na WP 103 dní - shrnutí

Dnes mi přišly výsledky z infekčního. Cituji:

Výsledky z 18.11.08

Borelie: Elisa IgG 0,910 hraniční, IgM 0,313 negat.

L.B.: IgG, IgA negat.

Chlamýdie: IgG, IgA, IgM negat.

Trachom.: IgG, IgA, negat. W.B.:IgG,IgA negat.

Pneum. IgG 600, IgA 1400, IgM negat. W.B.: IgG,IgA negat.

Dg.: Stp.chlamýdiové infekci - chlamýdia pneumonie, ale WB je kompletně negat. Potíže tedy nesouvisí s chlam.infekcí. Dle mého názoru léčba ATB není nutná..

Vůbec tomu nerozumím. Jsem 103 dní na WP a chci začít s entizolem.

 Výsledky z minula:

pozitivní serologie na chlamýdie a borélie.

3.08: IgG500, IgA a IgM neg. chl.trach.neg., chlam.pneum. IgG 500,   IgA 1200,   IgM negat.

6.08:       neg.                 neg.               neg.                               600           1500           neg.

Shrnutí WP po 103 dnech:

po dvou měsících na WP

 mizí: pocení, únava, padání vlasů, krvácení dásen, upravuje se do normy vstřebávání železa.

zůstává: bolest kloubů, otoky

přidává se navíc: bolest levého ramene, bolest chodidel, po nasazení doxy se hodně zvýšuje bolest kolen, přidává se bolest na plících

po 3.měsících na WP

mizí: bolest kolen, bolest plic

zůstává: bolest levého ramene, bolest chodidel, občas malá únava a  bolest krční páteře po Azitroxu ( středa - sobota)

Celkově zlepšení. Od pondělí chci najet na entizol. Chci dát 1200mg.

Trochu mne rozhodily výsledky z infekčního. Doktorka mi tvrdila, že v žádném případě za mými potížemi nestojí chlamýdie. Prý proč se zbytečně cpu ATB. Ona má také chlamky a nedělá z toho vědu. Když jsem se ji zeptala, jestli má nějaké potíže, řekla, že ne. A z toho logicky vyvodila, že je nemohu mít ani já. Pak mi vzala krev a řekla, že udělá podrobnější rozbor, aby mi to prý dokázala. Dnes mi domů přišly výše uvedené výsledky. Tak nevím, co to znamená?

Mám štěstí na svou obvodní lékařku, která mi í píše ATB a celou léčbu WP se mnou konzultuje, dělá odběry, atd. Díky za ni.

 

 

"...Ona má také chlamky a

"...Ona má také chlamky a nedělá z toho vědu. Když jsem se ji zeptala, jestli má nějaké potíže, řekla, že ne. A z toho logicky vyvodila, že je nemohu mít ani já. Pak mi vzala krev a řekla, že udělá podrobnější rozbor, aby mi to prý dokázala. .."

To je přesně ono! Aby dokázala, že nic o chlamydiích neví! Že neudělá sobě podrobnější rozbor, aby dokázala, že je nemá!  

Jakým právem tohle Může laboratoř vůbec napsat?

"Dg.: Stp.chlamýdiové infekci - chlamýdia pneumonie, ale WB je kompletně negat. Potíže tedy nesouvisí s chlam. infekcí. Dle mého názoru léčba ATB není nutná..."

A s čím asi jako souvisí, ty potíže? Když nic jiného a příčinného nenašli! Kromě toho IgA 1400  a hraniční borelky?

Co to je "Dle mého názoru léčba ATB není nutná.. " Jak si může být autor takového výroku s něčím takovým být vůbec jistý? Jakým právem? Co tedy navrhuje za alternativu, proti těm potížím? To je skutečně AGENTURA JEDNA PANI POVÍDALA!

 

 

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

 Ahoj Jane, MUDr. mi

 Ahoj Jane,

MUDr. mi tenkrát ještě v ordinaci řekla: paní, ale na chlamýdie se neumírá.(byla to reakce na můj výklad, kdy jsem doktorce popisovala, jak mi před 5 lety zemřela moje maminka. Měla všechny příznaky chlamýdií, jenže tenkrát jsem o tom tom nic nevěděla a  sama ji nevěřila. Měla cukrovku, bolesti, špatný zrak, skoro neviděla, ekzemy a takovou únavu, že jenom občas vylezla s postele. Chodila po lékařích, plakala a nikdo ji nikdy nevěřil a nic nenašel. A přišlo to zničeho nic. Z veselé ženské se stala mátoha, která jen seděla v kuchyni u stolu za zataženými závěsy-nesnesla slunce ani světlo-, absolutně bez zájmu, bez chuti do života. Stále jen prosila, ať ji pomůžem. "Oběhala" všechny doktory, aby ji řekli, že ji nic není a nakonec ji vždy poslali na psychiatrii. A ona nám vždy říkala: "Holky, já si to nevymýšlím, já nejsem blázen". Dodnes si vyčítám, že jsem ji nevěřila a nepomohla ji. Zpočátku jsem se snažila, ale pak jsem už nevěděla jak a říkala jsem si, že doktoři přece musí vědět, jestli jí něco je nebo není. Ke konci na ni už nebylo zdravého místečka a umřela). Na tento můj výklad mi doktorka řekla tu větu: "na to se neumírá". A já mohu říct: "Na to se umírá!!!" Umírá se na neléčení příčin, které tělo ničí a ničí, až ho úplně zničí. Umírá se pomalu a v bolestech. Umírá se s nepochopením rodiny a okolí. Dnes bych mamince dokázala pomoci, ale je pozdě. Dnes bojuji sama za sebe a teprve teď chápu, jak ji muselo být. Mockrát jsem se ji omluvila.Bohužel pozdě.

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

Zdeni to je strašné a

Zdeni to je strašné a smutné.Tvé mamince bych to věřila na 100% protože to je můj popis před touto léčbou.Akorát mi byla vyloučena i psychická příčina...

Bude to znít možná přehnaně ale já si opravdu myslím,že pokud bych se nezačala léčit,už bych tu nebyla. Díky Bohu,Kamarádovi a těmto stránkám,se cítím o polovinu lépe a bude to třeba ještě pokračovat k lepšímu.

CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

< p > < em > CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

Zdeni,když se mrkneš do

Zdeni,když se mrkneš do mého blogu-poslední záznam za měsíc listopad-je to podobné.Nenašlo se prý pořádně nic.Podle lékařů Cpn nenám.Spoustu lidí má vyšší hodnoty a žijou s tím solidně.Ale tahle léčba mi prostě očividně zabírá.A nehodlám se vzdát toho jediného,co mi za 3 roky pomohlo.A rozhodně to není placebo a atd...Buď máme v sobě chlamky zažrané nějak hluboko a nebo se opravdu ještě jedná o jinou,podobně žijící potvoru.Každopádně,ATB na to zabírá.

Mimochodem jsem v jedné čekárně mluvila s paní,chronickou boreličkou.Několikrát za rok ji vyšel test na B.zcela negativní,ani v lumbálce se nic nenašlo a pak hodnoty uplně šílené.A pak časem,třeba zase nic....

 CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

< p > < em > CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

 Já vím, četla jsem

 Já vím, četla jsem Tvůj blog. Mně léčba také pomáhá. Pomalu, ale pomáhá. A pokud vím, zkoušela jsem celý půlrok před tím vše možné a nepomohlo nic. Doktoři mne cpali práškami od bolesti, které stejně nezabíraly.

Klouby mne sice bolí stále, ale zmizela ta únava a pocení. A vlastně, jsem na samém počátku, tak co bych chtěla. Jo jen taková perlička na závěr. Moje mamka celý život pracovala v nemocnici na plícním.Mezi tuberáky atp.!!!!!

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

 Já jsem se ji zpočátku

 Já jsem se ji zpočátku snažila pomoct. Nakonec jsme  zkoušeli různé alternativní léčby, léčitelé. Nic nepomáhalo. Trvalo to snad 10 let, možná i víc. Vzpomínám si, jak jsem ji vždy říkala, ať se tomu postaví, ať to skusí nějak rozhýbat. Dnes vím, jaká to byla hloupost něco takového po ní chtít. Teď to mám já, asi za trest. Za to, že jsem to u ní tenkrát vzdala. Ale teď to vzdát nemíním. Jen škoda, že tyto stránky a informace neexistovaly dříve.

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

Zdeni,za trest určitě

Zdeni,za trest určitě ne.Prostě to byla smůla...Máme teď jen  více možností.A kdo ví...Třeba se stane zázrak,začnou se tím lékaři více zabývat a udělají se další pokroky v tom,jak pomoci.Nesmíme myslet na to,co bylo ale zaměřovat se dopředu na to co bude.A především na to dobré.Protože zlého je v dnešním světě už tak dost.

 

 CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

< p > < em > CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

 Li, máš pravdu. Musíme

 Li, máš pravdu. Musíme myslet pozitivně a věřit, že bude líp.

Ale stejně nechápu, když tady mají lékaři tolik podkladů, tolik příběhů, tolik bolestí, že s tím většinou nic nedělají. Přece nemůžou být tak bláhoví a myslet si, že všichni, co tu jsme, si to vymýšlíme. Sakra, já bych je fakt někam nakopla.

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

Zdena1 - tvůj příběh je

Zdena1 - tvůj příběh je na chlup podobný mému... (až na to, že moje máma nebyla dobrý člověk) jinak téměř vše sedí :-(( 

"Vzpomínám si, jak jsem ji vždy říkala, ať se tomu postaví, ať to skusí nějak rozhýbat. Dnes vím, jaká to byla hloupost něco takového po ní chtít. Teď to mám já, asi za trest. Za to, že jsem to u ní tenkrát vzdala."

Není to za trest, jen se u nás opakuje totéž co u rodičů a nemohly jsme pomoci, protože jsme neměly a nevěděly jak pomoci :-(

"Ale teď to vzdát nemíním. Jen škoda, že tyto stránky a informace neexistovaly dříve."

Ano, já to také nevzdám a je štěstí že tyto stránky máme aspoň dnes !!!

(WP od 1.6.08.)49r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

(WP od 1.6.08.)53r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

 Ještě dodatek ohledně

 Ještě dodatek ohledně diagnózy: pod tím, co jsem napsal již výše je ještě tzv.doporučení: vhodné kontrolní neurologické výšetření, také dop.vyš. neurologem pro udávané zapomínání. Z našeho hlediska léčba není nutná. Kontrola sérologie na naši ambulanci v květnu 2009.

( to zapomínání bylo, když jsem doktorce řekla, že před léčbou se mi  stalo, že jsem si nemohla vybavit cestu z pošty do práce, kde chodím dennodenně. Jednalo se o vteřinový výpadek, ale hrozně mě tenkrát vyděsil.)

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

Zprávy jsou obzvláště

Zprávy jsou obzvláště vypečená četba, člověk se dozví, že má vratké nohy, ale chlamydie nevysvětlují příčinu, žije v cihlovém paneláku s křečkem, rybičkou, papouškem a úraz popírá....

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

 Jo, a ještě

 Jo, a ještě něco:

ptala jsem se této MUDr. proč uznávají léčbu dle WP MUDr.Nouza a Kloubal v Praze a léčí podle ni. A víte, co mi na to řekla? Jak může něco takového léčit imunolog, když to je práce nás infekcionistů!!!!!! Vidím, jak léčí.

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

s timhle bych byla teda

s timhle bych byla teda opatrna, neni to trochu medvedi sluzba a trochu generalizace? :-) jsou i jini lekari, kteri psali leky dle WP a uz nejsou ochotni dal riskovat prave proto, ze jejich pacienti se takto nekde sverili a ostatni lekarska verejnost tyto postupy asi nesnasi uplne dobre.

nejsem priznivcem tutlani a 'podzemni lecby', ale takova zmena asi musi prijit postupne a jeden klubal to nezvladne. uz ted se mi zda, ze tam maji ponekud pretizene kapacity. mam tendenci teda tyhle cenne zdroje ochranovat... i kdyby to melo znamenat, ze od nich leky bude mit byt jen jeden pacient a nebude odkazan na ATB z netu.

je osveta a osveta. nase obvodni uz zna chlamydie a sama o sve vuli na na udela aspon! rodove protilatky, ale uz neumi test intepretovat (a posle to do klinlabu ;-) myslim, ze nema cenu tyhle pani zatezovat informacemi, na ktere evidentne nemaji kapacitu ;-) (tim nerikam obecne, nicmene kdyz je to hrach proti zdi, verim, ze to muze uskodit...) sorrac muselo to ven :-)

Ida, ta, co cte ty internety, az ma z toho Mykoplazmu (to je ta nova placata televize :-D Myco IgM, CPn IgG. Chřipkové stavy+zimnice, únava, oportunne koky, fascikulace. Vopruz. Vše mírně. NAC, Doxy 200, plny CAP plan 12/08
<

'Jestliže antibiotika pracují, v průběhu doby tyto zvonové kalhoty zmenší v krutosti a trvání.' CAP od 01/09 pro MPn IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

No jo, ona ale věděla

No jo, ona ale věděla o MUDr.Klubalovi, Nouzovi i o těchto stránkách. Takže jsem ji nic nového neřekla. Neboj. 

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

 No já taky

 No já taky nezveřejňuji vše, ale tihle dva lékaři se za to na rozdíl od jiných nejen nestydí, ale už jsou dost na to  známí, aby je někdo tutlal. Jinak nejlépe, jak se postavit problému, je strčit hlavu do písku! A na otázku té zhrzené "infekcionistky", toť nádherné slovo přeskvělé odbornosti, kdyby to léčila, nemuseli by jí do toho fušovat nějací imunologové!

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

To píše infekční

To píše infekční oddělení, nebo přímo laboratoř ?

 

  Ahoj, to mi přišlo

 

Ahoj,

to mi přišlo dnes od MUDr. z infekčního. Takže asi doktorka.

Na WP od 23.8.08 NAC 600 - 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene100 + 22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene 100 2x denně

Na WP od 23.8.08 NAC 600  + 1.9. NAC 1200 + 14.9. Doxybene 100 +22.9. Azi 250 + 7.10 Doxybene200 +28.12. Entizol (18 pulzů), od 9.2.2010 plaquenil (entizol přerušen) + mino od 1.4.2010 (místo doxy)

TAK NEVÍM, ALE TOHLE BY

TAK NEVÍM, ALE TOHLE BY SNAD SI ZASLOUŽILO DÁT DO ČERNÉ OBÁLKY, PŘEVÁZAT ČERNOU NEBO JEŠTĚ LÉPE SARKASTICKY RŮŽOVOU MAŠLIČKOU A POSLAT VŠEM KOMPETENTNÍM, MÍSTO VEČERNÍČKA!

ABY MĚLY HEZKÉ SNY!

 

MUDr. mi tenkrát ještě v ordinaci řekla:

paní, ale na chlamýdie se neumírá.

(byla to reakce na můj výklad, kdy jsem doktorce popisovala, jak mi před 5 lety zemřela moje maminka. Měla všechny příznaky chlamýdií, jenže tenkrát jsem o tom tom nic nevěděla

a sama ji nevěřila.

Měla cukrovku, bolesti, špatný zrak, skoro neviděla, ekzemy a takovou únavu, že jenom občas vylezla s postele.

Chodila po lékařích,

plakala a nikdo ji nikdy nevěřil

a nic nenašel.

A přišlo to zničeho nic.

Z veselé ženské se stala mátoha,

která jen seděla v kuchyni u stolu za zataženými závěsy

- nesnesla slunce ani světlo,

absolutně bez zájmu, bez chuti do života.

Stále jen prosila, ať ji pomůžem.

"Oběhala" všechny doktory,

aby ji řekli,

že ji nic není a nakonec ji vždy poslali na psychiatrii.

A ona nám vždy říkala:

"Holky, já si to nevymýšlím, já nejsem blázen".

Dodnes si vyčítám, že jsem ji nevěřila a nepomohla ji.

Zpočátku jsem se snažila,

ale pak jsem už nevěděla jak

a říkala jsem si,

že doktoři přece musí vědět,

jestli jí něco je nebo není.

Ke konci na ni už nebylo zdravého místečka

a umřela).

Na tento můj výklad mi doktorka řekla tu větu:

"na to se neumírá".

A já mohu říct:

"Na to se umírá!!!"

Umírá se na neléčení příčin,

které tělo ničí a ničí, až ho úplně zničí.

Umírá se pomalu

a v bolestech.

Umírá se s nepochopením rodiny a okolí.

Dnes bych mamince dokázala pomoci,

ale je pozdě.

Dnes bojuji sama za sebe

a teprve teď chápu,

jak ji muselo být.

Mockrát jsem se ji omluvila.

Bohužel pozdě. 

 

NENÍ NIC HORŠÍHO, KDYŽ ČLOVĚKU MYSLÍ HLAVA a VÍ, ŽE MU NIKDO NECHCE POMOCI, MAJÍ HO ZA MAGORA A VÍ, ŽE POMALU UMÍRÁ! VÍ, ŽE NĚCO CHCE A NEMŮŽE! VÍM O ČEM JE ŘEČ! 

 

Jan 

březen 2013 ukončení CAPu 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k