návštěva infekčního

Tak jsem z toho jelen. Na ifekčním mé potíže přičítá chronické EBV, chlamydie vyloučil. Na cukání ve svalech doporučeny stopové prvky. Za občasné brnění ruky může prý přeležená zvětšená uzlina. U očního sem taky moc nepochodila : řezání a tvorba jakéhosi bílého sekretu - disfunkce kanálků-oči se prý zlepší sami .Oční mě ujišťoval, že chlamydie se takhle neprojevují, způsobují prý specifický zánet.  Takže takže celkový závěr :změna prostředí , požírání vitamínů, bez fizické zátěže. Nevim, nevim fakt tomu moc nevěřim v mnoha příspěvcích píšete, že za za reaktivaci EBV může právě chlamydie. Jinak železo, bilirubin i cholesterol mam v normě.

Myslim, že s nějakýma mrchama bojuju už déle - minimálně od začátku dubna, kdy sem celou noc "kamarádila" se záchodovou mísou, další den ztráta hlasu, za 2 týdny bolest v podbřišku, omdlení, strašné pocení a hned na to sem se klepala zimou, motání hlavy, nevolnost, vyšší teplota.Zjištěn zánět, ale nedošetřeno čeho, podezdření na moč. m. - dostala jsem gyrablock. Gynekolog zjistil jen malou cystu na vaječníku, ta prý nic dělat nemůže. Po týdnu mi bylo opět zle .Nakonec jsem zkončila v nemocnici, protože nevěděli co se mnou. Sestry se podivovaly, jak mi může být tak zle z malé cystičky, ale nikoho nenapadlo udělat mi stěry na nějaké ifekce. Týden mě "pozorovali" a pak vyrazili. Potíže časem ustoupily, ale za pár měsíců přišli jiné...

Vím, že diskuze na téma  "jiná léčba" tu nemáte moc rádi, ale přesto se zeptám:-). Zkoušeli jste glukany? Aspoň jako doplněk? Na jednom webu si to vychvaluje bývalý protokolák (až tak, že mu moc nevěřím) 

Mějte se zdravě:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Myslis

jo jo :-)

jo jo :-)

Ahoj Ew, k te reaktivaci

Ahoj Ew, k te reaktivaci EBV,mrkni do meho bloku.

Na WP od října 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle....

Taky mi to pride jako mensi

Taky mi to pride jako mensi reklamka, ale s hlivou ma myslim zkusenosti Petr z borek a zrejme mu to i helflo co sem tak cetla. On ti o tom povi urcite vic, vlastne nepovi, pac je zabanovanej:-o.

Hodnoty toho EBV

Hodnoty toho EBV :Anti-EBV/VCA IgM 35, Anti-EBV/VCA IgG 404, Anti-EBV/EBNA IgG 600, Anti-EBV/EA IgG 126. Moc se v těhle výsledcích neorientuju. Referenční meze neuvedeny. Prý se to nijak neléčí-neni čim.

Ja jsem na EBV kdysi

Ja jsem na EBV kdysi dostala Isoprinosin, ale nijak to nepomohlo.

Uprimne pochybuju, ze autor tech stranek byl kdy na protokolu. Rodinne konstelace, astrologie a irisdiagnostika nejsou zadne vedecke metody. Uz jen prvni veta na tenhle strance hovori za vse.

http://www.glukany.info/co-pro-vas-muzeme-udelat-my/auricka-typologie/

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

No je to takové

No je to takové šarlatánství, ale účinnost gulkanů na zlepšení imunity je přece nějak vědecky prokázáno...

Ew, jestli je, tak sem dej

Ew, jestli je, tak sem dej prosim nejake linky, at se poucime.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

No ona to byla spíš

No ona to byla spíš otázka, tak se hned nečerti :-). Všude čtu "Mezi zdraví prospěšné účinky, které prokázaly vědecké studie, patří: ..." Tak jsem nabyla dojmu, že to je vědecky podložené. Konkrétní studie jsem samozřejmě nenašla(možná jsem špatně hledala)

To pisou i u chlamydilu,

To pisou i u chlamydilu, pokud ty studie existuji, tak je vetsinou dany zdroj uvede. Ja nevim, jestli existuji, muzes zagooglit a kdyz neco uzitecneho najdes, tak to sem nalinkovat...

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ty studie určitě existujou

Ty studie určitě existujou jen nejsem schopná je najít, nebo nejsou zveřejněné na netu. Prozatím jsem našla něco málo na lékárnických listech  http://www.iinstitut.cz/llisty/0106.html nebo bakalářku z masárny http://74.125.39.104/search?q=cache:FKxpA7d5HbIJ:is.muni.cz/th/106798/lf... asi to nebude stačit...

jestli je to pravda, tak

jestli je to pravda, tak glukany dlabu kazdy den, pac dlabu pangamin :)

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Beta glukan brát pouze v

Beta glukan brát pouze v čisté formě tzn. Beta glukan 1,3/1,6D např. od Pharma Activ, jinak nemá účinek! Kdysi jsem našla skvělý odborný článek od dr. Macely - imunologa z Hradce Králové, ale teď na něj nemohu kápnout. Kdyby to někdo dokázal, hoďte to sem. Jeho účinky jsou ale podmíněné tím, že se člověk neláduje silnými léky, ty to totiž přebijí, takže je to vhodnější třeba pro lehčí alergiky, kteří se ještě nijak neléčí, tedy spíše jako prevence, aby se člověk nezhoupl do něčeho jako jsme my.

Uvádím alespoň náhradní článek z čas. Alergie /převzato z diskuze na borelii/ . Hodně síly v boji přeji!

http://www.borelioza.cz/cs/diskusni_forum/?fsid=2&fdid=1113&lsn=20&flt=0

Na WP od 10/07pro Chlamydia pneu.,revmat.artritida,bolesti hlavy,nesoustředěnost, neklid a totální nespavost a tím pádem od 06/07 na neschopnosti...

Včera jsem dělala

Včera jsem dělala objednávku z lekarny.cz a objednala jsem si mimo jiné i beta glukan od Nefdesanté. Ale jak tak koukám, nebude asi moc moudré se tím cpát spolu s atb...Jak to vidíte? Díky za názory.

Od 1.10. částečně doplňky, NAC 1xdenně 600 mg, příprava na CAP, problémy: bolest kostrče, únava, malátnost, ataky paniky, brnění a ochrnování končetin, bolest v bedrech, praskání žilek v očích, záškuby ve svalech apod.

"Beta gulkan je také

"Beta gulkan je také vhodným podpůrným prostředkem při léčbě antibiotiky" - ale píšou to na komerčních stránkách, takže těžko říct... ale ublížit by to nemělo

Maš pravdu, ukvapila jsem

Maš pravdu, ukvapila jsem se,některé studie právě prokázaly, že právě užívání Beta glukanu usnadňuje léčbu, dokonce umožňuje /nevím při jaké léčbě/  u lidí, kteří nesnesou vysoké dávky ATB, tyto snížit při stejném účinku.

Na WP od 10/07pro Chlamydia pneu.,revmat.artritida,bolesti hlavy,nesoustředěnost, neklid a totální nespavost a tím pádem od 06/07 na neschopnosti...

Tak se ty moje "kamarádky"

Tak se ty moje "kamarádky" asi probraly a vylezly z buněk. Všechno tomu nasvědčuje - od včera pobolívání v podbřišku, častější chození na malou, dnes trochu hnědý výtok. No vypadá to zas na "príma" výkend . Prosím vás, nemáte někdo zkušemosti z coxtralem? Že bych si jich pár zobla - aspoň pres víkend - než se dostanu k lékaři- vim, že bakrerie nezabije, ale jestli aspoň zpomalí případný zánět(?)... Mystíte, že Cpn může taky způsobovat  gyn. problémy? Já totiž nevim, kde bych se s tracho potkala. Asi bude jednodušší někoho uprosit na druhové testy než na tom furt bádat... dík a mějte se co nejlépe

ew - chl. trach. si mohla

ew - chl. trach. si mohla potkat kdekoliv... třeba i v restauraci... MHD... v práci... na záchodě... prostě kdekoliv... sáhneš třeba na kliku, pak sáhneš na pusu... utřeš si oko...atd... a je to...!!! (WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

hmm, já pořád tak trochu

hmm, já pořád tak trochu doufala, že tracho nejí tak snadno přenosná jako pneu... Ono je celkem jedno kterou mam, de mi o to, jak moc a čim sem pro okolí infekční. Raději půjdu do toho NAC - už jsem to měla udělat dávno...

jj ... to ACC long je

jj ... to ACC long je dobré, ale drahé, možná by šlo nahradit Erdomet + Cvit. a střídat to ráno to a večer ono, chce to vyzkoušet, co jak vyjde draho... ale to to je na tobě ;-) možná ti něco napíše Dr. na recept... Jestli jsem to dobře pochopla, tak chlam. pneu. jsou přenosné kapénkově a clam. trachom. kontaktem... ale ať to či ono, s oběma se můžeš setkat úplně všude .-(( (WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

co to je prosím tě

co to je prosím tě ten Erdomet? 

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

ERDOMED- Mukolytikum,

ERDOMED- Mukolytikum, expektorans, bronchoprotektivum. Erdomed je přípravek s ochranným účinkem na průdušky. (podobně jako ACClong) http://www.lekarna.cz/erdomed-10x300mg-tobolky/ ACC long -  http://www.lekarna.cz/acc-long-20x600mg-sumive-tablety/

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Renato co blbneš, vždyt

Renato co blbneš, vždyt to je jiná účinná látka než v NAC! NAC je v protokolu nově nahrazeno za amoxicilin, to se přece nedá nahradit jinejma "kapkama na kašel" 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

ERDOMED- Mukolytikum,

ERDOMED- Mukolytikum, expektorans, bronchoprotektivum, s ochranným účinkem na průdušky (podobně jako ACClong) http://www.lekarna.cz/erdomed-10x300mg-tobolky/ ACC long - http://www.lekarna.cz/acc-long-20x600mg-sumive-tablety/ Erdomed je na předpis a podle mých letitých zkušeností je na odhlenění účinnější... i podle mého ORL lékaře, který mě ho píše, je také účinnější... No tak je střídám ;-) (WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Renato četlas pořádně

Renato četlas pořádně protokol? Jakou funkci NAC (ACC) zastává?  N-acetyl cysteine (NAC)  by měl být užíván nepřetržitě. Je to všeobecně užívaný potravinový doplněk, dostupný v obchodech se zdravou výživou. Jedná se o acetylovanou aminokyselinu obsahující síru, o které se domníváme, že způsobuje předčasné otevírání buněčné stěny chlamydií, vedoucí k jejich vyhladovění. Tohle je v protokolu jeho funkce! To proboha nejde zaměnit s něčím jiným!

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

jj... to já vím... to jen

jj... to já vím... to jen kvůli financím to beru dohromady... Nikomu neříkám, aby to nebral a bral místo toho něco jiného... já to neměním... (WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Ne Renato, tys psala ve

Ne Renato, tys psala ve svém předchozím příspěvku, že by to šlo nahradit a že to střídáš. Jestli to tak děláš, je to tvoje rozhodnutí, ale je to nesmysl. Neplet hlavu těm, co ještě s protokolem ani ACC nezačali tím, že by to šlo případně s něčím zaměnit. Pak se leckdo sebere a půjde si do lékárny koupit něco na průdušky v domění, že je to totéž a díky tomu přijde o jednu zásadní část protokolu. 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

Tak pardon, napsala jsem to

Tak pardon, napsala jsem to fakt blbě :-( beru to dohromady, ale tak, že to střídám ráno to a večer to... ale je to jen kvůli financím... :-( Tak jako vitamíny... jsou určité doporučené a v nějakém množství, ale každý na vše najednou nemá finance... Chtěla jsem ten příspěvek upravit, ale už mě to nejde :-( (WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

No jo, jenže to že bereš

No jo, jenže to že bereš večer "to" druhé ti nepomůže k zabití elementárních tělísek. To je jako bys brala nižší dávku atb, nebo bys atb zaměnila za vitamín, což je nesmysl a logicky to nemůže mít účinek. 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

Už to nech... já se nechci

Už to nech... já se nechci dohadovat... ale ATB vyměnit za vitamíny to je blbé přirovnání... ale vyměnit na chvíli něco s nějakými účinky za podobné s podobnými je také trochu něco jiného... i ATB se některá dají nahradit jinými s podobnými účinky... ale tady se to asi dá blbě takhle vysvětlovat... ale už to necháme být... (WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Tohle prostě nemá

Tohle prostě nemá podobné účinky s ohledem na chlamydie, ostatní viz inbox.. a souhlasím, vše snad bylo vysvětleno, ukončíme tuhle debatu. 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

Ew prosím tě, nevím

Ew prosím tě, nevím jestli si četla cpn zjednodušeně, tohle je jasně dáno: Elementární tělíska chlamydie: Co je zabijí? Zabíjí je amoxicilin, který je ve vašem vlastním těle
transformován na penicilamin a ničí vazby, které drží buněčnou stěnu EB dohromady. K těmto účelům používáme také NAC (N-acetyl cysteine). Co se stane? Když je zabijete, uvolní toxiny do tkání, ve kterých se koncentrovala a v tomto místě dostanete zánět a ucítíte bolest, které mohou přetrvávat dny nebo týdny, než ucítíte úlevu od symptomů. Většina lidí, kteří užívají NAC hlásí periody jako-by chřipek, malátnosti, bolesti, ucpaného nosu, možná kašle.

Jednoduše: amoxicilin byl zaměněn za NAC (ACC), neplní zde funkci "kapek na kašel" ač může snížit plicní potíže u těch, kteří je mají. Takže za nic proboha nezaměnuj!!!

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

jj, četla, děkuju za

jj, četla, děkuju za upozornění

Myslím, že Cpn může

Myslím, že Cpn může způsobit jakékoli potíže, záleží jaký orgán si vybere. Haha, je to ale mrška. 

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

A ještě jeden důležitý

A ještě jeden důležitý účinek NACu je, že chrání játra. V žádném případě bych to nestřídala s jiným lékem. NAC bych nikdy nevynechala, radši tedy ubrat kvůli těm financím nějaký jiný doplněk.

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

Víte,já mám pocit,že

Víte,já mám pocit,že NAC ani není "doplňek",ale nezbytná součást protokolu. NAC nahrazuje účinek jednoho ATB,ten vynechat,jako by se vynechalo azi,nebo doxy-nebo entizol,který funguje na krypty. Tudíž brát jakýkoli jiný lék na "odhlenění" je fajn,ale ne na chlamydie. SH látky jsou stejně důležité,jako atb,ničí jednu životní fázi chlamydií....

ERDOMED -

ERDOMED - erdosteinum

 

"Kontraindikace
Erdostein je kontraindikován při známé přecitlivělosti na účinnou látku a i napomocné látky v přípravku. Erdostein se nesmí podávat dětem s nižší hmotností než 15 kg. Dále se nesmi podávat při závažných jaterních a i renálních poruchách a při homocysteinurii, neboť erdostein je zdrojem homocysteinu."

 

 

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

Tak už popijim NAC - nerada

Tak už popijim NAC - nerada bych nakazila někoho dalšího, ale myslim, že už se stalo. Příbuzná má potíže : bolí jí záda, špatně od žaludku, někdy má vysoký tep (v nemocnici mysleli, že měla infarkt /v 26 letech?/), motá se jí hlava, stěžovala si na padání vlasů a jednou jí přestaly fungovat nohy. Doktoři na nic nepřišli - jen se shodli na tom, že je to psychosomatický - tak jí dal OL "prášky na hlavu". Teď nevim jak jí je, ale naposled řikala,že to nepomáhá. Ach jo, kolik je potřeba nemocných aby se s tím konečně začalo něco dělat a doktorum se rozsvítilo v hlavě.

"...bolí jí záda,

"...bolí jí záda, špatně od žaludku, někdy má vysoký tep (v nemocnici mysleli, že měla infarkt /v 26 letech?/), motá se jí hlava, stěžovala si na padání vlasů a jednou jí přestaly fungovat nohy. Doktoři na nic nepřišli - jen se shodli na tom, že je to psychosomatický - tak jí dal OL "prášky na hlavu"..." jak sarkasticky výstižné!!!! 

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

ew, nema cenu se obvinovat

ew, nema cenu se obvinovat :-) i kdyz clovek udela maximum za sebe, stejne nezabrani tomu, aby rodina prisla do kontaktu s infekci - protilatky ma po dosazeni urciteho veku kazdy druhy v populaci. znam tyhle pocity dobre, ale snaz se soustredit na sebe!

NAC je v tom soustredeni dobry zacatek, nezapomen, ze je treba doplnit vitaminem C (pokud tedy nemas primo ACC) a casem idealne prejit na nesumivou formu :-)

Mycoplazma IgG + IgM, CPn IgG. Chřipkové stavy+zimnice, subfebrilie, únava, oportunni koky vsude kam vlezou, fascikulace mírně. NAC, Doxy 200, kontrola, plny WP plan prosinec.

Já vím, děkuju za

Já vím, děkuju za podporu... třeba příbuznou trápí nějaký jiný "prevít" - lékaři zas šetší na podrobnějších krevních testech - je pro ně výhodnější svést to psýchu. Chtěla jsem co nevíc snížit riziko nákazy hlavně kůli další příbuzné - je těhule a nákaza Ctr by moha mít dost špatné následky na plod.

Jj vitamin C beru už déle. Šumivky zatím nevadí (uvidim co budu řikar za pár týdnů...) Preji Ti uzdravení (vám všem)

Jak víš, že se jedná

Jak víš, že se jedná právě o Ch. trachomatis? 

Krom toho četla jsi např. Latentní infekce chlamýdiemi je pravděpodobně příčinou velmi širokého spektra onemocnění lidské populace na http://chlamydie.info/node/2418

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

Nevím jestli se jedná o

Nevím jestli se jedná o trachomatis. Vlastně ani nevím jestli mé potíže způsobuje chlamydie - moje doměnka je založená jen na "jeden doktor povídal": měla sem prý  zánět děložního hrdla vyvolaný Cham. (stěryneprovedeny)->5 dní Atb, na kontrole opět žádné stěry. Později sem o stěr požádala-negativní (docela pochybuju o správnosti provedení-doktor se choval jak když to nikdy nedělal). U OL nějaké odběry - k vysokému EBNA řekla "nějaké protilátky tu máte - to je dobře", chlamydie rodové - pozitivní jen IgG " to nic není- to tam zůstane pořád, to je jako když vás píchne včela...".Návštěvu před tím se mi snažila vsugerovat, že na chlam. se dají zjistit podle CRP "to mam v normě tak je nemam". Když sem chtěla doporučení na imunologii tak si myslela, že sem se zbláznila. Na infekčním menší potíže svedeny na mononukleozu - možná to opravdu tak je, ale nevim jestli můžu věřit lékaři, který si myslí, že se chlam. se přenáší téměř výhradně ptačím trusem. Trochu sem se rozpovídala, ale ty doktoři jsou opravdu běs a hrůza. Člověk ,aby zjistil kde je pravda a jaké vyšetření ještě provést, se musí chtě nechtě aspoň trochu ponořit do studia medicíny. Ale tak to přece nemá být... za mne se taky nikdo geodézii nenaučí. Léřaři jsou přece zodpovědní za lidské životy - to nemají ani trochu černé svědomí - když nic neumí (asi jsem naivní)

ježiš, já to nějak blbě

ježiš, já to nějak blbě zarovnávam

Jako je to vubec s Anti EBV

Jako je to vubec s Anti EBV EBNA? Mate nekdo komentar k vysokym titram?

"...U OL nějaké odběry -

"...U OL nějaké odběry - k vysokému EBNA řekla "nějaké protilátky tu máte - to je dobře", chlamydie rodové - pozitivní jen IgG "to nic není- to tam zůstane pořád, to je jako když vás píchne včela...".Návštěvu před tím se mi snažila vsugerovat, že na chlam. se dají zjistit podle CRP "to mam v normě tak je nemam"..."

Chlamydie tam jsou chronické, a je celkem jedno jaké. A co se týče CRP, tak ten u chlamydióz téměř nikdy se nezvýší! Je to protein akutní fáze a na chlamydie CHRONICKÉ nijak nereaguje.

O CRP např. zde  http://web.practicus.eu/Archiv/practicus03-08p.pdf 

 

 

 

A  EBNA, EBV tedy přechozená mononukleza, to máme asi všichni a tahle koinfekce dělá právě asi zle, a dokud tam budou chlamydie, TĚLO SI ANI S TÍM EBV NEPORADÍ!

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

Mně to s tim CRP bylo

Mně to s tim CRP bylo divné už v ordinaci. Děkuji za odkaz

"... Vím, že diskuze na

"... Vím, že diskuze na téma "jiná léčba" tu nemáte moc rádi, ale přesto se zeptám:-). Zkoušeli jste glukany? Aspoň jako doplněk? Na jednom webu si to vychvaluje bývalý protokolák (až tak, že mu moc nevěřím)..." 

Jsou dvě možnosti, buď ho zachránil ten protokol nebo lže, protože ho tu nikdo nezná a žádný protokol nejel! Ostaní je pak již jen obdoba jisté reklamy na zázračné vyléčení páteře jedné bývalé zpěvačky. No nekup to pak!  

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

Asi to tak bude -  ta

Asi to tak bude -  ta reklama působí dost nevěrohodně

V 21.století je několik

V 21.století je několik zmínek o chlamydiích (je to staršího data - možná už se to zde objevilo). Zajímavé, že už v roce 2005 se v ČR psalo o tom jak jsou nebezpečné a téměř v roce 2009 se stále neléčí, nebo se jen "imituje léčba". Kdyby se chtěl někdo mrknout:

http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=2005100506
http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=2005052010

Jsou i bakterie viníky

Jsou i bakterie viníky infarktu? 

"...lékař zjistí mj. odběrem krve či výtěrem z krku či úst. V laboratoři takto získaný vzorek rozetřou na misku se sterilizovanou želatinou. Miska se dá do tepla, kde bakterie začnou rychle růst a vytvářet skupiny – kolonie.Tak se kultivuje vzorek hlenu, moči, hnisu, krve, stolice apod. Bakterie se dají pozorovat v mikroskopu po obarvení (nejčastěji tzv.. Gramovo barvení). Přesné stanovení druhu bakterie, která vyvolala dané onemocnění, pomůže pak určit vhodnou a účinnou léčbu..."

Tak tohle zas tak moc neberte vážně, v případě vnitrobuněčných přížívníčků to nefunguje!

 

Co všechno je nakažlivé?

Ale jinak si to přečtětě.

Jan 

Velmi solidni glukan,

Velmi solidni glukan, podporeny klinickymi studiemi, nabizi www.prirodniprevence.cz

 "...podporeny klinickymi

 "...podporeny klinickymi studiemi..." tak sem s nimi! Specielně klinické zkoušky o léčbě chlamydií, chronických a celé a kde byly zveřejněny a kým byly dělány atd. 

Jan 

Basco a mas to odskusane,

Basco a mas to odskusane, alebo niekto v tvojom okoli?

Nalinkuj sem ty klinicke

Nalinkuj sem ty klinicke studie, jinak podobna prohlaseni mazu.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

http://clinicaltrials.gov/ct

http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00492167

 

Staci? Zbytek si muze kazdy vygooglovat sam. Jen Biotec z Norska ma dalsi 2, Biothera z USA 2, jednu v Kentucky, druhou na Filipinach.

 

Beta-Glucan and Monoclonal

Beta-Glucan and Monoclonal Antibody 3F8 in Treating Patients With Metastatic Neuroblastoma
This study is currently recruiting participants.
Verified by National Cancer Institute (NCI), December 2008
Tato výzkumná práce je ve stádiu získávání účastníků.

PURPOSE: This phase I trial is studying the side effects and best dose of beta-glucan when given together with monoclonal antibody 3F8 in treating patients with metastatic neuroblastoma.

Estimated Primary Completion Date: August 2010 (Final data collection date for primary outcome measure)

A o chlamydiích ani zmínka.
No počkáme si na výsledky.

Zminku o :verification: ma

Zminku o :verification: ma kazde URL teto stranky. Nicmene studie zacala jiz v roce 2005. Ostatne prvni klinicke studie pochazeji jiz od roku 2001:

http://www.newhope.com/nutritionsciencenews/NSN_backs/Jan_01/betaglucan....

Kdo chce, najde dalsi:

http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00403689

 

Nikde jsem nerikal, ze se jedna o klinicke studie u chlamydii. Nicmene se jedna o imunomodulator, u ktereho existuje pres 10 000 publikaci, a silna stimulace imunitniho systemu vcetne synergicke akce s antibiotiky byla opakovane prokazana. Jelikoz ale sam glukan neprodavam a jen na nem pracuju, klidne celou zminku vymazte a donekonecne piste o tom, jaky jsou ti doktori pacholci.

Prosim o nazor. Ja mam IgA

Prosim o nazor. Ja mam IgA 1,39 a IgG 1,07, dale EBV EBNA 7,56 a CMV IgG 8,02.

K omu ma vrozenou bakt. alergii a temer vsechny priznaky, ktere zde uvadite.Přísernou Unavu, teploty, motani hlavy rozostrene videni, vypadky zorneho pole,tinitus, srdecni tachykardie a mnohe dasi..bolesti kloubu a td. Znama mi rekla, ze u mne je komb. ant. lecba nESMYSL, prtoze ona na hodnotu IgA asi kolem 4. A do Wheldona by nesla. A ze muj nalez je noormalni a chlamydie pry patri do lidskeho organismu. Mam zvysene pomocne T-lymfocyty a zvyseny imunoregulacni index, nizke hodnoty hemoglobinu,  Co o tom soudite ?

ahoj zuzi. podle tvych

ahoj zuzi. podle tvych vysledku mas / melas i potize s viry, takze tvuj stav bude (pravdepodobne a nejvic logicky) vysledkem spolupusobeni virovych a bakterialnich infekci. je treba upresnit, k cemu se vazou vysledky IgG, IgA - jsou to rodove, spolecne protilatky proti chlamydie species, nebo specificke protilatky proti cpn? nevim, jestli je tvoje 'znama' doktorka nebo ne, kazdopadne je to tvoje telo a nema cenu prilis duverovat nekomu, kdo ti rika, ze jsi v pohode, i kdyz ty subjektivne citis, ze to dobry neni. tim jsme si prosli vsichni, zvlast u lekaru je to trestuhodne zanedbani a snizovani pacientovych problemu. pokud se citim blbe, snazim se situaci nejak resit, to je muj pristup... hodne stesti.

ps. pokud budes davat sem na stranky nejake dalsi vysledky ci upresneni, dej je radeji do sveho blogu, je to praktictejsi a vse snaz najdes .)

Advocatus diaboli. CAP od 11/08 pro Mycoplasma Pneumoniae IgM. Chripkove stavy, subfebrilie, unava, skuby a cuky, netolerance prostredi v supermarketech :-)

Mit imunitu je fakt

Mit imunitu je fakt doobrý..;) to ví ale každej blbec. Jen, že podporovat ji u každeho v každem pripade není rozhodne všelék. Ja osobne jsem začala brat beta glukany a unava se mi zhoršila.  A to už podruhy..poprvy to mohla byt nahoda, zpusobena něčím jnym a ja ji betaglukanum přičetla, podruhy  mi to pripada jako divna nahoda.Takže mam  nedobrany v lednici. Protože je nenormalní unava muj ustredni problem , už si je nekoupim. Obecně nic proti nim, ale mně muj stav rozhodně nezlepšujou.

Možná by tohle mohlo nekde byt viditelné..kdo chce, najde si tam svy..Jane, dáš to někam natrvalo ? Nebo to vidíš jakoo hloupost..?

http://www.tigis.cz/alergie/aler303/12.htm

 

 

A o to prave jde. Na trhu,

A o to prave jde. Na trhu, nejen ceskem, je nejmene polovina, pravdepodobne vic, glukanu, ktere jsou bud neucinne nebo mohou byt i skodlive. Glukan dnes prodava kazdy baca, vcetne silencu, co to beze stopy vyzkumu cpou do medu a buhvi ceho jeste.

Specialne ty houbove glukany jsou jen hruby extrakt (proto take pachnou po houbach a jsou casto prodavany v alkoholu nebo s nejakym ochucovadlem). Proto je mimoradne dulezite vybrat si solidni preparat, ke kteremu lze najit maximum publikaci, ktere najde bud PubMed nebo Google, tj. publikace, ktere skutecne testovaly glukan, ktery se prodava, a ne jen NEJAKY glukan. Proto jsem puvodne napsal, kde se da koupit glukan overeny, fungujici. A k nemu existuje minimalne 20 publikaci z poslednich 10 let.

 Je tu založená

 Je tu založená diskuze

Beta-Glucany

Jan

"...  Respirační

"...  Respirační infekce, virové i bakteriální, hrají ve vzniku alergie i astmatu významnou úlohu. Jejich vliv není jednosměrný a nelze jej obecně vyjádřit. Mohou vyvolat tvorbu specifických IgE protilátek a spouštět alergický zánětlivý proces v dýchacích cestách specifickým imunologickým mechanismem. Mohou se také uplatnit i neimunologickou cestou. Působení mikrobů je diskutováno i v souvislosti s „hygienickou hypotézou“, v níž je expozici bakteriální infekci a endotoxinu přisuzována ochrana před vznikem alergie a astmatu. Jde o primární prevenci uplatňující se v raném věku. Závěry studií nejsou však jednoznačné a praktické výstupy nenalezly zatím všeobecného uznání. Atypické bakterie Chlamydia pneumoniae a Mycoplasma pneumoniae zvyšují riziko chronického průběhu zánětu dýchacích cest. Studium vlivu virové a bakteriální infekce nebylo v posledních letech ve středu zájmu a čeká naléhavě na své naplnění. Vztahy mezi mikrobiálním osídlením sliznic dýchacích cest, alergií, alergickým onemocněním a expozicí alergenům čekají na svá řešení, aby mohly být definovány jednoznačné postupy pro klinickou praxi."

No stojí to za přečtení, každopádně!

Je to tu

http://chlamydie.info/node/3512 

jako samostatné téma.

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... leden 2009 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

A proc glukan v lednici,

A proc glukan v lednici, vydrzi normalne na stole nejmin 5 let. Ktery glukan to byl?

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k