Prosím-PORAĎTE!!

Nejdříve jsem moc ráda, že jsem narazila na tyto stránky, jsem už z dr. bezradná.

Nejdříve bych měla napsat, že se snažíme asi 5let o dítě, mám za sebou 4.IVF (umělé oplodnění) atd. atd. Před 2.IVF mi dr. v jiném centru udělal stěry a zjistil chlamydie. Dostala jsem ATB, už nevím jaké, bohužel nezabraly. Tak mě poslal do Prostějova na infekční, kde mi nasadili Clacid, výsledky se sice zlepšily, ale závěr po měsíci užívání a kontrole po 5-ti týdnech-chronické. Manžel je prý ok-taky mu dělali rozbor kre.Můžu sem hodit pak i hodnoty a druh chlamydií, která mi byly zjištěny, pokud se v tom vyznáte lépe jak já, budu ráda, za každou radu. Před cca 14ti dny mi dr. centra (přestoupila jsem k jiné dr.) udělala stěry, dnes jsem tam volala-pozitivní na chlamydie. Jsem hodně naštvaná,je jasné, že jsou pozitivní, když je mám chronické, spíše mi vadí, že NIC nedělali, poslali mě do 2.IVF a KETů (transfer zamražených embryí), celkem nás to stálo asi 70.000,-Kč a najednou se diví, že výsledky jsou pozitivní.Měla jsem i z telef.hovoru dojem,že neví co se mnou,že snad nikdy neotěhotním.Ještě podotýkám, nemám vejcovody(odstraněné po infekci),takže musím jen na umělé oplodnění, copak se s tím nic nedá dělat? Je mi skoro 34let a dítě nemáme. Jednou jsem tedy otěhotněla, ale o mimi v 5.TT přišla. Prosím, poraďte. K dr. jdu 7.12., nevím, co vymyslím, teď jen navrhla Wobenzym, už jsem ho taky brala, ale v jeho zázraky nevěřím.Děkuji všem!!

Ahoj Eli, no my nejsme

Ahoj Eli, no my nejsme doktori ani odborna poradna, jen pacienti, co se sami taky leci...pokud mas chronickou chlamydiovou infekci, tak se toho jinak, nez kombinaci antibiotik po delsi dobu nezbavis. Zkus se podivat do zalozky lecba a procist Wheldonuv protokol a pak se pokusit najit vstricneho lekare, ktery by neco predepsal. Mas toho za sebou celkem dost a chlamydie ti prokazatelne potize zpusobuji. Wobenzym me osobne nijak moc nepomohl, nekteri tvrdi, ze jim ano, ale sam o sobe nestaci urcite. Ze by byl manzel negativni bych se moc divila, zazraky se sice deji, ale ja na ne taky moc neverim. Testy jsou dost nespolehlive, obzvlast serologie z krve, jak se doctes v zalozce diagnostika. Bohuzel je to beh na dlouhou trat, ale stoji to za to a jsem v udivu, ze vam testy neudelali pred umelym oplodnenim- to je nehorazna nezodpovednost. Zadnou konkretni lepsi radu nemam, nez poradne nastudovat, co se da a pak to zkusit na doktory. Drzim palce, snad neni vse ztraceno, pokud se chlamydii zbavis, bude mnohem lip. Ja nevim, jestli tohle neni na zalobu o zanedbani peci a naslednou nahradu skody...no hezky se to mluvi, hure zarizuje :(

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriano-díky moc za reakci.

Adriano-díky moc za reakci. Taky jsem vzteklá, že nám v jednom centru vůbec testy na chlamydie neudělali, proto jsme taky odešli,...teď jsme sice v centru novém, kde právě toto zjistili, ale....Jeden dr. si očividně se mnou nevěděl rady, vše vždy probíhá krásně až na konec, nikdy se embryjko neuchytilo..Teď mám jinou dr., vypadá, že snad něco bude dělat (tedy jsem si myslela), ale po dnešním hovoru nevím nevím....Díky za odkaz na ten Wheldonův protokol, zkusím to prostudovat a zanést i do centra.

Žalovat můžu koho chci, ale to stejně nepomůže. První centrum si vzalo přes tuto "péči" za 2.IVF přes 50.000,-Kč (bylo to soukromé centrum, kdybych neodešla, NIKDY by mi tyto testy neudělali), ve druhém centru mi testy udělali, jak jsem napsala, tam jsme zaplatili kolem 70.000,-Kč,nepočítám všechny různé léky atd., které jsme si hradili sami.....Teď bych si mohla ztěžovat, že mě vůbec do pokusů po takových výsledcích (viz. níže) do dalšího pokusu pouštěli, ale nevím, dr. drží při sobě,...opravdu škoda mluvit. Je mi z toho opravdu do breku, tolik peněz a nervů nás to stojí a stejně......

Jinak tady jsou mé výsledky z infekčního, je to tedy rok staré, z června 2005, takto byly výsledky po léčbě Clacidem (přesné hodnoty mi nedali).

Chlamýdie:sp. ELI:AG+IGG+IGM - pozitivní

Chlamýdie penumonia: IGA + IGG pozitivní, IGM - hraniční

Chlamýdie trachomatis: IGA + IGG - pozitivní, IGM hraniční

Western blobk chl. pneumonia: IGA-pozitivní , IGG-negativní

chl. trachomatis: IGA + IGG-pozitivní

Závěr: chronic.chlanýdiová infekce, stp.opak.terapii


Prosím, může mi to někdo přetlumočit, je to fakt tak hrozné?

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Mno to je des :( Me lecba

Mno to je des :( Me lecba taky stala spoustu penez, kdyz jsem zkousela vsechno mozne, nez jsem nasla informace o Vanderbiltove centru a jejich lecbe, ale IVF je obzvlast drahe :(

IgA je chronicka infekce a ty mas chronickou chlamydii trachomatis i pneumoniae. IgM je cerstva infekce nebo reinfekce, hranicni se taky leckde bere jako pozitivni. Ale to je jedno. Mas aspon skvele podklady pro pojistovnu, ze se to musi lecit. Takze atb by psat meli. Fakt neni pochyb o diagnoze:( Oni se vetsinou vymlouvaji na to, ze ta chronicka infekce se uz vylecit neda, ale podle Wheldona da. Ja mam sice jen cpn, coz mi bohate staci, ale Wheldon mi zatim vyrazne pomohl. Tak hlavu vzhuru!

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Můžu se jen zeptat,

Můžu se jen zeptat, pročítala jsem si teď ten protokol, to je fakt léčba min. na rok? Teď je mi snad ještě hůř než předtím, samozřejmě, že nejdříve MUSÍM s chlamydiema něco dělat, ale zase čekat další rok?
Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Bohuzel jo. Z nekterych

Bohuzel jo. Z nekterych tkani je tezke ty mrchy dostat. Zalezi na tom, jak dlouho infekci mas a jak velke potize zpusobuje, cim vetsi potize a deletrvajici, tim dele lecba trva..Nekterym se ulevi dost rychle, u nekoho to jde pomaleji. Mas nejake dalsi potize, krome otehotneni? Me treba bolelo uplne vsechno, klouby, svaly, bricho, hlava, zily..

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je zajímavé, že mi není

Je zajímavé, že mi není naprosto nic. Nic mě nebolí, ani svaly, břicho, jak píšeš ty, prostě mi NIC není. Jediným problémem je problém při otěhotnění, jinak kdybych tyto problémy neměla, tak ani vlastně nevím, že chlamýdie mám, že mi něco je...A jak je mám dlouho? To fakt nevím...
Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Ahoj ELI, s chlamydií

Ahoj ELI, s chlamydií trachomatis máme s manželkou velmi špatné zkušenosti! Je nesmysl zkoušet otěhotnět, protože i kdyby se Ti to uchytilo, je velmi malá naděje, že přesáhne Tvé těhotenství 7 týden! Má manželka byla těhotná 3x přirozenou cestou, avšak 3x kvůli chlamydii trachomatis potratila vždy mezi 5-10 týdnem, lékaři tvrdili, že je to chronické, a léčba není žádná! Vzal jsem to do svých rukou a manželka je již po čtvrté těhotná nyní je cca v 7 měsíci v únoru by měla mít termín porodu, takže doufám, že vše dobře půjde. Je to povídání na dýl, jestli budeš chtít nějaké info tak mi písni na email alffff@seznam.cz. Každopádně to teď ani nezkoušejte, přečti si co vše chlamydie způsobují, i kdyby se Ti podařilo počít dítě jaká bude asi naděje, že bude po narození úplně zdravé ( astma, ekzémy, alergie, atd. ) to jsou věci, které by 100% takové dítě trápilo!

Na Wheldonově protokolu od 08/2006, pro CPN, únavový syndrom, závratě, bolesti a otoky kloubů, končetinové dysestezie, arthralgie, myalgie .... atd.....atd.....atd...

Na Wheldonově protokolu od 08/2006 do 08/2007 ( pak změna ), pro CPN, únavový syndrom, závratě, bolesti a otoky kloubů, končetinové dysestezie, arthralgie, myalgie .... atd.....atd.....atd...

Optimisto :-), díky za

Optimisto :-), díky za optimistickou odpověď, už Ti jdu napsat, prosím, napiš mi, co bychom měli evtl. dělat, je fakt, že teď v žádném případě taky do dalšího pokusu jít nechci, to zklamání, co máme za sebou mi opravdu stačilo.

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Tak jsem si volala na

Tak jsem si volala na infekční do Prostějova-já bláhová-tam mě dr. spucovala na dvě doby, proč volám, když už jsem u nich před rokem byla, co chci, když mi do zprávy napsali chronická chlamydiová infekce, na moje argumenty, že potřebuji mít vše vyléčené, marně se snažíme o dítě atd. naprosto nereagovala.

PROSÍM, scháním tímto léky Doxyhexal 200mg a Summamen 500, odkoupím.

Pochopila jsem totiž, že dr. nehodlají řešit problémy, takže si budu muset, i díky vašim radám, opět pomoci sama. Všem vám tady přeji hlavně hodně zdraví a úspěšný boj proti těmto mrchám. Má adresa: libuse.v@email.cz

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Kamil má naprosto pravdu,

Kamil má naprosto pravdu, nespěchej, nejdřív si nech udělat dobré rozbory krve, ať víš, s čím do léčby jdeš a můžeš případně později porovnávat.  To znamená mít místo, kde ti jednou za tři měsíce udělají krevní rozbory a jaterní testy, bez nich je léčba opravdu riskantní, někdo musí tvůj stav sledovat. Takže místo shánění antibiotik bych ještě zkusil sehnat lékaře, který by tě mohl monitorovat a případně ti i léky psát (jde to). Tohle bych být tebou udělal dřív, než bych se pustil do objednávání po internetu. 

 

Jinak, už několikrát jsem tu psal, ž emám na prodej doxycyklin, ale nabídka je okázale ignorována, takže antibiotikum asi skončí někde v popelnici :) 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

S temi leky opatrne, nejdriv

S temi leky opatrne, nejdriv si poradne precti vsechnu dostupnou literaturu a diskuse, nejen tady, ale napr i na cpnhelp, nebo na borelioza.cz, pak si nech udelat testy krve, jater .. popr. pokud mas nejake jine problemy, pak testy i jinych organu, a schovej si vysledky !!!  Pokud momentalne nemas antibiotika,  zacni ACC, to je volne k dostani. Nespechej. Co se tyce antibiotik - pokud nemas znameho doktora, jdou koupit i na internetu, nicmene budes potrebovat embosovanou platebni kartu. (Ceny v jednotlivych lekarnach se mohou dost znacne lisit).

Na Wheldonově protokolu od 06/2006

Děkuji Vám všem za rady,

Děkuji Vám všem za rady, já vím, že možná není to NEJ zavádět samoléčbu, ale jak vidíte z mých výsledků - viz. výše po přeléčení KLACIDEM loni, tak vše ok není a ani dr. to nevadí, že byly takové. Samozřejmě vše nastuduji, ale po dneší reakci dr. přímo z INFEKČNÍHO jsem skeptická, že by se našel dr. co se mnou na toto téma bude nějak rozumně mluvit. Sice dr. z centra ví, co chlamydie jsou, ale sama neví co s tím, můj obvodní dr. je totálně mimo a dnes z infekčního? Škoda mluvit.

Hunter-ten doxycyklin bych si od Tebe koupila, jaká je expirační doba? A kolik máš balení? Prosím, napiš mi na email-viz. výše-díky.

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Eli, no zacinat by se melo

Eli, no zacinat by se melo doplnky a NACem (u nas NAC Al nebo ACC long) alespon ctrnact dni pred zacatkem atb. A chce to dobre naplanovat, zajistit si nejdriv zdroje, aby pak clovek nemusel prerusovat. Cas od casu neni na skodu zajit na jaterni testy, ale kuprikladu ja jsem na nich nebyla ani nepamatuju a pokud nemel clovek nemocna jatra uz pred zacatkem lecby, neni se nic moc ceho obavat. Vyhrabu nekde domaci porfyrinovy test a hodim ho sem pripadne..

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

 

A nezapomenout na vitamín C k tomu acetylcysteinu, prý alespoň 1 g denně, aby se nedělali kaménky z cystinu. 

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jinak samozrejme, jak pise

Jinak samozrejme, jak pise Hunter a Kamil, je na miste mit alespon lekare, kam se clovek muze obratit v pripade nejakych pochybnosti, aby mu udelali kontrolni rozbor.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriano-díky a i

Adriano-díky a i ostatním.  Budu a jsem ráda za každé další informace, které se tu dozvím.

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Mno to je bohuzel bezna

Mno to je bohuzel bezna praxe :( Vzorky maximalne naberou pri operaci ze zaniceneho mista..demence

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Před laparskopií jsem byla

Před laparskopií jsem byla na hysteros., dr. se tam "něco" nezdálo, tak mě poslal na laparoskopii. Ještě před operací se mě zeptali, že kdyby tam "NĚCO" bylo, tak to prostě vyřežou (mysleli ty vejcovody), jinak by mě zašili a šla bych znovu. Takže jediné co jsem dopředu udělala bylo, že jsem podepsala papír-souhlas a bylo. Co byste na mém místě dělali vy? Půl hodiny před operací, rozklepaná (teď jsem už otrlá, díky IVF mám za sebou 7narkóz během 3let), ale tenkrát?

Na propouštěcí zprávě strojí druh operace:

-LSK - chomopertubace

- salpingectomia bilat.

- koagulatio endometr.

- adhesiolyssis

Samozřejmě, že to muselo být už z těch chlamydií, to je více než jasné, bohužel tím jsem si více jak na 100% jistá až teď. Ale že chlamydie mám, tak to vím od roku 2004, léčeno pouze 2x, jednou 1měsíc Doxyhexal (v roce 2004), pak následoval Prostějov infeční - výsledky po "vyléčení" viz. výše. Teď mi dr. vzala stěry, krev jako součást postupu při IVF, že se to pořád nedaří a diví se, že je mám. Prostě na to dr. s....., nečtou si zprávy, neposlouchají...

Ani nevíte, jak jsem nasr...., doslova, všichni si od nás pobrali prachy, ne málo, ale výsledek? škoda mluvit.... Omlouvám se za určité výrazy, ale jiná slova nemám.

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Eli, plne s tebou

Eli, plne s tebou soucitim..kdybych vedela, ze to bude mit nejaky efekt, rekla bych, at se obratite na nejakou pravnickou poradnu treba pres svaz pacientu nebo cfids, abyste vysoudili alespon penize zpet, ale nevim, jakou to ma uspesnost.

Jinak i tohle chovani je desne, podepsat souhlas samozrejme musi nechat predem v situaci, kdy clovek muze myslet a ne pred zakrokem pod vlivem leku. I to je na stiznost. No mohli bychom si tu stezovat vsichni a podavat hromadne zaloby..

Tak snad jedinou utechou je, ze alespon znas pricinu problemu a potazmo i reseni.

Jinak si klidne zakric a zanadavej, tenhle web to unese a treba si to i nejaka potrefena husa precte. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Prosím poraďte! Dobrý

Prosím poraďte!

Dobrý den, ráda bych se vás zkušenějších zeptala na radu. Před 3měsíci by na gynekologii stěrem z čípku našli chlamydii trachom. Nasazeno Doxybene 200mg 1tbl. denně po 10 dní. Účinek nulový, je mi stejně bolesti břicha, únava, bolesti kloubů, co říkate na léčbu Sumamed 500mg v dávkování: 1.den 2tbl., 2.den 1tbl. pak 5dní pauza a tak to opakovat ještě 2x.

děkuji Katka

Katka

Ahoj katko30 a vítej!

Ahoj katko30 a vítej!

Mrkni do informací pro nováčky...založ si svůj blog, ať tam můžeme o tvých potížích i o léčbě diskutovat. Bylo by dobré, kdybys opsala výsledky svých laboratorních vyšetření, ať víme víc. Každopádně k té léčbě, kterou jsi dostala se dá říct leda to, že je a byla nedostatečná.  Někomu tahle krátká vlna antibiotik na chvíli uleví a problémy utlumí, někomu ne. Tu léčbu Sumamedem můžeš zkusit, ublížit ti jistě nemůže a možná tě krátkodobě zbaví tvých potíží. Efektivnější by byla každopádně dlouhodobější antibiotikální léčba. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Nemám SLOV!!!   Tak jsem

Nemám SLOV!!!

 

Tak jsem dens byla u svého obvoďáka s tím, že potřebuji udělat (pouze jsem prosila o toto) test na chlamydie (pneu+trachomatis), jaterní testy, krevní obraz-vše důkladné,dále bych potřebovala viry, bakterie...no to jsem si dovolila moc!!! Sice tam nebyl dr. co k němu chodím, ale paní "doktorka", která tam někdy za něho bývá (styl doktorů-řekni si diagnózu, léky, pak napíšu, čumendo jen do PC atd.), tak na mě spustila, že toto mi neudělá, jestli vůbec vím, kolik to stojí atd. atd. , vám totiž nic není, máte jediný problém a to je otěhotnět atd., no prostě pi...(doslova) na en-tou. Snažila jsem se nejdříve po dobrém, já bláhová ji ukázala i plán léčby Wheldona..no já bláááhová. Cože-antibiotika rok, víte, co to s vámi udělá, každý má v sobě viry a bacily....vám jde jenom o to otěhotnět atd. No to už bylo na mě moc, mé zvýšení hlasu muselo být slyšet až v čekárně, v závěru to korunovala tím, že pan doktor určitě ví, o čem je řeč (chlamydie)-hmm, to jsem zvědavá a jestli se mi to nelíbí, ať si hledám lékaře jiného. Tímto mě totálně dostala, doslova jsem na ni řvala, jestli ví, že existuje nějaká Hyppokratova přísaha apod......takže jediné, co jsem si vyřvala je krevní obraz, jaterní testy, chlamydie. Na 17.1. jsem objednaná k dr. Klubalovi, ten mi aspoň udělá rozbory....no řeknu vám, že to bude chtít asi pořádného panáka, protože jsem ve stavu, kdy bych vraždila!!!!!!!

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

 Ahoj Eli! Chápu, že jsi

 Ahoj Eli!

Chápu, že jsi vytočená, ale tohle je prostě styl jednání českého zdravotnictví, až na čestné výjimky. Mohla sis ušetřit stres, kdybys počkala raději na Klubala, oceníš diametrálně odlišný přístup.  

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Krásné perlení lesů,

Krásné perlení lesů, strání a ordinací, jen co je pravda!

"....vám jde jenom o to otěhotnět atd."

 "..a jestli se mi to nelíbí, ať si hledám lékaře jiného."

Tohle si dovolit ve fabrice, tak jede jak namydlený blesk a pes po něm neštěkne, s patřičným pracovním ohodnocením. 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

To je ale slepice. Muzu te

To je ale slepice. Muzu te uklidnit, taky jsem byla nucena opustit svou obvodni, kdyz mi tvrdila, ze nema povoleni delat testy na chlamky. :(

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

No je to fakt síla, to

No je to fakt síla, to naše zdravotnictví. Jsem zvědavá, co na to řeknou "odborníci " v centru,  myslím, že jsme jim celkem finančně s IVF pomohli, tak teď by mohli oni ne? HAHA-jsem naivní. V každém případě si dám pořádného panáka, než půjdu do ordinace, třeba mi jejich výlevy nakonec přijdou k smíchu?! Ty jo...já mě sebou dnes  kudlu, tak bodám a bodám...vrrrrr!!!!
Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Tak je to dnes 11.den,co

Tak je to dnes 11.den,co jsem začala brát ACC. Zatím vše ok, jen v pátek mě strašně pálily oči, byla jsem hrozně unavená, že jsem se doplazila domů a lehla, dnes už je vše ok, tak nevím, myslíte, že se "něco" ve mě začíná dít a ACC i nějak působit? Může se evtl. ACC nahradit i NAC (četla jsem, že je to stejné), nevadí to, že? Vitamín C + ostatní doplňky beru taky.

Zítra jdu k obvoďákovi pro výsledky, tak napíšu, co mi zjistil, snad bude s ním lepší řeč, jak minule s dr., co ho zastupovala, pak napíšu, co výsledky a jak se ke chlamydiím staví on.

Jinak vidím, s dr. bojujete všichni, co si kdo sám nenaordinuje, to nemá , ach jo....

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Takže jsi začala léčbu,

Takže jsi začala léčbu, aniž by jsi znala výsledky a aniž bys věděla, jestli ti nějaké atb vůbec předepíšou? Já jsem na tom úplně stejně, taky o tom přemýšlím.... nevím, nevím....

Markét23-jojo, začala,

Markét23-jojo, začala, 100% totiž vím, že chlamydie pozitivní budou, neměly se KDY zničit. Od dr. očekávám pouze výsledky, kontroly a SNAD i napsání léků (tím mi trošku usnadní shánění), jinak nepočítám, že se setkám s odezvou dr. a podporou. Léky doma už mám, další se chystám objednat přes net atd. atd...Bohužel čekat dál, vzhledem k tomu, že už čekám dost dlouho, nechci. Taky zatím nemám stavy jako vy, proto si myslím, že raději začít teď, než v bolestech za x let.
Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

A kde všude ty léky

A kde všude ty léky sháníš??? Jestli se teda můžu zeptat...

Část po známých (taky

Část po známých (taky jsem zapojila kamarádky + kamarády, známé), jinak mi tu poradili stránku, kde jsou internet.prodejny vypsané, mrkni na: http://www.chlamydie.info/node/33 

Je tedy lepší sehnat to od někoho, ale přes net musím objednat taky.

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

"Zdravá"-co jiného? Tak

"Zdravá"-co jiného? Tak jsem si dnes ráno připadala u svého obvoďáka (tentokrát tam nebyl zástup hloupoučké dr.), ale nevím, mám ze všeho smíšené pocity, tedy spíše ty negativní.

Přišla jsem k dr. s tím, že si jdu pro výsledky na chlamydie+krevní rozbor atd., opět jsem odvykládala celé story a výsledek? Pan dr. mi nemůže nic napsat, není infekční (na to jsem mu vylíčila svoji "léčbu" na infekčním v Prostějově), sice jsem měla pocit, že ho mé vyprávění i zajímá, ale....Takže jediné, co jsem si vyžebrala jsou výsledky, viz. níže. Očividně jde vidět, že NĚCO v sobě mám, ale on nic napsat nemůže. Prý mám donést výsledky z centra, kam chodím (budou zítra) a na základě toho vše předloží paní primářce ve zdejší nemocnici (makrobiologie), poradí se s ní a uvidí. Takže opravdu jiná možnost než Wheldon pro mě není, na co čekat? Až se páni dr. usnesou, že jsem naprosto zdravá a vše je ok? Přitom jsem mu říkala, že jsem si nechala udělat i genetiku (spec. na Leidenskou mutaci)-výsledek = zvýšený faktor VIII, který může způsobit např. i infekce v těle (toto bylo psáno v závěru zprávy), na to mi řekl, že bacilů a infekce je všude hodně, prostě toto dr. opakují stále dokola.

Přikládám výsledky, mám je horší, než po "léčbě" v Prostějově, prosím, co na to říkáte? Pro mě je řešení jedině Wheldon. Sice nemám stavy, jako vy tdy, ale to mám čekat na to, až se nebudu moc hýbat?

Ch.pneumonia ELISA IgA - POZITIVNÍ (index 2,58)

Chl. pneumonia ELISA IgM - POZITIVNÍ (index 1,64)

Chl.pneumonia ELISA IgG - POZITIVNÍ (index 2,19)

Chl. trachomatis ELISA IgA - POZITIVNÍ (index 2,38)

Chl. trachomatis ELISA IgG - POZITIVNÍ (index 3,99)

Jedná se o susp.reinfekce, event.chronické infekce Chlamydia pneumoniae i Chlamydia trachomatis. Dle kliniky doporučujeme vyšetření Chlamydia trachomatis doplnit o přímou detekci antigenu (z moče nebo výtěru).

Další rozbor krve prý ok, tedy dr. se k tomu nevyjadřoval:

HEMOGLOBIN 111 (ref.meze 120-160)

HEMATOKRIT 0.32 (ref.meze 0.36-0.46)

ERYTROCYTY 3.66 (ref.meze 4.00-5.40)

Jak je vidno, jsem POD hranicí, prosím, může mi to někdo přetlumočit? Jak jsem už psala, dr. si mě sice vyslechl, ale jinak? Jaterní testy ok.

Nevím, asi jsem přecitlivělá, ale měla jsem dnes veliký problém, abych se v ordinaci nerozbrečela, hlavně tedy z té bezmocnosti , že nikdo nic neví, vám nic není,m nic nemůžu napsat atd.

 

 

 

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

Ty mas dokonce pozitivni i

Ty mas dokonce pozitivni i IgM u chlam.pneu., to je akutni infekce, tak jaktoze nechce nic napsat, safra porte. Nemas treba nejake respiracni potize, kasel nebo tak, ze by ti neco napsali na plicnim..to infekcni v Prostejove teda nechapu :((

ohledne hemoglobinu, erytrocytu a hematokritu..jde o mirny pokles cervenych krvinek, viz. komentar na http://www.lekarna.cz/text.php?text_id=12698&vocabulary=1

to muze mit vic pricin, i chlamydiovou infekci, ja jsem to taky mela, ted najednou je to uz ok., kyselina listova a B12 je dobra, pred uzivanim zeleza te varuju, protoze paradoxne prispiva k rozvoji ch. infekce

pokud mas takovehle hodnoty, asi by ti neco napsala i chronicka chlam. ambulance na Bulovce, ale objednavaci doby jsou tam silene a doted nevim, jestli uz zacali radne fungovat, meli nakou pauzu

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je to divné, ale mě fakt

Je to divné, ale mě fakt nic není, žádný kašel, max. když jsem nachlazená tak 2x do roka, jinak nic, prostě jsem pro dr., stejně jako vy, ten NEJZDRAVĚJŠÍ jedinec.

S těmi červenými krvinkami to chápu, máme v rodině toto nižší (i moje mamka, ségra braly ferronat), no to jsi hodná, že jsi mi napsala, že na na chlamydie železo NE, to jsem nevěděla.

A proč mi dr. nic nenapsal? Nevím, mám pocit, že se bojí do něčeho jít, on totiž vůbec neví "vo co go" :-(, prostě úplně mimo. Jo..a na plicním mi po "vyléčení" napsali k IgM - hraniční. Takže když už tam všechno takto léčí, jak má léčit blbej obvoďák?

A ty hodnoty u chlamydií, myslíš, že jsou moc vysoké a nedali by se srazit? Jak jsem už x-krát napsala, ráda bych otěhotněla, u nás to "jen tak" taky nejde a bojím se, že tyto hodnoty nesrazím :-(.

Na Wheldonove protokolu od 24.11.2006

No s pozitivnim Igm by mel

No s pozitivnim Igm by mel napsat neco i obvodak,ikdyby na neco jineho ,kdyz se vymlouva ze na cpn nemuze,coz je vymluva,neochota,hloupost,nevim...na tom inf. v PV jsem byl,takze se uz zel taky nedivim...asi nezbyva nez hledat lepsi doktory 

ja jsem mel podobne problemy s tou krvi,ted po 2 mesicich atb KO lepsi nez pred tim,muze to s infekci souviset,ale muze to byt i klidne neco jineho

 

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Wheldon je srazi, na to vem

Wheldon je srazi, na to vem jed. Vysoke, nizke, to je jedno, proste je to pozitivni a chronicka infekce tam je u obou druhu.  Ale dobre je si testy schovat pro porovnani s dalsimi vysledky, treba behem lecby. Pavel ma pravdu, obvodak tohle v klidu lecit muze, ale ja vim, jak je tezke takoveho najit :( Btw: nepremysleli jste o adopci? a az se vylecis, poridit si druhe svoje treba? no vubec nic mi do toho neni...chapu, ze samozrejme se vsichni chceme vylecit

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ikdybys nesla do

Ikdybys nesla do Wheldona,tak par tydnu atb asi srazi to IgM,ale kdyz to nedotahnes,bude se to opakovat a horsi a problemy asi prijdou...

U nas je kluk,ktery dost neplodnym parum i kvuli cpn pomohl k detem,nechci nikomu delat reklamu,ani tvrdit ze umi nadobro zbavit chronicke cpn ci borelky,ale spouste lidem pomaha,tam kde je doktori kopou do zadku,muzu ti dat na nej kontakt,neboj,neni to zadny saman...  

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k