A jak jeden postižený se výstižně mimo jiné vyslovil o svých peripetiích s touto nákazou:
Co je to, když se řekne Chlamydophila pneumoniae?
"Nejzáludnější je, že se někdy cítím lépe a tak na chvíli zapomenu. O to silnější mi připadají ataky následující, nikdy nevím, jak mi bude. Připadám si v jednatřiceti dost invalidní. Přitom mám náročnou práci a snažím se vydržet."
A já dodávám, nikoho nezajímá, jak člověku je, jestli je vůbec schopen fungovat jako člověk, zvládat každodenní pracovní, domácí, společenské atd. běžné výkony….
Člověk je jim fuk ….
paní, ale na chlamýdie se neumírá.
(byla to reakce na můj výklad,
a sama jí nevěřila.
Měla cukrovku, bolesti, špatný zrak, skoro neviděla, ekzemy a takovou únavu, že jenom občas vylezla s postele.
Chodila po lékařích,
plakala a nikdo ji nikdy nevěřil
a nic nenašel.
A přišlo to zničeho nic.
Z veselé ženské se stala mátoha,
která jen seděla v kuchyni u stolu za zataženými závěsy
- nesnesla slunce ani světlo,
absolutně bez zájmu, bez chuti do života.
Stále jen prosila, ať ji pomůžem.
"Oběhala" všechny doktory,
aby ji řekli,
že ji nic není a nakonec ji vždy poslali na psychiatrii.
A ona nám vždy říkala:
"Holky, já si to nevymýšlím, já nejsem blázen".
Dodnes si vyčítám, že jsem ji nevěřila a nepomohla ji.
Zpočátku jsem se snažila,
ale pak jsem už nevěděla jak
a říkala jsem si,
že doktoři přece musí vědět,
jestli jí něco je nebo není.
Ke konci na ni už nebylo zdravého místečka
a umřela).
Na tento můj výklad mi doktorka řekla tu větu:
"na to se neumírá".
A já mohu říct:
"Na to se umírá!!!"
Umírá se na neléčení příčin,
které tělo ničí a ničí, až ho úplně zničí.
Umírá se pomalu
a v bolestech.
Umírá se s nepochopením rodiny a okolí.
Dnes bych mamince dokázala pomoci,
ale je pozdě.
Dnes bojuji sama za sebe
a teprve teď chápu,
jak ji muselo být.
Mockrát jsem se ji omluvila.
Bohužel pozdě.
Moc pěkně napsané! Tak
Moc pěkně napsané! Tak to měla i moje mainka, tak nemocná jsem já i můj syn. Ano, i já mám výčitky vůči své mamince, že jsem jí nepomohla, i vůči svému synovi, že jsem ho přivedla na svět tak nemocného. Ale na druhou stranu vím, že nemůžu obviňovat sebe, víc už pro syna udělat nemůžu, ale viním společnost z nezájmu léčení. Ale to už se pouštím na velmi tenký led! Společnost, resp. lékaři nikdy nepřiznají, že infekce léčit nedovedou a že tzv. léčení-neléčení je jen otázkou byznysu! Myslím, že na ničem na světě se nevydělává víc, než na nemocech, at už jakoukoliv formou. Z důvodu, že jsme stáe odesílaní na psychiatrii jsme kokopírovala z boreliozy, /pokud se to nesmí, opravte , prosím, příspěvek!/ toto:
15.3.2 Somatizační poruchy (F45.0)
Řadí se mezi úzkostné stavy, ačkoli úzkost nebývá jejich dominantním příznakem (může se však, stejně jako deprese objevit) a pacienti si stěžují především na vágní a stěhovavé somatické (vegetativní) obtíže. Symptomy začínají již po 20. roce věku a vyznačují se značnou proměnlivostí; gastrointestinální obtíže (bolesti, říhání, ruminace, nauzea, zvracení, diskomfort, průjmy, zácpa) patří však mezi nejčastější. Zcela typické je, že odléčí-li se jeden okruh potíží, objeví se do měsíce jiný. Postiženy jsou všechny systémy. Pacient svého lékaře navštíví minimálně jednou měsíčně, pokud tak náhodou neučiní, neznamená to, že se uzdravil, ale že bu´ je právě u jiného odborníka, nebo podniká (většinou svéráznou) samoléčbu.
Porucha je označována spíše než za chorobu, za styl života, ženy jí trpí častěji než muži. Průběh je kolísavý, většinou však chronický a zdravotní obtíže významně narušují sociální život postižených. Diagnostická kritéria (MKN-10, 1992) uvádějí pro pozitivní diagnózu tyto požadavky:
* alespoň dva roky trvání mnohočetných a proměnlivých symptomů, pro něž nebylo nalezeno organické vysvětlení,
* stálé odmítání přijmout radu či ujištění několika různých lékařů, že pro symptomy není „somatické“ vysvětlení,
* určitý stupeň zhoršení sociálního fungování v důsledku obtíží.
Léčení je svízelné, pacient se brání systematické psychiatrické terapii, důsledně se obrací na somaticky orientované lékaře, kterých navštíví neuvěřitelné množství (včetně léčitelů, fytoterapeutů a dalších). Postup lékaře by měl důsledně směřovat k edukaci vysvětlující podstatu symptomatologie, více než farmakoterapie pomáhá trpělivé psychoterapeuticky orientované vedení, jehož podstatnou součástí by měla být pozitivní orientace nemocného ...
15.3.3 Hypochondrická porucha (F45.2)
Postihuje stejně muže jako ženy a jejím podstatným rysem je obava pacienta, že má jednu (někdy více) vážných progredujících somatických chorob. Většinou se však zaměřují na jeden až dva orgány. Pacienti mívají tyto klinické jednotky pečlivě nastudovány (v poslední době sbírají informace i na četných portálech internetu), běžné a fyziologické projevy interpretují jako těžkou patologii, neustále se sledují a pozorují. Často je přítomná manifestní deprese nebo úzkost.
Léčení je svízelné, pacienti často odmítají psychiatra – je však určitá možnost konzultovat odborného somatického lékaře s psychiatrem. V posledních letech se doporučují antidepresiva, která se jeví jako účinnější než anxiolytika.
15.3 Klasifikace
Při zvažování primární psychiatrické diagnózy přicházejí v úvahu zejména úzkostné poruchy a depresivní porucha. Rozdělení těchto poruch podle současné klasifikace (MKN-10, 1992) umožňuje lepší komunikaci mezi odborníky jednotlivých oborů, jednotný pohled na diagnostiku a terapeutické algoritmy ...
(konec citace)
Po přečtení výše uvedeného mám vážné obavy, že lékaři se budou opravdu snažit zařadit nás postižené nějakou infekcí -nemocné hlavně právě do této kategorie.Že už je ani zajímat nebude, co koho bolí a jaké má laboratorní výsledky! Výhodou je to jen při získávání invalidního důchodu na hlavu pro ty, kdo ID získat chtějí i za cenu této diagniozy,./Vím o nich tady i na borelioze. /Ono se pak těžko věří těm, co by se chtěli vyléčit. Je to smutné, ale pravdivé.
"Léčení je svízelné,
"Léčení je svízelné, pacient se brání systematické psychiatrické terapii, důsledně se obrací na somaticky orientované lékaře, kterých navštíví neuvěřitelné množství (včetně léčitelů, fytoterapeutů a dalších). Postup lékaře by měl důsledně směřovat k edukaci vysvětlující podstatu symptomatologie, více než farmakoterapie pomáhá trpělivé psychoterapeuticky orientované vedení, jehož podstatnou součástí by měla být pozitivní orientace nemocného ... "
ÚŽASNÉ!!!
Autor této hrůzy zapomněl ještě dodat, že se pacient drze dožaduje toho, aby byl neduhů zbaven s odůvodněním, že by se rád stal opět samostatným, pracujícím člověkem, nezávislým na almužnách...
Jan
březen 2013 ukončení CAPu
Jo, mám ségru, která
Jo, mám ségru, která dělá zdravotní sestru na psychiatrii a všechny moje potíže má za psychickou poruchu. I potíže mého otce, který má krutě bolavou a zkroucenou nohu ( a nikdo na RTG nenašel nic mimořádného) a další závažné trable, označila za somatizujícího pacoše. Nejhorší je, že odmítá předat informace o vztahu chronických infekcí a RS (z důvodu, že je to podle jedné neuroložky naprostý nesmysl) své tchýni, která touto chorobou trpí.
U nás dokonce i jedna kočka trpí potížemi s fungováním vnitřních orgánů a anémií, zatím se (po četných vyšetřeních) nepřišlo na to, co jí je a podle našich to má samozřejmě PSYCHICKÉ.
Ano, na psychiku se svede úplně všechno a koukám, že nejen u lidí.No, ale podle současného
No, ale podle současného práva a obecných představ je kočka věc, potažmo je kočka bez duše, bez psyché, nemůže tudíž trpět duševními úchylkami, na rozdíl od pána tvorstva, Homo sapiens.
A potažmo, ad absurdum vzato, kdy s postiženými návštěvníky těchto a jiných podobných stránek je zacházeno v ordinacích jako s kusy dřeva, které rovněž nemá duši, poněkud celá ta teorie o duševních příčinách tělesných potíží stojí na hliněných nohách!
Tím není ovšem tvrzeno, že by duševních poruch nebylo, ale i ty mají své příčiny, poněkud ale hmotné. Otázka je, co bývá první, porouchaná duše nebo porouchaná hmotná podstata živého tvora?
Jan
březen 2013 ukončení CAPu
Viete čo ma napadlo? Že sme
Viete čo ma napadlo? Že sme v minulom živote boli doktori, ktorí takto somatizačne diagnostikovali pacientov, a tak sme tieto choroby dostali za odmenu. To isté čaká aj súčasných somatizačných doktorov pre poučenie. Ale fantáziu mi nemožno uprieť :-)).
Ale teraz vážne. Ja som im vyhovel, a liečil sa na psychiatrii roky rokúce. Nemalo to žiaden uspokojivý efekt, čo len dokazuje ich neschopnosť liečiť takéto stavy.
Ireno,stejně to mám i
Já bych řekla naopak, že
přesně tak.kazdá
Po precteni teto diskuse
a to si vemte ,jak
"... Chtěl bych doktora,
"... Chtěl bych doktora, který má s touhle léčbou nějaké zkušenosti.
Chci vědět proč se děje, to co se děje.
Jestli už nejsou resistentní všechny ty neviditelné potvory na ATB, co beru.
Nechci si ordinovat samoléčbu na základě toho, co si přečtu někde na internetu.
Necítím se kompetentní dělat takováto rozhodnutí týkající se mého zdraví.
Kde je pracoviště, kde se mi dostane odpovídající péče? ČR, Evropa, ve světě?..."
I takto to cití
březen 2013 ukončení CAPu
"...S kolenama jděte na
"...S kolenama jděte na ortopedii, se zádama na rehabilitaci, s očima na oční, s abscesama na kožní, s močovýma cestama na urologii, s bušením srdce na kardiologii, s kašlem na plicní..... No chodili jsme poctivě jak pitomci, nepomohlo nic, jen to byla ztráta času a peněz z veřejného zdravotnictví..."
I takto to je, bohužel!
březen 2013 ukončení CAPu
"...Na chirurgii, kam me
"...Na chirurgii, kam me dohnala opravdu silena akutni bolest a strach ze zaniceneho slepaku, se na me pan doktor podival, usmal se a rekl mi, ze jsem zdrava jako rybicka, ze na gastrto me OL posila uplne zbytecne. Cynismus v jeho ocich nelze zapomenout. Na gastru (prestoze jsem trpela na zacpu) mi udelali vysetreni zaludku a jicnu (chachaaa), vse v poradku, sbohem slecno. Na dotaz, jestli problem nebude spis v jine casti traviciho traktu mi bylo receno tonem, ktery naznacoval, ze otravuju, ze to by se zjistilo az casem...az kdyz zacnu pozorovat krev ve stolici! Ano, tohle mi rekl pan doktor s titulem CSc. Na neurologii, kam me poslala obvodacka, jsem se doplazila naprosto psychicky vycerpana a prave tam nastal bod zlomu a okamzik, na ktery kazdy z nas ceka - "mela byste si zajit k psychologovi...vase problemy jsou jednaznacne psychcickeho razu"..."
Muj pribeh - Part II.
březen 2013 ukončení CAPu
Ja bych tady jenom dodala,
- opakovane pozitivni borelie (ELISA), EBV, hranicni anaplasma a Cpn, "vylecena" ureaplazma. Chronicke infekty urogenitalniho systemu a s tim spojene obtize, chronicka panevni bolest, bolest zad a svalu, zavrate, unava.
Bohužel největším
Bohužel největším stresem, zátěží, je naše zdravotnictví, arogance a totální nezájem, kdy z člověka dosud sebejistého se stane vyděšená a uštvaná myš zahnaná do kouta, bez možnosti úniku!
Jediná cesta je v tom se vyznat sám, a tvrdě jít za svým! Bohužel i tak je taková návštěva ordinace takovým děsem, že se z toho člověk vzpamatovává celý měsíc! A přitom je řešení tak jednoduché, jen dodržet akademický slib, sledovat nejnovější poznatky medicíny a věřit pacientovi, česky trpícímu! A ne z něj dělat vola! Bohužel ale takových lékařů je sec sakra pomálu! Těm patří můj velký dík, bez nich bych to tu nepsal, ležel bych někde bezmocně v koutě a tiše bych si tam kňučel ...
březen 2013 ukončení CAPu
100%-tní souhlas - už
//zapoměl jsem zopakovat,že jsem si tenkrát na PL + sestru stěžoval na ministerstvu- nic jsem nevystěžoval-ministerstvo to předalo k přešetření radovi na kr.úřadě(Rýznarovi) a ten žádné pochybení PL neshledal a já byl za vola. To,že se všichni pletli(i Rýznar) bylo dokázáno až v r.2008 pomocí ELM a objevenými spirochetami.Do té doby jsem patřil do cvokárny a vlastně tam patřím doposud. (přece mi už dali tolik ATB,že už musím být zdravý jako rybička)- a světe div se : nejsem; stále mám pocit,že okolo mne obchází smrtka bez kosy, jen se svěrací kazajkou. Jestli mi nezabere Zentel a Sporanox ,tak už nevím čím pokračovat.
LB od r.2000;neuroborelioza od r.2006 ?: na MP od července 2008-největší problém CFS; třes,záškuby;záchvaty -po roce MP zůstal jen CFS a morgellons
souhlas.české zkažené
nadakuDobrý den, jsem tu
Dobrý den, jsem tu dnes poprvé a s velkým zájmem jsem pročítala vaše komentáře. Patřím také do skupiny lidí, které trápí chlamydie pneumonie. S těmito mikroorganizmy bojuji od poloviny srpna 2009, přestože nemoc u mě probíhala již mnohem dříve. Tak jak se většinou všude popisuje, začalo to opakovanými záněty horních cest dýchacích a záněty dutin. Pravidelně jsem navštěvovala svoji ošetřující lékařku, která neprováděla zatím žádnou radikální léčbu, neboť jsem byla bez teplot. Protože zpívám ve sboru, tak jsem tyto záněty řešila nárazově Ibalginem a různými tabletkami na hlasivky, volně dostupnými v lékárně apod.. Když se mi ale přidaly další komplikace kolem pravého kyčelního kloubu a já jsem během dvou měsíců nebyla schopna si již ani pořádně na nohu stoupnout, natož sportovat (pravidelně jsem chodila do fittcentra, na běžky, velké túry v přírodě se psem, horská turistika), navštívila jsem ortopedického lékaře. Ten sice bez RTG dobře odhadl, že kyčelní kloub bude v pořádku a tak mi začal v místě bolesti provádět obstřiky myorelxatia. Začala jsem docházet na rehabilitaci (elektroléčba, masáže) bez efektu. Takže má cesta vedla do Prahy k výbornému ortopedovi, který si nechal udělat RTG snímky mého kyčle ze všech stran a závěr byl ten, že kyčel je opravdu naprosto v pořádku a že bude příčina jiná. Protože mám dost blízko svým pracovním zařazením ke zdravotnictví, tak jsem si nechala také udělat výtěr z nosu a opět, již opakovaně, mi byl potvrzen staphylococcus aureus (zlatý stafylokok). PL mi nasadila Augmentin, ortoped v místě bydliště Recoxu proti bolestem.Přesto pan primář z ortopedie řekl, že mu to nestačí a že chce celkový krevní obraz, včetně borelie a chlamydií a nařídil mi maximálně odlehčovat zátěž nohy, tudíž jsem obdržela berle a byla 2 měsíce v neschopnosti. U své lékařky jsem trvala na rozboru krve na chlamydie. Chalmydie pneumonie byla pozitivní (IgA 2,4 a IgG 3,3 - IgM neg). Dle článků, které jsem zde měla možnost číst, byly mé hodnoty velmi nízké, přesto jsem měla velké bolesti, takže si ani neumím představit, jak se cítí člověk, který má výsoký nález hodnot IgA a IgG. Největší show byla při návštěvě ordinace UKN, kde jsem měla nález bez sekrese v nosní dutině, pouze dutinu překrvenou, jednoduše závěr prakticky negativní. Přesto mladá lékařka rozhodla provést diagnostickou punkci, kterou jsem rezolutně odmítla, neboť byla podle nálezu nesmyslná! Byla jsem poslána na zubní vyšetření - závěr - zuby bez zánětů. Trvala jsem na vyšetření v infekční ambulanční ordinaci (u svého známého lékaře), který mi potvrdil, že mám, cituji: chronickou chlamydiosu pneumonie, která může být příčinou potíží, může zhoršovat jinou etiologii ). Nastala tříměsíční léčba ATB, tedy DXM, metronidazol. Přiznám se, že si již nepamatuji přesný postup asi pěti druhů léků, včetně ATB, ale byly to fakt driáky. Jak jste tu již někteří popisovali, asi po deseti dnech šílené bolesti, které se vracely v různých vlnách. Zdravotní stav se mi zlepšil, ale zase se začaly dostavovat vedlejší účinky na léčbu (poškození nehtového lůžka, bolesti kloubů, občas bolesti ledvin, bolesti hlavy, nevolnosti). K této léčbě jsem užívala a dosud užívám jako doplněk denně probiotika (Probiopon a Chlamydil extra + vitaminy řady B). Kromě jiného dlouhodobě užívám Omeprazol, neboť jsem měla opakované záněty žaludeční stěny. Je pravda, že se s užitím těchto přídavných preparátů se zdravotními potížemi vyrovnávám lépe. Občas jsem psychicky na dně, když nemohu například s větší lehkostí, jako dříve provádět běžné domácí práce, nebo sportovat. Naštěstí mám výbornou rodinu a mnažela, kteří mi v tom opravdu velmi pomáhají. Celá rodina jsme velmi sportovně aktivní a já byla šťastná, když se mi podařilo teď po půlroční léčbě vyrazit s wolking holemi na 3 km túru!!! Opravdu jsem byla šťastná, protože jsem viděla, že jsem na tom o něco lépe. Sice mi zase znovu přibývají bolesti v blízkosti pravého kyčle a navíc se k tomu přidala pravá ruka (část kolem palce a zápěstí s vystřelováním bolesti k lokti), protože již skoro 2 měsíce neužívám ATB. Pomalu mě čakají nové krevní odběry a pak se uvidí, co bude dál. Jak mi sdělil můj ošetřující lékař na infekci - ty mrchy sice pozabíjíme, ale ono jich tam přesto pár zůstane a opět se pomnoží a zase si vyberou nějaké jim příjemné místo na další růst a trápení mého těla. Já to nevzdávám, stále věřím, že se s touto nemocí poperu. Vy se hlavně nenechte odbýt u lékaře. Většina lidí s chlamydiemi dokáže žít, aniž by jim ublížily, ale je nás tady dost, kteří máme oslabený imunitní systém a nám může pomoci jenom cílená a dlouhodobá léčba, o které by měli hlavně rozhodovat lékaři infekčních oddělení ve spolupráci s dalšími lékaři, dle probíhajících potíží.... Mějte se hezky a přeji vám všem hodně zdraví!!!
ahoj vsem tady..ja byla
Příspěvky pište
Příspěvky pište zde
http://www.chlamydie.info/node/5656
březen 2013 ukončení CAPu
tak tet jsem prijela od
"...Je potřeba hledat a
"...Je potřeba hledat a zkoušet a stále jít kupředu.
Když se zavřou jedny dveře, otevřou se jiné...!
Trochu optimismu neškodí aneb je to tak, byť to otvírání trvá někdy strašně dlouho a zpočátku se to zdá často jako nemožné, neskutečné, nereálné, sci fi, utopie, a těch zavřených dveří se zdá děsně nespočetně.
březen 2013 ukončení CAPu
Dobrý den,v první řadě
v první řadě bych chtěla říct, že tento web je velmi přínosný. Moc za něj děkuji, je tu vše obsáhle popsáno a k tomu příběhy pacientů, které jsou taktéž velmi nápomocné.
Mám podezření, že můj syn má taktéž chlamydii. Nyní právě prodělává respirační onemocnění, má ošklivý dávivý kašel. U jeho lékaře jsem si vyprosila výtěr z krku. A také jsem samozřejmě chtěla krevní testy, jenž v té chvíli nemohly být provedeny. Na krev jsme objednáni až na příští týden. Chtěla jsem se zeptat, jestli jistý časový odstup může mít na výsledky testů vliv. Zda i přesto, že by třeba chlamydii měl po týdnu už to nebude patrné. Děkuji za odpověď!
trochu
trochu napoví
http://chlamydie.info/node/683
Problematika chlamydiové infekce a její diagnostika
Jinak více
http://chlamydie.info/node/2418
každopádně nic není 100%, kolem chlamydií a jejich rozpoznávání atd. panuje mnoho a mnoho mýtů, pravda je taková, že se vymyká všem dosud platným představám a na žádnou jednoduchou otázku není jednoduchá odpověď.
březen 2013 ukončení CAPu
ahoj..ja jsem si nechala
A jaké léky syn bral ?
Děkuji za reakce..vše
to je dobre jen si to
Pred rokom som bola zdrava
Pred rokom som bola zdrava
"... všetky testy v poriadku. Len Cpn stále zvýšené.
Záver: z nemocnice ma prepustili ako zdravú, chlamýdia je dostatočne preličená, dnes to má každý... bla, bla však to poznáte.
Infektológ úprimne povedal, že mi viac nevie pomôct. Skúsila som si pomôcť tak, že som mu vytlačila kompletne príručku liečby podľa WP, zobral si ju, ale nereagoval. Ocitla som sa sama so svojim problémom, nešťastná, zúfalá, nevyspatá - asi mesiac som nepala skoro vôbec, odkázaná na psychiatra.
Psychiaričku som sama vyhľadala, lebo som si myslela, že keď niečo neurobím, tak sa zrútim. Psychiatrička, mi povedal, že ten stav môže sposobovat chlamýdia, že ona mi pomôže antidepresívami a liekmi na spanie, ale problém treba riešiť na infektologii.
Keďže som vyčerpala oboch infektologov v okrese, vybavila som si lekárku na infektologii v nemenovanej nemocnici v Bratislave, že sa môj zdravotny stav pohne vpred. Márna nádej. Pani dokotorka sa mi takmer vysmiala, čo si vymýšľam, že moje problémy nemôže sposobovať cklamýdia, že sa mám začať pohybovať, športovať a nechať liečiť psychiatrom.
Pohybovala som sa iba s veľkým sebazaprení, nevládla som ani existovať, nieto ešte športovať.
Všade ma musel doprevádzať manžel, čo som nevládala pomaly stáť na nohách au vôbec nie agrgumentovať lekárom. Ocitla osm sa so svojim problémom na začiatku. Začala som brať antidepresíva, lieky na spanie a študovať, študovať, študovať. Dospela som k poznaniu, že si musím pomôcť sama..."
březen 2013 ukončení CAPu
"...Uz odmalicka ma trapia
"...Uz odmalicka ma trapia alergie, astma, ekzemy, prilisne potenie, casta unava, traviacie tazkosti (zapchy, hnacky, nafukovanie), neskor pribudli gynekologicke tažkosti (kvasinkove infekcie, plesne),.... ked to takto vymenuvam, tak si sama uz pripadam ako hypochonder a niekedy uz clovek nema ani chut "zatazovat" s tym nejakeho doktora, ved neumieram..."
http://www.chlamydie.info/node/5151
tak to vidí např. bambi
březen 2013 ukončení CAPu
dobry den nemusim psat
nemusim psat ze mam vsechny problemy co tady vsichni popisujete,nedavno me rehabilitacni lekarka poslala na dukladne vysetreni krve a moci,zjistili mi pozitivni plicni chlamydie a zanet mocove trubice-na ten mi lekar predepsal antibitika,na pozitivni test na chlamydie mi odvetil ze antibiotika nepotrebuji,ze jsem se s nimi jen nekde uz setkala a proto on neni kompetentni mi nejake antibiotika psat,to ze mam silne bolesti kloubu uz radu mesicu ho vicemene nezajima-to maji resit jini lekari!!!chlamydie mam pry vetsina populace,ja jsem jen zbytecne panická...mam si zajit na revmatologii a tam se pry poradit co se mnou udelaji ,ze on to resit proste nebude! myslim si ze pokud se o tomto problemu vi,meli by se lekari vic zajimat o tuto problematickou nemoc lidi,aby ji alespon trochu dokazali s nemocnymi resit....
ahoj asi pred rokom mi
Kognitivně - behaviorální
Kolik lékařů tu všichni
Kolik lékařů tu všichni navštívili? U kolika byli a po zjištění, že tudy cesta nevede, již více se k nim nevrátili? Kolik z těch lékařů, co se už k nim pacient nikdy nevrátil si přizná, že to není tím, že by pacienta úspěšně vyléčil, ale naopak, protože pacient došel k závěru, že je to ztráta nejen času a šel jinam?
březen 2013 ukončení CAPu
KB terapie moze fungovat pre
Čo je prosím KB terapia?
Čo je prosím KB terapia? Ja som zdravá okrem terajších faringitýd a jednej 3týždňovej sinusídy, žiadne ďalšie príznaky nemám, ale mám pozitívne pl. chlamýdie.
No přátelé, vy si to ale
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin
Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu
Ona tvrdí, že všichni
No a ona pravila, že prý
"PROGRESIVNÍ PARALÝZA
"PROGRESIVNÍ PARALÝZA
Velmi stará chorobu, která se přenáší převážně pohlavním stykem. Do Evropy ji zřejmě v 15. století přivlekli z Nového světa španělští námořníci. Onemocnění začíná drobnými kognitivními a emočními změnami. Pacienti se hůře soustředí, bývají rozladění, podráždění. Postupně ztrácejí paměť, zapomínají jména a prázdná místa ve vzpomínkách se snaží zaplnit vymyšlenými detaily. Dříve, kdy nebylo možné syfilis léčit, asi polovina pacientů vykazovala příznaky demence, u dalších převládala deprese, vztahovačnost a psychotické nebo manické příznaky. Jak nemoc pokračovala, postižené osoby postupně ztrácely svalové napětí, nedokázaly koordinovat jemné pohyby, objevovaly se u nich záchvaty, obrny, potom úplné ochrnutí a nakonec (téměř ve 100 procentech případů) smrt." zbytek se stal nejspíše smrtelnými!
Jinak berte citát s rezervou, má drobné vady jak jazykové, co se týče např. používání dokonavých a nedokonavých sloves a je jasné, že paralýza se nepřenáší, přenáší se příčina, Treponema palidum, paralýza je až následek nákazy, ale to jen tak mimochodem. Podstatné je, že si konečně někdo všiml oné souvislosti mezi psychickými nemocemi a boreliózou, a že to byly zrovna lékaři z pražského psychiatrického centra ...
Malý dotaz na tvou sestru, i tabes borsalis či paralýzu v důsledku 3. stádia příjice jistě ona umí 100% tou její Kognitivně - behaviorální terapií vyléčit??? Zlaté ručičky!!
Jinak "Ona tvrdí, že všichni musí psát dopis a všichni si jejich terapii chválí. Prý i po letech... " jasně napovídá, proč ty skvělé výsledky! MUSÍ, MUSÍ, MUSÍ ..... a než by opakovali jakési KBT, raději chválí .... jen už, nedej bože, nikdy více Mezi ploty!
Celé viz na
Vědci zkoumají souvislost mezi psychickými nemocemi a boreliózou
Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby
březen 2013 ukončení CAPu
Dneska jsem se sestrou
Ach jo, tak to mám na
Já ti úplně rozumím..
Tomu se říká "profesní
Nebo takové žaludeční vředy. Dříve typicka "psychická nemoc". Až jaksi později objevili, že ji způsobuje Heligobacter pylori -a že je léčitelný somaticky.... Ten taky.
Kognitivně - behaviorální - čím lépe se něco tajuplně nazývá, tím větší jabkárna to bývá....
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin
Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu
Prosím mám dotaz k těm
Je to změna od Klubala. Byl
A ještě drobná připomínka - ono to funguje!
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin
Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu
„…Chlamydie mám podle
„…Chlamydie mám podle typických problémů asi tak tři roky a podle testu potvrzené od října 2010, o testy jsem si musela říci sama a zarputile na nich trvat, aby mi je OL udělala. Pak následovala dvou až tří týdenní léčba ATB, chvilku klid a pak vše (zánět dutin, bolest hlavy, kloubů, pálení očí, únava, zimnice atd.) zpátky. To se opakovalo čtyřikrát …“
http://www.chlamydie.info/node/5708
březen 2013 ukončení CAPu
jsem na tom stejne ..mam
"...Jeden doktor mi tvrdil:
"...Jeden doktor mi tvrdil: "chlamydie, to jsme se neučili, já si o tom musim něco přečíst", druhý: "chlamydie, to je jak o tom teď mluvili v televizi" třetí doktor: "plicní chlamydie způsobují pouze vážné zápaly plic", čtvrtý doktor "chlamydie, to jsou pouze viry, proč vám na tom tak záleží?" pátý doktor "chlamydie je pohlavní nemoc". Toto všechno jsem v ordinacích slyšela. A naposledy mi doktor řekl po pozitivních testech, přeléčení pár dní doxy a po té negativních testech na boreliozu a chlamydie trachomatis "chlamydie nemáte" Já říkám, ale já mám zase hrozné bolesti, "tak to už máte psychické, já vás přeléčil a máte to negativní"
No jo, ale já měla zas silně pozitivní pneumonie, které mi dotyčný doktor opomněl zkontrolovat...."
http://www.chlamydie.info/node/5733#comment-52879
Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby
březen 2013 ukončení CAPu
"...Letos někdy v lednu
"...Letos někdy v lednu jsem zkusila hledat na netu lidi s podobnými příznaky a došla až sem. Znova jsem řekla doktorce o odběry, mimo jiné i o chlamydie. Výsledek - chlam. pneu pozitivní IGa a IGg. Měla jsem v podstatě radost, že víme, co mi je. (z toho jasně vidíte, že jsem to tu tenkrát moc nestudovala) Doktorka mi řekla následující: že podobný výsledek se někde najde u každého, že každý má nějaké výsledky pozitivní, pokud se dost dlouho hledá, a že jí připomínám vtip o hypochondrovi, který si na hrob nechal napsat: "Já jsem vám to říkal!"
"....Potřebuju aspoň vyšetření krve a kontrolní testy. Bohužel, to strašné a věčné vyčerpání dost omezuje možnost hledat dobrého doktora, kamkoli dojíždět, volat, prosit se, vysvětlovat. Znáte to asi mnozí. Tuhle stať si v hlavě sumíruju dva týdny. Nejsem schopná sama někam odjet, odejít. Živí nás přítel. Ke všem psychiatrům a psychologům mě vláčí taky. Nemít ho, bydlela bych u rodičů i se třema dětma jako absolutní socka, která se nedokáže postarat. A fakt bych to nedokázala. Roky, kdy jsem na sebe byla pyšná, co všechno dokážu a zvládám, jsou pryč. Doufám, že ne nenávratně."
březen 2013 ukončení CAPu
Já bych uvítala odkaz na
Již několik dnů sleduji
jak bojobat když Vám doktor nevěří. Několik roků mám jeden problém za druhým, přesně tak jak to zde popisujete.
Záněty močového ústrojí, svědivé výtoky, bolesti zad, které vyústili v mravenčení, brnění prstů, střevní problémy a co hlavně jsem strašně unavená a psychicky na tom špatně. Lékaž s ortopedie dal OL příkaz, aby udělala testy na chlamydie, neznám hodnoty nevím o co se jedná, ale hodnoty jsou 2970.OL mi po přečtení výsledků řekla, že se jedná o tak zvané moderní nemoci a že tomu nemám přikládat tak velkou důležzitost, ale aby ode mě měla asi na chvíli pokoj předepsala mi azitromycin a odeslala na psychiatrii. Jsem zmatená, nevím jak dál, prosím pomozte najít nějakého odborníka v okolí Brna. Díky všem.
Hmm, paní doktorka bude z
- Boreliose Centrum Augsburg a chlamy
na:http://www.b-c-a.de/index.php?L=1
tam to až tak úplně lehce neberou. Jakpak by se asi starala, kdyby to také nakoupila ... (nic zlého jí samozřejmě? nepřejeme..)
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin
Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu
čus, jestli chccete někdo
Mam 77, myslíš, že v
kdo si zadá bca, tak jistě
Případné další reakce
Případné další reakce pište do blogu Anežky 2 na
http://www.chlamydie.info/node/7663
březen 2013 ukončení CAPu
Táto informácia bola
Táto informácia bola práve teraz mnmou nájdená a skvelá.
Chlamidiantka novacik
Nejlépe je asi sesumírovat
Tady trochu optimismu
Tady trochu optimismu
http://chlamydie.info/node/8442#comment-65048
"... Mě před rokem čekal buď ID - plný nebo částečný, nebo sebevražda - docházely mi síly a nemohla jsem dále snášet bolest. Pak jsem díky těmhle stránkám objevila Klubala. Léčím se u něj od října minulého roku, ..."
březen 2013 ukončení CAPu
Tohle zní ale velice
Tohle zní ale velice smutně
deprese ..
březen 2013 ukončení CAPu
Kopíruji z borelky: RE:
„… Na očním nic
„… Na očním nic nenašli (zákalky se nekonaly), na revmatologii paní doktorka řekla, že to vůbec nesouvisí, a že to vylučuje, protože nemám nález od očního ani Chl Tracho.. Na urologii zase, že je to "částečný" Reiter, protože mi objevili Chl. Pneu a Ureoplasmata. Na revmatologii mi řekli, "že to má každý". Pak se chytila paní doktorka s přednostou Urologické kliniky ve sporu, kdo má pravdu. Mezi tím jsem stál já jako pitomec - NIKDO MNE ALE NA NIC NELÉČIL! …“
březen 2013 ukončení CAPu
Bolesti kloubů, šlach,
Bolesti kloubů, šlach, zhoršení vidění. - Chlamydie pneumonie a chlamydie trachomatis pozit.
"... Nikde se nic nikdy nenašlo a u posledního jmenovaného lékaře (revmatologa) mi bylo sděleno, že náklady na vyšetření krve jsou drahé, musí to vlastně platit ze svého a co si myslím, když nikde nic není ani revma faktor, takže mi vlastně nic není. Jediný, kdo upozornil na možnost chlamydií, byl ortoped. …"
březen 2013 ukončení CAPu
http://chlamydie.info/node/32
http://chlamydie.info/node/3248#comment-36145
To jen kdyby si někdo myslel, že jsem si to červeně "Jak to cítí postižení" vymyslel ...
MUDr. mi tenkrát ještě v ordinaci řekla:
paní, ale na chlamýdie se neumírá.
(byla to reakce na můj výklad,
kdy jsem doktorce popisovala,
jak mi před 5 lety zemřela moje maminka.
Měla všechny příznaky chlamýdií,
jenže tenkrát jsem o tom tom nic nevěděla
a sama jí nevěřila. ......
březen 2013 ukončení CAPu
http://chlamydie.info/node/11
http://chlamydie.info/node/1128#comment-71813
březen 2013 ukončení CAPu
"...a) Během posledního půl
"...a) Během posledního půl roku jsem moc dobře poznal, že pro 99% lékařů není chlamydiová infekce problém k léčení a pokud už ano, musí přece být každý po 2 týdnech na jednom ATB zdráv a pokud není, už to s tím simulováním přehání..."
březen 2013 ukončení CAPu
Netušil jsem, že se můj
Netušil jsem, že se můj přípsěvek dostane do zlatého fondu těchto stránek. Kdyby to nebylo smutné, jeden by se u tohoto vlákna i zasmál...
Hm, já už se směju 20 let...
Hm, já už se směju 20 let... ono nám jaksi nic jiného nezbývá.
To mne přivádí k jedné věci. Kdysi jsem se smál kdejaké ptákovině, až jsem se za břicho popadal a po zemi válel, pak přišla bída, lidi se smáli, za břicha popadali, po zemi váleli, jen já tupě čuměl a nechápal, no už se zase směju, byť při vzpomínce na tu dobu mi ten smích občas zamrzne. Chci říci, blbá nálada a psychika na 0 je jedním z příznaků toho svinstva, a to, že realita přístupu zdravotnictví k této problematice lidského žití je i po dvaceti letech pořád stejná, to není zrovna důvod k chechtání, bohužel!
Když jsme u toho, tady taky jeden názor z roku 2013...
březen 2013 ukončení CAPu
Tak tu nahoře čtu staré věci
Tak tu nahoře čtu staré věci a koukám, že se nic nezměnilo...
... Zpočátku jsem se snažila, ale pak jsem už nevěděla jak a říkala jsem si, že doktoři přece musí vědět, jestli jí něco je nebo není. Ke konci na ni už nebylo zdravého místečka a umřela). Na tento můj výklad mi doktorka řekla tu větu:
"na to se neumírá".
A já mohu říct:
"Na to se umírá!!!"
Umírá se na neléčení příčin, které tělo ničí a ničí, až ho úplně zničí. Umírá se pomalu a v bolestech. Umírá se s nepochopením rodiny a okolí. Dnes bych mamince dokázala pomoci, ale je pozdě.
Dnes bojuji sama za sebe a teprve teď chápu, jak ji muselo být. Mockrát jsem se ji omluvila.
Bohužel pozdě.
http://chlamydie.info/node/3248#comment-36145
březen 2013 ukončení CAPu
Ludia uz sa tomu tolko
Ludia uz sa tomu tolko nedivte. Zijeme vo svete, kde sa devastuju lesy, lebo su z toho prachy. Tym primitivom nedochadza, ze ked sa rube a nesadi, ked sa odplavi poda, ked si vsetko znicime uz nebude nic. Trebars kusok odtialto, v Grecku, si uz stromy vazia. Lebo vedia ze les je voda, ze strom je tien. Takisto lekari neveria nicomu, kym ich to nesekne samych. Potom placu, bombarduju sami seba viac ci menej nezmyselnymi liecbami, nadavaju na svet alebo sa samovrazdia. Ludia miluju lahke riesenia, rychle uzavery. Ale tak veci nefunguju. Cim skor si to uvedomime, tym lepsie. Aj ja som sa spociatku trapil zbytocne dlho, kym som sa nerozhodol veci riesit od podlahy. Mozno nepomohlo uplne, mozno sa budem musiet k tomu vratit, ale mam cestu. Beznadeji prepadaju len ti, co ju nemaju...
"Zijeme vo svete, kde sa
"Zijeme vo svete, kde sa devastuju lesy, lebo su z toho prachy." No však, peníze jsou až na prvém místě... dokud je hamounovi prdlajs, a pak když zjistí, že že mu je nějak blbě, že by měl být ve stínu, aby mu slunce neupražilo tu hladovou makovici, že stínu není, nemaje stromu široko daleko, zjistí, že prachy nejsou všechno, obvzláště když je najednou nemá, nemaje práci, nemaje příjmu, rozbije prase, prachy zbylé vysype za cokoliv, jen aby mu už nebylo tak blbě a ono je furt blbě... no jo no, léčit se má včas, lesy se nemaj ničit... ale říkej to těm magnátům, když bez těch prachů by nebylo magnátů.
březen 2013 ukončení CAPu