Vaše příznaky a diagnózy - dotazník (pokus)

!!! NIC SEM NEVYPLŇUJTE !!!

"Uveďte, jak se projevují vaše potíže a co vám bylo diagnostikováno."

(Formulář na základě Janova seznamu - tak jak mi to poslal. V tomto stavu je to nepoužitelné - špatně strukturované a chaotické, ale dávám to sem k diskuzi pro úpravy a doplnění)

"Protékání tekutiny

"Protékání tekutiny jakoby hlavou i obličejem ...."

Taky zajímavé, já to sice pociťoval spíše v zátylku, ale je to dost podstatný a hlavně protivný příznak. Jakoby tam člověku nějací trpaslíci přepouštěli přetlakovou vodu či co.

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

Souhlasím s lupama a

Souhlasím s lupama a připojuji se mám je od doby počátku začínajících problému( předtím nikdy).Dále,ale nevím ,zda-li s tímto související, nejprve cysta poté myom v děloze???dále bych téma spánek rozšířila např.nespavost,buzení v noci z důvodu bolesti nebo jakoby mě někdo dusil....těžko to umím popsat třeba někdo pomůže...

Protékání tekutiny jakoby hlavou i obličejem a následné ztuhnutí....


ještě bych přidla tvorbu

ještě bych přidla tvorbu modrin, nespavost, ke svalum pocit jakoby nafouknuti/tj. príznak fibro/

jan tady zminuje protekaní tekutiny na krku....nevíte z čeho to pochází???? po rehabilitaci vzdycky jeste zesiluje

K lupům se taky hlásím,

K lupům se taky hlásím, jsou mastné a mám je pěkně dlouho, tak od 15 let. A nejspíš mají něco společného s přemnoženou kvasinkou. Nepomohl žádný ze slavných šamponů na lupy. Už by taky mohly odeznít. 

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

lupy mam od mladi... WP

lupy mam od mladi...

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...)

 

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...), nasledne aktivni EB..

Z vlastní zkušenosti bych

Z vlastní zkušenosti bych ještě doplnil:

- degenerace makuly

- zhoršení sluchu

-  z kožních problémů např. lichen

- z oblasti kloubů specifikovat jednotlivé klouby (loket. koleno atd...)

-  nesnesitelné bolesti tváře, čelistí, svalů v oblasti hlav (např. žvýkací, svaly na krku)

Není mi jasné k čemu ten

Není mi jasné k čemu ten dotazník bude.Jestli pro vnitřní potřebu ? Pokud bude určen k odeslání na vyšší místa,tak se obávám,že se v tom nikdo patlat nebude. Tam by spíš měl putovat  seznam lidí,jejich adresa(aby bylo jasné,že problém je celorepublikový),jak dlouho se potýkají se svými problémy a co chtějí po vyšších místech. Např.nové vyšetření a přehodnocení závěrů a hlavně adekvátní léčbu. Popř. určení specializovaného pracoviště s odborníky,kam by se lidé mohli obracet.

Vžijte se do jejich role-úředníků -měli byste čas zkoumat co koho někde píchá,bolí atd. ?? My přece chceme změnu ! a pokud bude změna , bude i léčba

Ale jsou zde vzdělanější a zkušenější ,tak to nechám na nich- jen jsem chtěl vyjádřit můj názor 

od r.2000

"...Tam by spíš měl

"...Tam by spíš měl putovat  seznam lidí,jejich adresa(aby bylo jasné,že problém je celorepublikový),jak dlouho se potýkají se svými problémy a co chtějí po vyšších místech..."

Ten seznam by mělo představovat členstvo OS a to členstvo musí mít argumenty. Jenom seznam lidí nic takovému úředníčkovi v teplých bačkorách a v teplé kanceláři taky nic neříká, stejně jako sytému nic neříká "hlad"!

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

Nejdřív musíme mít

Nejdřív musíme mít něco v ruce. A to je právě takový seznam potíží versus laboratorní hodnoty, to jest "kterak naprosto zdravý" člověk vůbec zdravý není, a který má jen jedno z laboratoře vlastně potvrzené, to jest ty chlamky "hraniční, anamnestické, dávno prodělané ......" atd.

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

souhlasím s Dervisem, asi

souhlasím s Dervisem, asi by mělo být oboji, seznam nemocných lidí, aby vyšší místa věděly. že nás je mnoho a mnoho dalších, kteří o tom, že mezi nás patří, ještě nevědí a dotazník spíše k tomu, aby ostatní věděli, jaké všechny příznaky mohou vést k diagnoze chlamydiové infekce

ke gynekologicke oblasti

ke gynekologicke oblasti (resp. genitalni) bych jeste pripojila - bolesti podbrisku - tupe/ostre (vybrat), bolesti PO sexu (do nekolika hodin, resp. dni, obvykle se tu nekteri shodli ze do 72.hodin po sexu nejvetsi bolesti, coz ma dost mozna spojitost s zivotnim cyklem chlamydii) nikoliv vsak tak zasadni bolesti PRI sexu.....

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy.od 02/2010 misto doxy 100mg mino

Doplnila bych: do

Doplnila bych: do nepříjemných pocitů bolesti a tlaky v uších...nikde tam nevidím autoimunní onemocnění (má tu každý druhý), vypsat seznam "sekundárních" infekcí (CMV, herpes, EBV, streptococcus, enterococcus, stafilococus...) a záležitostí, které ve výsledcích krevních rozborů nejsou v pořádku...diskutovalo se tu např. o zvýšeném cholesterolu, lymfocyty nebyly v pořádku u více lidí, CRP - zvýšené, snížené, v normě? A dále bych tam rozhodně doplnila sekci rodina či blízké okolí...minimálně uvést kolik lidí se stejnými problémy má každý z nás ve svém okolí.

Wheldonův protokol od 6/2007 pro cpn (IgG), ureaplasmata, únava, subfebrilie, závratě, bolesti kloubů + svalů, cukání ve svalech, problémy s očima, žaludeční nevolnost, tlak v uších, bolest na prsou, v podžebří, v podbřišku

Wheldonův protokol od 6/2007 pro cpn (IgG), ureaplasmata, únava, subfebrilie, závratě, bolesti kloubů + svalů, cukání ve svalech, problémy s očima, žaludeční nevolnost, tlak v uších, bolest na prsou, v podžebří, v podbřišku

Taky by se mohl doplnit

Taky by se mohl doplnit číselný výsledek testů na chlamydie. Samozřejmě tu bylo mnohokrát napsáno že to není rozhodující, souhlasím, ale jen jako jeden z mnoha ukazatelů to do toho celku patří.

Pardon, ale nikde jsem

Pardon, ale nikde jsem nenasel maly specificky problem ktery jsem vypozoroval a vlestne diky nemu jsem tuto stranku nasel. Mam na hornim rtu male drobne bile pupinky ktere pripominaji jemnou krupicku. Kdyz tru o sebe rty tak citim jako by takova jemna zrnicka. V nejake odborne publikaci jsem se docetl, ze CPN pro svuj zivot pouziva stejny cholesterol jako clovek. Tento cholesterol metabolizuje a uklada jej v cevach a tak "mozna-nejsou si jisti" zpusobuje arterosklerozu - chci tim navazat na to, ze zcela od zacatku mam problem s metabolismem tuku, vysoky cholesterol, zatucnena jatra a v podkozi se mi zacali tvorit tukove boule ve kterych nejspis ta potvora zije ( jsou hlavně na trupu, zebrech a take na rukach kolem velkych zil ) - 2 bulky operativne vyjmuty - jen tuk. Rana po vyjmuti se až neobvikle spatne hojila. Me ostatni problemy jsou v prvnim blogu +- stejne jako  ty vase. Jen jsem zminil 2 priznaky. Poruchy metabolismu a bile pupinky na rtu, ktere jsou take pry TUKOVE. 

Jenže problém je, že

Jenže problém je, že těžko oddělíme od těch všech příznaků, co tu jsou uvedeny, čistě ty, které způsobují jen chlamydie...spousta z toho dělaj už koinfekce jako třeba kandida, HSV atd. Ale s tim se asi počítá, tak kdyžtak sorry za zbytečnou připomínku:-)

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


A co autoimunita?

A co autoimunita?

Rozhodne bych pridala

Rozhodne bych pridala zanety strev, prujem, zacpa. Krece. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Přimlouvala bych se za

Přimlouvala bych se za svou kamarádku - migrénu (pokud tam už někde není) a vůbec bolesti hlavy - třeba od ucpaných dutin. Dále zahlenění DCD s věčným popotahováním a posmrkáváním.

Na WP od 10/07 - polyvaletní alergie s několika anafylakt. reakcemi, dechové obtíže, dráždivý kašel, silné zahlenění HCD (tzv. zadní rýma), časté několikadenní migrény, únava, bolesti kloubů - zjištěny CPN, CPT a mykoplasmata 

Na WP od 10/07 - polyvaletní alergie s několika anafylakt. reakcemi, dechové obtíže, dráždivý kašel, silné zahlenění HCD (tzv. zadní rýma), časté několikadenní migrény, únava, bolesti kloubů - zjištěny CPN, CPT a mykoplasmata 

popravdě to klidne muze byt

popravdě to klidne muze byt i od strev, jedina doba kdy bolest přesla byla po vysetreni tlusteho streva a predchozi ociste,/taky moc prima zazitek/

no ja bych jeste pridal

no ja bych jeste pridal bolesti uponovych casti svalu/ zejmena na pateri,bolesti trapezu ,lytek, předlokti atd/

pak jeste tu nevysvetlitelnou bolest v pravem podzebri, trpi nas tady dost, nikdo neví jestli jatra, zlucnik,slinivka nebo co?????????????

Ja souhlasim, asi by to

Ja souhlasim, asi by to chtelo oddelit potize od lekarsky potvrzenych diagnoz - je to prave onen modelovy pripad IC, kde vysloveni Dg. musi splnovat urcita kriteria (nekolik znaku a absolvovani specif. vysetreni), aby tato Dg. byla potvrzena - cili lidi si treba dle svych pocitu mysli, ze ji maji, ale nemusi to byt pravda - a to se jiste tyka i jinych nemoci... 

CAP 5/2007-7/2007 pro CTR (CPN?): uro a gyne zanety, neurologicke problemy - parestezie, myalgie, bolesti kloubu, pokles sex. apetitu a dalsi potize...

CTR, LB, EBV: intersticialni cystitida, gyne potize, klouby, kandidoza. Na plnem WP od 10/2010 po rocnim najezdu.

"... cili lidi si treba dle

"... cili lidi si treba dle svych pocitu mysli, ze ji maji, ale nemusi to byt pravda ..." 

no spíš  naopak, mají to, ale jaksi není moci, aby to někdo stanovil, protože když na pacienta se kouká jako na hypochondra, tak je hypochondr - viz major skutečný nádor (bohužel nerozpoznaný) versus anorexie (bohužel a priori předpokládaná) dle PL či RS někým kdysi omylem stanovená a dokola opisovaná .....  viz TV pořady.

Další potíž je v tom, že diagnóza dle klasifikace je pouhopohá snaha o statistické vyhonocení na základě kýmsi stanovených jakýchsi průměrných příznaků, nikoliv o poznání pravé příčiny v souvislosti s projevy .... bohužel ale na druhé straně se projevy mohou diametrálně u různých lidí lišit. Takže to nebude nikterak jednoduché.

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

No vidíte, jak se nám to

No vidíte, jak se nám to pěkně rozjelo!

Jen jedno si ale všichni račte uvědomit, že se musí rozlišit potíž subjektivní a "objektivní" lékařem nějak označenou, nějakou diagnózou - těch je málo! Každý má totiž na padesát problémů, ale ty máte a cítíte vy! Ne váš lékař, tudíž to nemáte ve své zdravotní kartě ani laicky, natož doktorsky s přiřazením diagnózy dle klasifikace nemocí. To je třeba právě ten problém intersticiální cystitidy, čili zánětu vmezeřené tkáně močáku, proto jsem tam volil zánět močáku, jednak tomu rozumí každý, jednak to někdo vnímá jako problém s močákem, o kterém ale třeba jeho doktůrek nechce ani slyšet, čili taky není diagnóza a když tam bude IC, tak se vsadím, že 90 ze sta to nevyplní, protože neví co to je, byť to ve skutečnosti třeba má!

Proto by měl dotazník mít dvě části, jednu potíže čistě jak je cítí postižený, druhou pak s výčtem diagnóz dle kódů diagnóz podle 10. mezinárodní klasifikace nemocí. A to je problém, protože aby to pokrylo vše, asi by se musela do toho dotazníku dát celá ta mezinárodní klasifikace, ale vzhledem k výše již zmíněnému, výsledek by byl stejně chudý, vzhledem ke skutečně v kartách konstatovaných diagnózám, nehledě na to, že jen málokdo ví, co v jeho kartě, resp. kartách roztroušených po všech možných ordinacích, vlastně je.

Proto tato část, co do výsledku hlasování, bude podle mne velice chudá, alespoň soudě podle mé zdravotní karty, kde se nacházela po léta prakticky jediná diagnóza - virosis acuta! Teprve poslední dobou se objevovaly další, jako CFS či A 748 Jiná chlamydiová onemocnění, J459 Astma, NS, či pod.

Ale dát dohromady takový seznam, setříděný drobet podle okruhů, aby se to dalo použít, není vůbec lehké. Tak popřemýšlejte, jak to udělat, aby se to dalo použít jako pádný argument a ne jako bezzubý dotazník pacientovi neoznámených diagnóz, vesměs ale stejně nekorespondujících se skutečnými stezky pacienta. Já osobně si myslí, že bude třeba nejdříve udělat dotazník s oněmi dvěma částmi a teprve potom, po zhodnocení výsledku z toho udělat nový dotazník, vycházející z četností jednotlivých položek prvního, pokusného.

 

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

Asi u uro - problémů

Asi u uro - problémů prostatitida - zánět prostaty (chronický?) 

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapii

Kdybych se opakovala, tak

Kdybych se opakovala, tak mi prominte. 

Ke gyne problemum:

vytok bych asi rozdelila - misto zakaleny bych dala treba nazloutly, nahnedly ci hnisavy, souhlasim s vymezenim pachnouci - nepachnouci,pak muze byt jeste konzistence (vodnaty - hlenovity - tvarohovity lepkavy), bolesti v podbrisku, v krizi, nalez cyst na vajecnikach, srusty na vejcovodech ci dalsi gyne problemy prokazane laparoskopicky

ztrata libida - souhlas se Zdenkou - neminim to jako nechut kvuli bolestem pri sexu, ale celkove ztratu chuti k fyzickemu kontaktu s muzem, nejaka chut na sex je kdesi v nedohlednu

K uro problemum (zensky pohled na vec, panove by asi doplnili dalsi)

paleni ci bolest na pocatku moceni - behem moceni - na zaver moceni, urgence (jak casto moceni), nykturie (ano ci ne), nemoznost se vymoci - bolest moc. mechyre (Vyjimecne - obcas - casto - porad), bolest vystreluje - nevystreluje do krize, do nohou, vzhled moci (cira - zakalena - s viditelnou odloucenou tkani - nepruhledna)

K neuro problemum:

Poruchy citi - parestezie (paleni pokozky, brneni, mravenceni v obliceji, koncetinach apod.), dysestezie (snizeni citlivosti), hyperestezie - zvysena citlivost pokozky (+ moznost naspat, ktera cast tela je postizena), necitlivost, ochrnuti (celkove ci casti tela), pocit bolestivych kreci v koncetinach (aniz by to byla skutecna krec). Bolest za ocima.

K diagnozam:

- intersticialni cystitida (prokazana !) - neni to totez co zanet MM, natoz chronicky zanet MM (IC ma totiz specificke znaky)

- latentni tetanie (prokazana EMG)

Snad to pomuze... 

CAP 5/2007-7/2007 pro CTR (CPN?): uro a gyne zanety, neurologicke problemy - parestezie, myalgie, bolesti kloubu, pokles sex. apetitu a dalsi potize...

CTR, LB, EBV: intersticialni cystitida, gyne potize, klouby, kandidoza. Na plnem WP od 10/2010 po rocnim najezdu.

Přidal bych lámání

Přidal bych lámání zubů, fascikulace (cukání, tiky svalů), vyšší tuky v krvi, nižší hladina B12, vyšší hladina bilirubinu, ...

Doplnit pod psychiku:

Doplnit pod psychiku: PANICKÉ ATAKY!! KDYKOLIV A KDEKOLIV třeba i doma v posteli. (bušení srdce- zrychlený pulz, tlak na prsou, mlha všude, motání hlavy, pocit neskutečna- depersonalizace, strach z úmrtí- v tom okamžiku)

A udělala bych vlastní kolonku na problémy se zrakem..to je taky kapitola sama pro sebe.....světloplachost, rozmazané vidění, citlivost na kontrasty, pálení, štípání.....

A možná bych taky oddělila neurologické problémy- má tu hodně lidí..tak aby to nezapadlo v něčem jiném.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


ano, pište, zde

ano, pište, zde připomínky/ mám to nachystané   dost obsáhlé,dělené podle  uro, gyne, plicní,   interní,  vyšetření, atd../ ale mohu doplnit a upravit pak  tak , aby terminologii  každý rozuměl!!!,..  Ale  lituji  toho, kdo to bude přepisovat   do  dotazníku!! Bude to kus práce., chci tam podchytit  symptomy    atd    a vše   co nejobsáhleji.. Mezitím  klikněte zde, alespoň pro  naše  jednoduché info..     Díky hlásícím se dobrovolníkům....    Bude určitě ještě v  budoucnu   dost  co zpracovávat..!!

Je toho fakt hodně, ale

Je toho fakt hodně, ale pro mě tam něco chybí, pohlavní a močové org.  - inkontinence - silné menstruační krvácení - porucha cyklu - možná samovolné potraty

docela závažné dýchací cesty- chronický nebo častý kašel -pak taky neustálá vodnatá rýma (jako senná rýma i bez sena)

zažívání - nadýmání - průjmy - pocit nedokonalého vyprázdnění

diagnozy - chybí dotaz -jiné závažné diagnózy. Jaké? (je tu hodně lidí,kteří kromě CPn mají i jiné vážné nemoci než jsou tu uvedeny, nemyslím jen mě)mělo by to souvislost s Bazalovým výzkumem

chce to líp roztřídit,ale dobrej krok

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

Jenom si dovolim

Jenom si dovolim upresnit:

zrychleni srdecni cinnosti = tachykardie, zpomaleni = bradykardie, nepravidelny srdecni rytmus = arytmie, ale ty se mohou podobat ci byt zamenovany casto za extrasystoly - clovek je vnima, jako kdyz srdicko preskoci nebo vynecha uder... ty jsou mene nebezpecne a mezi lidmi celkem bezne - i kdyz neprijemne a cloveka desici... Taky jsem v tom kdysi mela chaos :o)

CAP 5/2007-7/2007 pro CTR (CPN?): uro a gyne zanety, neurologicke problemy - parestezie, myalgie, bolesti kloubu, pokles sex. apetitu a dalsi potize...

CTR, LB, EBV: intersticialni cystitida, gyne potize, klouby, kandidoza. Na plnem WP od 10/2010 po rocnim najezdu.

Srdeční arytmie ...

Srdeční arytmie ... přidat i opak, u mě třeba vynechávání srdeční činnosti ....

Srdeční arytmie je i vynechávání úderů ne?...

Jinak je tam toho opravdu požehnaně..jen roztříděné trochu divně..jak píše Zdenka třeba nepříjemný pocit - herpes atd. bych to možná ani tolik netřídila radši...

např bolestivé bulky už nejsou jen kosmetické problémy ale bolestivé problémy:-)..atd.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


Pište

Pište připomínky.....

Na WP od 28.8.07. Zahájeno po odeznění bolestí v oblasti kloubů. T.č. bez potíží, řeším pouze konečnou otázku chlamydií :-)

Na WP od 28.8.07. Zahájeno po odeznění bolestí v oblasti kloubů. T.č. bez potíží, řeším pouze konečnou otázku chlamydií :-)

Dobrý přehled...

Dobrý přehled... Děkuji

 Doplnit: Brnění nohou, slabost rukou i nohou,problémy s očima - žilky, ...

 

Možná by to mohla dra.po projít a roztřídit ještě přesněji do kategorií 

 

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie, do 07/2010 zmizela

Powered by Drupal - Modified by Danger4k