne. A já furt spekuluju o tom -proč.
P.S. Jestli se ti nezdála formulace těchto částí příspěvku, mohl jsi mi to napsat do blogu...
Cpn, h.pylori, b.afzelii; WP od 20.9.2010; NAC 1200, od 4.10.2010 DOXY 100, od 24.12.2010 AZI

 To není nic proti tobě,

 To není nic proti tobě, jen se to nějak hodilo k tomu, co jsem napsal, že zodpovědní (to jest ti, co by měli poznat, léčit) to bagatelizují "...ale podle nálezu prý dobrý. .." a na druhé straně jak k tomu přistupují postižení. Mně když kdysi doktorka nabídla neschopenku jako jedinou možnost pomoci v dané situaci, odmítl jsem jí se stejným zdůvodněním, že si to nemohu dovolit!

Zkrátka, abys pochopila, viděl jsem to stejně jako ty, tenkrát, dnes to vidím jinak. Ty to časem uvidíš rovněž jinak, stejně jako ostatní, kteří si to zrovna teď "nemohou dovolit ..." Nebo ještě jinak, včasnou a řádnou léčbou lze předejít mnohem hořčím koncům, to jsem chtěl říci, nic více, nic méně. Nejde o formulaci tvého příspěvku, jde o obecný problém přístupu k věci, o příčinnou následnost, která jaksi nikomu nedochází a v tom je celý zakopaný pes problematiky léčby chronických infekcí. Vyhýbání se účinnému řešení  jak ze strany doktorů, tak ze strany postižených,  resp. strach pohledět pravdě do tváře! 


Jinak pokud ti ta citace nějak osobně vadí, řekni, já to celé smáznu. 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahoj Jan. Presne viem, čo

Ahoj Jan. Presne viem, čo si myslel tým príspevkom. Myslím, že Vicky to nepochopila, tak že je to niečo proti nej. Obaja ju chápeme veľmi dobre. Ja som reagovala na jej príspevok takto:

Samé to určite neprejde a odkladať liečbu je tlačenie balvanu pred sebou. Ale k rozhodnutiu musí dospieť každý sám, je to ťažké rozhodnutie.

Tiež sme si prešli "rozhodovacím obdobím" obdobím. Ja v podstate len nedávno. Čo ma priviedlo k rozhodnutiu liečiť sa WP bolo to, že po dobratí Klacidu+cprofloxacínu (na ktorý som mala neskutočné reakcie) sa môj stav podstatne zlepšil v pribehu 2-3 mesiacov. To ma utvrdilo, že ATB liečba je na môj problém účinná, ale bola nedostatočná, nakoľko sa môj problém na začiatku tohoto roka vrátil. A tak som sa rozhodla to už neodkladať. Ale na druhej strane, človek musí prejsť aj tým čakacím obdobím, lebo stále verí, že sa to môže upraviť samo.  Ale neupraví sa. Tak má človek aspoň pocit, že to skúsil.
Tak verím, že aj Vicky sa rozhodne vo svoj prospech. Aké to je rozhodnutie, je samozrejme len na nej.
Cnp, Mycopl.pneu? na WP od 01/2010 Doxy+Azi+Enti+NAC, hučanie v hlave, bolesti ucha, zápal dutín, hrozná únava, zášklby svalov, neprekonateľná úzkosť a iné

Naprostý

Naprostý souhlas.....

Unavovy syndrom,bolesti v leve casti hrudniku,paleni koncetin,zarudle a palici oci,motani hlavy,studene koncetiny,nadymani,celkova slabost a mnoho dalsich priznaku.

Zjistena prodelana infekce CPn + zanet prostaty a dalsi....

Unavovy syndrom,bolesti v leve casti hrudniku,paleni koncetin,zarudle a palici oci,motani hlavy,studene koncetiny,nadymani,celkova slabost a mnoho dalsich priznaku.

Zjistena prodelana infekce CPn + zanet prostaty a dalsi....

Jane, já vím, že to

Jane, já vím, že to nebylo proti mně a samozřejmě mi ta citace nevadí... Jen jsem chtěla trošku objasnit svůj příspěvek. Jsem tu nová a vím, že můj příspěvek nemá pro tolik lidí užitek, jako příspěvky těch, co se již léčí...
Přesně jak píšeš a jak píše i Zuna, mám asi to "čekací období"...po které aspoň sbírám informace. Podvědomě ovšem vím, že nesmí být a nebude asi moc dlouhé. Je jasné, že samy my ty chlamydie z těla neodejdou :)
Cpn, h.pylori, b.afzelii; WP od 20.9.2010; NAC 1200, od 4.10.2010 DOXY 100, od 24.12.2010 AZI

Bohužel samy neodejdou, ale

Bohužel samy neodejdou, ale postupně se pořádně rozlezou. I když člověku budou stále dokola tvrdit ti pomazaní, že šly chlamydie jen tak kolem, že je to dávno přeléčené .... "recentní, nedávno prodělaná infekce, nyní již bez známek aktivity...." a ty bolesti, křeče, průjmy, únava, pískání v uších, blokády žeber, kašel, astma, oteklé klouby  atd. se jen tak vylíhly v našich hlavách, abychom byli nejspíš jen zajímaví! 

Jan Na WP a SP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... leden 2010 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance. 

březen 2013 ukončení CAPu 

když už se tu probíral

když už se tu probíral Štěpánek, tak viz : http://deniksport.blesk.cz/clanek/tenis-muzi-atp/91834/stepanek-o-pauze-byl-jsem-jako-pecival.html chlapec se nějak rychle vyléčil. Ne že bych mu to nepřála, ale asi rozhodně neměl CFS.

U tenistu zrejme plati jina

U tenistu zrejme plati jina meritka, u nas CFS neexistuje, ani kdyz nevstanem rok z postele, kdezto u nich je to CFS, kdyz si daji dva mesice pauzu od sportu.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 +
  D3 + rifa od 26/10/2009 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Až budeme mít tolik peněz

Až budeme mít tolik peněz a známostí, jako má dotyčný sportovec, bude  o nás také lépe pečováno ! Na nemoc má nárok každý, na léčbu jen někdo.

Sportovci s

Sportovci s CFS

http://cfids.nezavislestranky.cz/view.php?cisloclanku=2010060201

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

To vite,ze na znamou

To vite,ze na znamou osobnost se kouka jinak nez na "nas".a ze se leci jinak,nebo kdyz mate znameho doktora na spravnem miste, a nebo musite mit hodne penez.Sportovec ,kdyz si neco udela,tak ho hned poslou na CT.MR nam obic.lidickam daji masticku a reknou prijdte za 14 dni no a pak reknou uz se neda nic delat a tak je to ze vsim.

Štěpánek NEMÁ únavový

Štěpánek NEMÁ únavový syndrom!
Jakkoli by bylo hezké, aby někdo známý trpěl jako my a mohl se zasadit o lepší podmínky léčby pro nás všechny, tak spoléhat na Štěpánka je blbost. Pro ty co se nevyznají v tenise, vysvětlím jak to je s jeho nemocí.
FAKT 1: za vítězství tenista získává body a celkový počet bodů jej umisťuje v žebřížku ATP
FAKT 2: pokud tenista vyhraje nějaký turnaj, získá za něj body a automaticky musí příští rok tento turnaj znova vyhrát, jinak se mu odečítají body, že neobhájil
FAKT 3: Štěpánek se žení
FAKT 4: je-li tenista nemocen, nemusí v době léčby obhajovat své zápasy z minulého roku, body se mu neodečítají, musí je obhájit až příští rok, nepadá na žebříčku ATP

ZÁVĚR: Štěpánek potřeboval volný čas pro zařízení své svatby. Jedinou možností jak nespadnout na žebíčku ATP bylo "jako onemocnět"...a tak se stalo, že prohlásil, že má únavový syndrom....toto je tak vágní pojem, že se nedá prokázat opak. A tak Štěpi zařídil svatbu, odpočinul si a nepřišel o body. Toť vše.

Na ATB od 15.4.2009, Doxi 200mg denně, Roxi 300mg denně, 5 denní pulzy Entizolu , 2x denně 600mg ACC.

První WP od 15.4.2009 - 30.9.2011, Doxi-Roxy-Enti-NAC.

Přerušení WP od 30.9.2011 - 7.3.2012. 

Nový cyklus WP od 7.3.2012 - 11/2013

**výsledky krevních testů

**výsledky krevních testů potvrdily únavový syndrom..."**
také dobré; hned nás to mělo upozornit,že tady něco nesedí..doposud nikdo neví co CFS způsobuje a stále se hledá viník a najednou se z krve něco potvrzuje ?... a když jsem ho nedávno viděl s raketou lítat po kurtu,tak mi to tedy bylo fakt divné- zbavit se CFS během pár hodin ? není CFS jako CFS...mu tu Dg tak snadno přidělí a nám přidělují hypochondrii a nefachčenko

LB od r.2000;neuroborel. od r.2006 ?: MP od 7. 2008-nej.problém CFS; třes,záškuby;záchvaty -po roce MP zůstal jen : pozit.krev(IgG,M);pozit.mok(DNA); CFS a morgellons a pocit ,že zešílím; vnitřní třes- v prosinci ukonč.MP(1,5r.)příprava na boj s para
od r.2000

No já myslím, že ten

No já myslím, že ten Štěpánkův syndrom nafoukla média. Prodělal, jak i sám řekl,  EB virozu jako mnoho sportovců i obyčejných lidí. O tom jak ho na Floridě léčili, nevím, možná dostal nějaká virostatika, ale spoustě vrcholových sportovců nepomohli ani peníze v uzdravení. Např . chorvat Ančič nehrál snad rok a zatím tu původní výkonnost nemá ani náhodou. Takže já bych byl opatrnější v soudech. To, že berou tak velké peníze, není jejich chyba, dnes je sport přdevším zábavní průmysl a živí se na něm hodně lidí na reklamách a TV přenosech. Asi nikdo z nás by to také neodmítl se slovy : já si to nezasloužím, dejte mi tak jednu 1

tisícinu...Trh práce je prostě takový, jistěže nějaký čutálista nezaslouží mít 1000x víc než vědec, manager, dobrý lékař apod. ,ale je to prostě tak. Ale tak když někdo těm sportovců závidí, ať začne dřít třeba ve 4 letech a třeba po 15-20 letech dojde na vrchol ve svém oboru. Na jednoho vítěze připadají stovky, tisíce  těch,co obětovali vše- čas, peníze, energii a na ten vrchol s nejrůznějších příčin nedošli. Ze své zkušenosti můžu říct, že při EB viroze jsem byl asi nejvíc unavený, spal jsem 16 hodin za den, neudržel v ruce knížku atd. , jaterní dieta a klid mi pomohli z nejhoršího. Během léčby i neléčby boreliozy i cpn jsem zažíval a zažívám různé stavy totální únavy, ale ta při EB viroze byla mnohem horší. Co se týče těch spekulací o pauze kvůli Štěpánkově pauze kvůli svatbě, to se mi nezdá a s tím bodováním také, podle mě nikoho nezajímá, že jsi nemocný, prostě jsi neobhájil body další rok, podle mě by ten systém byl hrozně nepřehledný,kdyby se ta nutnost obhájit body odložila o rok kvůli zdraví, během roku je spousta hráčů zraněna. Ale nevím to jistě.

tady je něco o tom systému ATP:

http://www.sportvital.cz/sport/tenis/clanky-o-tenise/proc-jsou-v-tenise-dva-zebricky/ 



Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

CFS = minimálně půl rok

CFS = minimálně půl rok těžká únava a hlavně žádná známá příčina, žádný EBV či jiná nákaza! To je příznak vleklé únavy, CFS, syndrom chronické únavy, chronický únavový syndrom ...

Čili má-li někdo bebíčko a ví se proč, nemá CFS, ale něco jiného, možná mononukleózu, ale to není CFS, to je mononukleóza. Jinak EBV máme asi tady všichni, plus další směsku neřádů, a protože máme tyto potvory, nemáme nárok na to, abychom měli CFS ... i když lezeme jak šneci v posledném tažení!

Nezapadáme totiž jaksi do tabulek!!!!

Jinak následující je dost poučné, klepněte na odkaz a čtěte nejlépe celé:

"..."Průměrný pacient s CFS navštívil předtím 16 různých lékařů. Většině pacientů bylo řečeno, že jsou úplně zdrávi, že trpí depresí nebo jsou v přílišném stresu. Mnozí byli posláni k psychiatrovi. Dnes je situace o málo lepší."
( JAMA-Journal og the American Medical Association 1991 )..."


"...Je CFS deprese?
Někteří lékaři tvrdí, že pacienti postižení CFS trpí depresí nebo jinými psychickými poruchami. Mají pacientu s CFS deprese? Na to v odborném tisku odpovídá dr. Kurt Kroenke, profesor na lékařské fakultě v Bethesdě ( Maryland,USA ) opět otázkami:
"Kdo by nebyl deprimovaný při únavě trvající rok, nebo i déle? Tedy otázla by měla znít: Je deprese příčinou CFS, nebo jen důsledkem?"

tamtéž  na http://sedesatka.cz/node/802


"..Co když je CFS nemoc?
Lékaři jsou skeptičtí k chorobám, kterým zcela nerozumí. Podobně je tomu i s CFS.
"Skepse proniká naším povoláním. Zdravá skepse je žádoucím postojem inteligentního lékaře s rozlišovací schopností. Jak zdravá je taková skepse pro postiženého pacienta, jestliže je CFS skutečně nemocí? Co když se mýlíte? Jaké důsledky to bude mít pro vaše pacienty?"
Tato slova pronesl dr. Thomas L. English, který sám trpěl CFS a jehož článek publikoval časopis JAMA 22. 2. 1991. Při popisu této nemoci se obrací na své kolegy:
"Onemocníte nachlazením a od té doby se váš život trvale změní. Nejste schopni jasně myslet. Někdy nedokážete víc, než jen číst noviny nebo rámcově sledovat televizní program. Pásmová nemoc bez konce. Pomalu se sunete mlhavou roklí lékařské péče, kam jste dříve chodili s důvěrou. Myalgie (bolesti svalů) se stěhuje po celém těle. Příznaky přicházejí a odcházejí, rostou a mizí...Pokud jste nemluvili s jinými pacienty, kteří zažili něco podobného, nebo s lékaři, kteří viděli stovky takových případů, jste možná na rozpacích. Mluvil jsem se spoustou pacientů, kteří si přišli k lékařům pro pomoc, odešli však poníženi, rozlobeni a polekáni. Jejich tělo jim říkalo, že jsou tělesně nemocní, ale úvahy lékařů o psychosomatickém charakteru nemoci je pouze vystrašily a rozlobily, avšak neuklidnily je. Pochopili, že jejich lékaři mají malé znalosti o skutečném jádru věci. Měli bychom se domnívat, že problémy nejsou skutečné jenom proto, že jsou zvláštní a neznámé? Měli bychom předpokládat, že naše laboratorní zkoušky jsou schopny odhalit nové choroby stejně jako staré? Nedůvěra k novým myšlenkám je stará jako lidstvo samo; a takové jsou i škodlivé důsledky nedůvěty."

březen 2013 ukončení CAPu 

Snad malá drobná poznámka

Snad malá drobná poznámka - včera v Prostějově Štěpánek odstoupil pro naprostou nemožnost dohrát zápas....zdravotní obtíže.

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní již jen Mino 2x denně 100, ACC 1 - 2x600, D3, pyruvát, nyní + 2x300 ARFICIN (rifampicin)

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k