Neem (Azadirachta indica)

Někteří co tu jsou pravidelně, tak už si nejspíš všimli, že jsem to tu párkrát doporučoval. Vzhledem k tomu, že o této bylině a chlamydii nejsou na internetu žádné informace, tak o tom založím krátký blog, aby to google ev. byl schopen najít. Většina lidí na této stránce na bylinky nejspíš nevěří, tato by ale mohla být výjimkou.

Hledal jsem nějaké vědecké práce o neemu + chlamydii, a jediná opravdu vědecká práce, co jsem našel, je

Neem (Azadirachta indica): Immunomodulatory and Antimicrobial Properties S Upadhyay, S Dhawan, N Wali

Je tam přímo obsažen obrázek, jak neem inhibuje nitrobuňěčný růst chlamydií, ale nedělá to tak, že by na ně působil přímo, ale pomocí stimulace buňěčné imunity. Buňěčná imunita (tzv. Th1 imunita) je primárně odpovědná za likvidaci intracelulárních patogenů, mezi které patří právě chlamydie.

Osobně užívám neem 5. den, a vidím, že na to mám čím dál silnější die off reakci - zprvu se mi spustila rýma, začalo mě škrábat v krku a hrtanu, začal jsem mít tlak v dutinách a v hlavě. Nyní se to stupňuje a mám už die off reakci stejně silnou jako na azithromycinu. Tj. tak v hlavě, tlak na hrudi atd

Věřím, že u lidí mladších (co mají ještě vitální imunitní systém) a u lidí, u kterých infekce netrvá tak dlouho (tj. ne 20 let), je neem schopen nejspíš chlamydii kompletně sám zlikvidovat skrze aktivaci buněčné imunity. Výhoda likvidace pomocí imunitního systému je ta, že se nemusím spoléhat na průnik antibiotik, protože imunitní buňky si sami najdou cestu do všech tkání - v mozku se jim říká mikroglie.

Zatím zkusím užívat pouze neem a uvidím, jestli infekci tímto způsobem zlikviduju. Později udělám update pokroku. Zatím to vypadá docela slibně.

Dekujem za dalsi náhled. Uz

Dekujem za dalsi náhled. Uz jsem dnes objednal. Ted jeste nejakou zazracnou bylinku na prostatu. Buhner píse ale taky o bylinkach, ktere moduluji imunitu, nicméně zrejme bez testu působení na chlamydie. Ja na bylinky věřím...musejí mit obrovskou sílu...jen vedet kterou. 

Dobrý den, doporucujete

Dobrý den, doporucujete sušenou bylinku, kapsle nebo olej? 

CTR,CPN,Borrelia,Anaplasma,Toxoplasma,EBV,Helicobacter,Yersinia-Mino+Sumamed 8,5/2016,Aug+Klac10/2016,Aug+Klac+Mino12/2016,Mino za Doxy4/2017,zpět na Mino5/2017,+Plaquenil7/2017,6.Enti

Olej vnitřně neužívat, je

Olej vnitřně neužívat, je toxický, ten pouze na kůži, třeba na plísně. I když jsem četl, že pár kapek je schopne zabít střevní parazity (červy). Sušená bylinka je zase málo učinná. Nejefektivnější je extrakt z kůry a z listů

 

Děkuji

Děkuji

CTR,CPN,Borrelia,Anaplasma,Toxoplasma,EBV,Helicobacter,Yersinia-Mino+Sumamed 8,5/2016,Aug+Klac10/2016,Aug+Klac+Mino12/2016,Mino za Doxy4/2017,zpět na Mino5/2017,+Plaquenil7/2017,6.Enti

Tak jen postnu update, jak se

Tak jen postnu update, jak se mi daří.

Neem jsem bral přesně týden ráno a večer jednu kapsli a pak jsem (dočasně) vysadil, protože jsem dostal dost dramatický "herx". V podstatě od první dávky jsem cítil, že to něco dělá - spustil se mi nos, začalo mne škrábat v krku, začal jsem pociťovat tlaky na průduškách. Ráno jsem se třeba probudil se škrábáním v krku a zelenýma lojdama kolem očí. Tyto stavy se během týdne postupně zintenzivňovaly až do té míry, že jsem neem přerušil - typické symptomy silného herxu, bušení srdce, vnitřní neklid, točení hlavy, výrazné zhoršení mozkové mlhy. Včera jsem si dal Doxycyclin. Možná jsem to neměl dělat, protože mám pocit, že imunitní systém zaktivovaný neemem + působení doxy ten herx ještě (dost) zhoršily. Teď mám pocit tlaku/lehtání na průduškách a silnou motolici, pocit bušení srdce atd.

Takže abych to shrnul: jsem (zatím) přesvědčen, že to funguje. Jenom bych radil s tím opatrněji, užívat podle stavu a podle potřeby prerušit. Riziko vzniku rezistence je tam prakticky nulové - obsahuje to v sobě desítky učinných látek, každá působí jiným mechanismem, není šance, že by si mikroorganismus vytvořil rezistenci proti všem mechanismům působení.

Tady jsem našel velice pěkný přehledový článek shrnující všechny možné studie

"...typické symptomy silného

"...typické symptomy silného herxu, bušení srdce, vnitřní neklid, točení hlavy, výrazné zhoršení mozkové mlhy.."

podle čeho soudíš, že to jsou herxy? Tedy Jarischova-Herxheimerova reakce.

březen 2013 ukončení CAPu 

co jiného by to bylo? Buď to

co jiného by to bylo? Buď to může být reakce na endotoxiny z pochcípaných potvor, nebo cytokiny nebo porfyrie. Je to koneckonců jedno. Myslím si že je to herx z endotoxinů, protože to většinou trvá krátce a je to vždy po nějaké intenzivnějším nasazení atb.

aja by som chcel vediet, ako

aja by som chcel vediet, ako vies ze sa ti zaktivoval IS Neemom?: ci to su len domnienky,alebo mas aj testy imunity pred a po NEEMe?

jsou to domněnky. Ale z čeho

jsou to domněnky. Ale z čeho jiného a proč by mě najednou začalo škrábat v krku, průduškách a bolet v dutinách než kdyby tam neprobíhal nějaký zánět? A jak ten zánět mohl vzniknout jinak než aktivací imunity? Dělat si imunologické testy mi přijde zbytečné. Cpn imunitu dysreguluje, takže nějaké změny by se nejspíš našly, ale to je nepodstatné. Původcem jsem si jistý (mám IgA+ na cpn) a až toho zlikviduju, spraví se i imunita.

Jaacku a počas brania neem si

Jaacku a počas brania neem si vysadil ACC long? NAC samotný môže to, čo popisuješ spôsobiť aj s opozdením pár dní po vysadení. Pokiaľ berieš zároveň s NACom, tak tá reakcia môže byť herx na die-off EB teliesok. Vidíš, čo ti to spôsobilo? Čo potom kombinácia ATB dokáže, však? To je tá cesta pozdĺž čiernych skál, jazda na tobogáne hlavou dole, ako to opísal veľavravne Jan.

jo, týden před nasazením

jo, týden před nasazením neemu jsem nebral vůbec nic. Pak jsem bral pouze a jenom neem a na tom jsem měl jednoznačně tyto reakce (vlastně ještě mám, v krku a průduškách mně pořád pošimrává). Zbavit se té potvory nebude ani rychlé ani bezbolestné, ale jsem optimista a věřím, že to u mě bude spíš na týdny/měsíce než na roky :-)

Jaccku, to ti tu určite želá

Jaccku, to ti tu určite želá každý, aby to bolo len na týždne/mesiace Smile. Bohužiaľ to zistíš až na protokole, ako na tom si. Záťaž sa mohla dlhšie budovať bez tvojho vedomia, ako hovorí Dr.Stratton. V mladosti si trpel angínami, je teda možné, že už vtedy si mal aj chlamky. Tým ťa určite nechcem demotivovať, ani ti uberať na optimizme.

Tak je NEEM je sila...  Zatim

Tak je NEEM je sila... 

Zatim to zkousim opatrne, k protokolu - k me trokombinaci a s ACC, ale i tak lze rict, ze to velmi citelne funguje. Coz je dobre.

Podle vseho je to to nejsilnejsi co muze nabidnout Ayurveda. Tak to by bylo, aby to nefungovalo... A NEEM je jinak i silne antiparazitikum. 

Léčba pokračuje jakštakž

Léčba pokračuje jakštakž dobře, neem jsem zatím musel vysadit, protože mám co dělat s doxycyclinem a azi a dohromady by to byla velká pecka. Každopádně se k němu vrátím.

Nicméně zde na stránkách se vyskytuje psychopat, který mi posílá osobní zprávy, které bych označil jako stalking


 
 

killpoint
28/10/2016 - 13:15

 

ty si dobry trkvacik......dal som o Tebe precitat vsetkym v robote: kazdemu oddeleniu,co si zac: smiechy velke zovsadial,aku si mal temu,ze mydlove bublinky: a to videli jadrovi fyzici,operatori 4och jadrovych blokov a vseobecne vsetci co robili kedysi operatorov v jadrovkach a teraz su na rannych funkciach :D :D :D 

ty nasa mydlova bublinka  

muhahaha

http://www.psychoporadna.cz/cz/clanky/stalking---pronasledovani/321.html

Osobně jsem nemám pochyb o tom, že se jedná o uživatele trpícího poruchou osobnosti. Přijímání soukromých zpráv od něj jsem již zablokoval a na jakýkoliv jeho příspěvek už nebudu nikdy reagovat. Toto sem vkládám pouze pro budoucí referenci a pro případ, že jeho napadání a stalking se bude vyskytovat i v případě jiných uživatelů.

jeste jedes tudle recepturu?

jeste jedes tudle recepturu? a vysledky?

watch my profile

ne, bylo těžké to pro mně

ne, bylo těžké to pro mně tolerovat a chodit s tím do práce, nemohl jsem s tím fungovat. Ale na konec léčby si nejspíš dám měsíční neemovou kůru ke stimulaci imunity. Další věci o kterých jsem zjistil že na chlamydii jednoznačně fungují jsou CBD/THC - indukuje apoptozu (buňěčnou smrt v nakažených buňkách), po tom jsem zažil fakt drastický die-off. A taky extrakt z grepových jader (GSE), taky způsobovalo velmi silný die-off.

V současnosti jsem ale přesvědčen, že zdaleka nejlepší je ten vitamin D, protože řeší příčinu - nefungující imunitní systém. Antibiotika léčí jen symptom, chronickou infekci. Je možné, že u roztroušené sklerozy je to jinak, třeba je tam rezistence na vitamin D (genetický polymorfismus VDR, tj. receptoru na vitamin D), stejně jako u cukrovky je rezistence na inzulin.

většina lidí na západě je deficientní ve vitaminu D

https://www.scientificamerican.com/article/vitamin-d-deficiency-united-s...

a to by mohlo vysvětlovat nárust věcí jako autismus, schizofrenie, chronická unava. Vitamin D je příčina, chlamydie je důsledek.

 

Kde si to prosimte sehnal ten

Kde si to prosimte sehnal ten Neem (rad bych to zkusil na sobe) a teb CBD/THC taky. kdyztak to posty at nas tu neobvinej z propagace :D dik Grepovy extract ten urcite sezenu :D

watch my profile

neem jsem tuším objednal přes

neem jsem tuším objednal přes internet z Alterna Medica

CBD/THC jsem získal od kamaráda :-) Ale CBD olej je legální a jde v pohodě koupit, třeba právě na té Alerna Medica to mají jako CBDex, ale nemám s tím zkušenost. Tady popisuje někdo svou zkušenost. Podle mého měl cpn ani o tom  nevěděl

http://www.healingwell.com/community/default.aspx?f=30&m=3427199

jen bych varoval, že herx se dostavuje opožděně, u mně asi až 4 den po požití. Takže to může být zrádné, protože budeš konzumovat a myslet si že se nic neděje a pak tě to těžce sejme. THC rozhodně funguje tak, že indukuje apoptozu v napadených buňkách. Chlamydie buňkách brání v apoptoze. 

tady jsem objevil fakt dobrý blog o CSF, unavě atd

https://cfsremission.com/

taky přišel na to, že vitamin D je klíč.

http://www.lassesen.com/cfids/ZeroBasedProtocol.htm

 

 

Neem asi neuškodí , neznám

Neem asi neuškodí Laughing, neznám nikoho, když jsi ho tu doporučoval, komu pomohl.

Ano, vit D je k restartování imunitního systému velmi  důležitý /možný klíč/, ale je to tak moc složité v souvislosti s celkově již rozhozeným organismem / zánět, hormony, vitamíny, minerály.../, že nepomůže jen ho doplnit. Nebo se jen opalovat. Je třeba aspoň jednou ročně sledovat D-25 a D -1,25 , Th1 a Th2 zánět  a to je léčba skutečně na roky zbavit se zánětu / mnohdy se to ani nepodaří/. Toto myslím také doktoři běžně neznají a  nedělají. Již 2009 s tím pracoval Marshal Trevor a znám několik lidí s boreliozou, kterým jeho protokol pomohl http://autoimmunityresearch.org/prague_2009/MP.pdf

Marshall Trevor naprosto

Marshall Trevor naprosto nezodpovědně doporučuje lidem léčbu, která jim může výrazně uškodit. Jde najít pár jeho vědeckých článků, vesměs se ale jedná o články teoretické. Nikdy neprováděl žádnou klinickou studii, nemá data z reálných pacientů. Jeho protokol je široce kritizován, a to včetně stránky cpnhelp. Doporučuju vyhnout se mu obloukem. A Klubal se nejspíš pomátl na rozumu nebo nikdy žándný neměl, pokud tento protokol doporučuje. Pokud teda není jeho cílem udržovat pacienty záměrně nemocné, aby je pak mohl dojit o 10 tisíc za každou návštěvu a předepisovat antibiotika.

vitamin D je pro imunitu to nejlepší, protože tlumí ty špatné záněty (autoimunity) a vyvolává ty dobré záněty, které likvidují patogeny.

http://ziva.avcr.cz/files/ziva/pdf/vitamin-d-a-imunita.pdf

Na cpnhelp bylo několik diskuzí, jak se lidi vyléčili jen vitaminem D + NAC, bez antibiotik. Koneckonců podobná debata proběhla i zde

http://www.chlamydie.info/node/3957

Oficiální zdroje už si taky začínají všímat vztahu mezi vitaminem D a roztroušenou sklerozou.

Jaccku, nic si z toho

Jaccku, nic si z toho nedělej. Irenu prostě nepředěláš. Pokud neschvaluješ jako nejlepší léčbu dlouhodobé palby ATB a pokud řekneš o Dr. Kl. či Dr. Ď něco jiného, než že to jsou ti nejlepší a nejempatičtější lékaři pod Sluncem a pokud nesouhlasíš s tím, že všichni ostatní doktoři, co ordinují na pojišťovnu, jsou blbci, nevzdělanci a jejich jediným zájmem je neléčit pacienta, tak prostě Jaccku, máš to marný, nejsi ten správný Man. LOL

"Scio me nihil scire" Sókratés

Brainstorm, jsem ráda, že už

Brainstorm, jsem ráda, že už mě neurážíš, tak ještě se o mě nezmiňuj. Dej mi pokoj, nechtěj mě předělat, nekritizuj mě.  Tvoje příspěvky jsou k ničemu a tady kontraproduktivní. Ty si sem chodíš honit nějaké tvé pošramocené ego. Nemáš to jednoduché....to by chtělo moře...případně Japonsko  Laughing

Jaccku, když neumí vyléčit

Jaccku, když neumí vyléčit ani poradit ti, co k tomu jakoby studovali - t.j. "lékaři", je zcela jedno, co komu pomůže. Hlavně, když něco pomůže.  Vůbec nechápu, proč ted a tady píšeš o MUDr K!?!? Je to ve snaze ho záměrně očernit, pošpinit?  Nikdy jsem od nikoho neslyšela, že by takto léčil! Jaký máš důvod ho tady u této příležitosti uvádět a spojovat s MP?  Proč zase zdůrazňuješ 10 tisíc za každou návštěvu?  Byl jsi tam, co o tom víš? Nebyl. Možná se ti dostalo od kolegů vyšetření i léčba, kdybys nebyl doktor, vykopli by tě, to mi věř!  Záměrně tady šíříš lži a pomluvy! To by jsi jako lékař neměl !!!

Shodneme se však na jednom, že vit. D je nutný pro restart IS. 

Klubala jsi sem vnesla ty

Klubala jsi sem vnesla ty svým odkazem

http://autoimmunityresearch.org/prague_2009/MP.pdf

vypadá to, že Klubal uspořádal nebo se zůčastnil nějakého workshopu, kam Marshalla pozval nebo s ním vedl diskuzi. A pořád se nemůžu zbavit dojmu, že Klubal je především dobrý byznysmen, a teprve potom až lékař

Marshallův protokol je naprostá hloupost

http://www.cureality.com/blog/post/2008/03/31/the-marshall-protocol-and-...

Chtěla jsem hlavně  poukázat

Chtěla jsem hlavně  poukázat na nutnost D -25 a D 1-25. Jsi "lékař", tak víš asi, jak se léčí, tedy spíše neléčí. Jinak by tu nebylo tolik nemocných, neléčených či špatně léčených lidí. Vůbec nevíš a netušíš, o čem chronické infekce jsou a co s člověkem po desítky let neléčeným můžou udělat. Nakonec se všichni sejdeme u tebe, protože mnoho lidí se z toho zblázní. Tobě tak strašně moc vadí ten počáteční poplatek ? Víš, co za něj je?  Asi nevíš. A co mají dělat lidi, když jim ti, co by měli pomoci, nepomůžou? Kam mají jít? Přímo k tobě pro AD nebo se raději hned  pověsit? Však to dost lidí udělá ze zoufalství, že jim nikdo nepomůže.  Vždyt jsou nemocné děti,  mladí, střední věk a nevyléčitelně starší generace. Nic se o infekcích /boreli, chlamydie...../ nevědělo a ted, když se ví, tak to bagatelizují a neléčí. Vůbec netušíš, jak sprostí, arogantní někteří doktoři jsou!  Po tom, co jsem slyšela na konferenci o LB a mých zkušenostech se už nedivím ničemu. Jen nechápu, jak můžeš být tak "naivní". Kdyby i nějaká hloupost někoho pomohla jednomu člověku, bylo by to dobré! Na doktory spoléhat nemůžeme. Kdyby dokoři znali a léčili, nikdy by žádný MUDr K. neměl šanci! Závist a zloba jsou nekonečné. Však má možnost každý doktor si založit byznys a hrát si na doktora. Většina si na doktory hrají, žádná zodpovědnost, žádný vyléčený pacient a ještě za to mají slušně zaplaceno. Ale je to jen můj názor po zkušenostech z let minulých. 

nikdy jsem tu žádné AD nikomu

nikdy jsem tu žádné AD nikomu nedoporučoval, možná jen symptomaticky (na uzkost, poruchy spánku atd, protože je to lepší než benzáky, co dělají závislost). Těžko můžeš tvrdit, že o chronických infekcích nic nevím, když se 2 roky sám léčím. A přestože jsem doktor, sám tím trpím, tak mám problém se z toho dostat. Tak proč potom obviňuješ ostatní doktory, kteří s tím nemají žádnou zkušenost a moc o tom neví, že z toho nejsou schopni dostat tebe? Oni za tvou nemoc nemůžou. Jsou to lidi jako kteříkoliv jiní, jsou mezi něma lepší a horší, slušní i arogantní, občas se najde i nějaká hyena, ale naprostá většina lékařů se snaží lidem pomoci, alespoň ty co znám. To že tobě pomoci neumí není jejich vina. A pokud na ně budeš tlačit, tak se nediv že se budou šprajcovat.

Jak říkám, můj osobní názor v současnosti je ten, že ty infekce jsou spíš symptom, a ta příčina je v imunitě, a jako hlavní příčinu té nefungující imunity bych viděl vitamin D. Ale je to složitá problematika, nemusí to tak být u všech. Tj co funguje u jednoho, nemusí fungovat u jiného. To co se nazývá "chronický unavový sydrom" je spíš jen nádoba, kam spadá spousta různých stavů s různými přičinami a nemusí na to být univerzální léčba. Osobně po dvouletých zkušenostech bych jako první věc u všech unavových stavů a chronických infekcí začal doplňovat vitamin D (spolu s magnoziem, zinkem, selenem), po pár týdnech bych začal přidávat syrovátkové proteiny (BCAA).. Testovat vitamid D mi přijde zbytečné vyhazování peněz. Záleží jestli je to 25-OH-D3 nebo 1,25-2(OH)-D3, záleží na jejich poměru atd. Podle mého názoru je celkem sázka na jistotu, že všichni lidé s chronickou infekcí mají nedostatek několik set tisíc IU vitaminu D. Zvyšovat však opatrně kvůli herxům.

A my co pracujeme v nemocnici většinou řeším akutní stavy, kde jde o život. Na chronicích vydělávají takoví jako Hnízdil a Klubal.

A v psychiatrii existuje spousta různých diagnoz jako somatizační porucha, nediferencovaná somatizační porucha, hypochondrická porucha a odlišit tyto věci od chronických infekcí je opravdu velmi těžké. Ne všechno jsou infekce jak ty si myslíš. Chybí ti ten širší pohled na věc. Máš jen tunelové vidění toho co sis za ty léta načetla ady.

A my co pracujeme v nemocnici

A my co pracujeme v nemocnici většinou řeším akutní stavy, kde jde o život. Na chronicích vydělávají takoví jako Hnízdil a Klubal.

už je mi to trochu jasnější....když nejde o život, tak doktory nezajímáme...k léčení chronických pacientů se totiž lékař musí neustále a celoživotně vzdělávat - a k tomu ho nikdo nedonutí, když sám nechce a nemá zájem....ve škole ho naučili " jak zachránit život"  - říznout, něco vyndat, něco opravit - na to jsou totiž osvědčené a popsané postupy - a s tím si vystačí celou svou lékařskou kariéru

Záměrně přeháním, ale opravdu mě dohání k zuřivosti, když zde opětovně čtu, že většina lékařů se snaží lidem pomoci - vždyť to není pravda, většina lékařů se nesnaží lidem pomoci...ani nemůže...a proč? protože neví, neznají, nesetkali se s tím, nevěří pacientům, bojí se atd.atd. To u mne není lékař ale pouhý zaměstnanec zdravotnictví...

diskutuj tady o nemocech. Já

diskutuj tady o nemocech. Já se tady s vaší ukřivděností dohadovat nepotřebuju. Běžte si i s Irenou do nějaké jiné diskuze a tam si vylévejte srdíčka ze své ublíženosti, ukřivděnosti, jak se vám ti zlí doktoři nevěnují a neberou vás vážně. Mně to vůbec nezajímá a je mi to uplně jedno.

no jo no...jinak ta diskuze

no jo no...jinak ta diskuze ani dopadnout nemohla..

...nemohla, pretože Jack, tak

...nemohla, pretože Jack, tak ako väčšina lekárov, vykazuje presne takýto postoj a chovanie. Ktoré veľmi pregnantne ilustruje svojou vetou: "Mně to vůbec nezajímá a je mi to uplně jedno." SmileOn sám je najlepším a živým dôkazom a potvrdením toho, čo vravíš ty, Irena, ja a ostatní. Ale nechaj ho tak...je to marný, marný marný... :) 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

zrejme se bavime ale o

zrejme se bavime ale o vitaminu D3 aby bylo jasne... z textu nemusi byt citatelum uplne jasne. 

watch my profile

Ráda bych se vyjádřila k

Ráda bych se vyjádřila k tomuto. Tak úzkosti a poruchy spánku jsem měla z infekcí. Po braní 3 týdnech braní atb. to pomalu ustalo. Spánek se teda zlepšil na léčbě jako poslední - to mi nejvíc pomohl Entizol. Antidepresiva jsou k ničemu, teda pokud někdo teda nezažije trauma - třeba úmrtí v rodině atd..

Je to šílené, jaký vznikl nešvar předepisování AD v ordinacích lékařů. Na vše dávají AD. Pokaždý z mých známý kdo šel vícekrát s nějakým problémem k lékaři odešel s AD.To je neskutečné.

Testy na infekce lékaři nedělají  - to je drahé, to si stejně musím zaplatit sama. Ovšem díky tomu jsem zjistila, že z každé laborky mám výsledky jiné - takže tam asi losují Sportku nebo házejí korunou. Takže to je vlastně jedno. Ale lékaři neumí poznat ani klinické příznaky z učebnice- to je velmi smutné. Takže pak musíme studovat všude okolo, protože je to naše zdraví a bojovat s lékaři, kteří jedou ve svých starých zajetých kolejí.  Naučených skriptech z dávných dob školy a nic víc. Znám to dobře, máme v rodině lékaře a je to děs.

Jediné co lékaři dělají je stále dokola testy cukr, cholesterol, měří tlak. Hlavně, že dají prášky a příčinu nikdo neřeší. Tak co toje ? Takže já bych to zhodnotila takto, na chronicích vydělávají obyčejní obvoďáci - kteří cpou lidem AD, pak něco na tlak, cholesterol. No a jede to dál - pak odejde z chronických infekcí kloub - šup tak ho za těžký peníze vyměníme, pak odejde následkem infekcí x - dalších věcí - no, tak se to opraví či vymění a byznys jen kvete. Hlavně přehodit pacienta všem svým známým - na kardiologii, na imunologii, gastroenerologii -  a nikde nic, další prášky, příčina nezjištěna. Jo a na hlavní jsem zapomněla -na psychiatrii. A vysáváme dál tento systém.

Takže nějakých pár kaček u Klubala nebo Durovské je směšné. A hlavně, já jsem se z toho dostala, takže já nejsem dobrý pacient pro systém zdravotnictví.

Jinak vitamín D - jsem já i dcera užívala také - 3-5 kapek na chleba + ostatní vitamíny..... Jak začalo svítit sluníčko s D jsem přestala.

Kopíruji zde psychiatrické projevy infekcí :

Český psychiatr MUDr. Tomáš Hájek (Dalhousova univerzita, Halifax) v publikované studii (Hájek T. et al: The Amercal Journal of Psychiatry 2002, Feb 01; 159:297-301, viz http://ajp.psychiatryonline.org/article.aspx?articleid=175344), uvádí, že jedna třetina ze vzorku 926 psychiatrických pacientů, léčených v Pražském psychiatrickém centru v letech 1995-1999, vykazovala známky prodělané infekce spirochetou Borrelia burgdorferi. Mezinárodní společnost pro lymskou boreliózu a příbuzné nemoci (ILADS) zjistila, že i těžké neuropsychiatrické symptomy nemocných lze vyléčit nebo alespoň zmírnit, pokud jsou použita antibiotika jako součást indikované psychiatrické léčby.
NEPŘEHLÉDNĚTE ZÁKLADNÍ DIAGNÓZU U pacientů v pozdní fázi lymské boreliózy může docházet k manifestaci různých neurologických a psychiatrických problémů, od mírných projevů až po velmi těžké. Patří mezi ně zejména: • kognitivní ztráty, včetně - zhoršení až ztrátypaměti ("mozková mlha") - dyslexie a problémy s hledáním slov - potíže se zpracováním vizuálních/prostorových informací (problém najít věci, pocit ztracení se) - zpomalené zpracování informací • psychóza • záchvaty • násilné chování, podrážděnost • vztek, zuřivost, ztráta sebekontroly • úzkost • deprese • záchvaty paniky • rychlé změny nálad, které mohou napodobovat bipolarity (mánie / deprese) • obsedantně kompulzivní porucha (OCD) • poruchy spánku • deficit v pozornosti, hyperaktivita (ADD/ADHD) syndrom • syndrom podobný autismu
Lymská borelióza je jednou z nejrychleji se šířících infekčních nemocí

"NEPŘEHLÉDNĚTE ZÁKLADNÍ

"NEPŘEHLÉDNĚTE ZÁKLADNÍ DIAGNÓZU U pacientů v pozdní fázi lymské boreliózy může docházet k manifestaci různých neurologických a psychiatrických problémů, od mírných projevů až po velmi těžké. Patří mezi ně zejména: • kognitivní ztráty, včetně - zhoršení až ztrátypaměti ("mozková mlha") - dyslexie a problémy s hledáním slov - potíže se zpracováním vizuálních/prostorových informací (problém najít věci, pocit ztracení se) - zpomalené zpracování informací • psychóza • záchvaty • násilné chování, podrážděnost • vztek, zuřivost, ztráta sebekontroly • úzkost • deprese • záchvaty paniky • rychlé změny nálad, které mohou napodobovat bipolarity (mánie / deprese) • obsedantně kompulzivní porucha (OCD) • poruchy spánku • deficit v pozornosti, hyperaktivita (ADD/ADHD) syndrom • syndrom podobný autismu"

Tohle ale platí přesně i pro Cpn, pokud se nekontrolovaně rozjede. Ovšem pravda je, proč to necloumá se všemi těmi 80%, co údajně mají protilátky. Ono asi vždy se jedná o nějaký souběh, koinfekci, byť testy tvrdí, že tam nic není. Osobně jsem měl jen ty chlamky, dle testů, a to ještě jen ty "nedávno prodělané, již neaktivní...", až na to, že to bylo deset let, furt dokola "nedávno prodělané, již neaktivní...", nevím, jestli to podle laborek mělo být před 10 lety, 30 lety nebo včera, to nedávno? Prostě furt dokola "nedávno prodělané, již neaktivní...". Ale také tam byla před snad 35 lety hraniční borelie, pak již vždy negativní včetně WB.  Jinak problémy začaly před půl stoletím, bolely nohy, prý platfus... pak před 40 lety zažívání, svedlo se to na studené pivo, pak podivná křeč mezi lopatkama a za prsní kostí, jakoby člověka někdo proklál kládou... svedlo se to na nervy ze zkoušek a kouření... a tak to šlo dál, až jsem ztratil málem hlas, odcházely zuby, bolel celý člověk, přechod přes ulioc bylo něco, jako vrhat se do rozbouřeního moře proti tsunami... a  furt to "nedávno prodělané, již neaktivní..." Byla to chlamydie, borelie nebo obojí, nebo úplně něco jiného? Čert ví!

březen 2013 ukončení CAPu 

Dobre napísané Irena, nie je

Dobre napísané Irena, nie je čo dodať.

Jacck mala som pocit, že si zavítal po čase s novými infoskami o Tvojej vlastnej liečbe...

Nechápem, prečo sa navazas do Klubala ...

Či si myslíš, že ostatní lekári " na poistenie " nezarábajú dosť na našom nešťastí a neriešia ho ..

Prosím Ťa, keďže sa u neho ani u dr.D neliečis,  tak ich nepomluvaj ...

Alebo poraď zopár osvietenych lekárov, čo sa budú nami zaoberať...

A môžem Ti povedať, že v poslednej dobe sa akoby vrece roztrhlo s ľuďmi, čo su už pri konci liečbu a cítia sa fajn, a liečia sa buď u Kl , alebo D.

Som s nimi v kontakte v inej skupine, ale aj osobne.

Ja Ti osobne želám, aby si sa čo najskôr vyliečil, a aby si nikdy nemusel riešiť iné ešte koinfekcie, borelióza, babesie, vírusy, plesne

Všetkým prajem požehnanu nedeľu edit

 .. pokud na ně budeš tlačit,

 .. pokud na ně budeš tlačit, tak se nediv že se budou šprajcovat....ano, můžou nevědět,  lhát, neléčit, bagatelizovat, být arogantní, sprostí, hrubí..... Věřím ve vyšší spravedlnost. 

 

Irenko bohuzel realita je

Irenko bohuzel realita je takova, ze stejne jako v kazde jinem zamestnani mas "skvele"  a "prumerne" a "Spatne".. s tim nic neudelas.. kazdy potrebujem nejak zit a delame co umime... navic biotechnologie je jeste puda zelena a z vetsi casti neprozkoumana.. Zpusoby jakym dnes lecime muzou byt za 20-50-100 let uplne jine.. stejne se podivej do minulosti... nelze mit zas nekomu za zle ze "neumeji lecit", kdyz chronicke nemoci je "paradox" dnesni doby.. Nekdo se vyleci experimentalni ATB lecbou. ale nekdo ne.. spoustec problemu u kazdeho muze byt jiny... ja s jen preju at najdem tu cestu..  Clovek zkousi vse mozne, zije v nadeji a roky "utikaji" .. urcite to ma dopad do zivota kazdeho z nas.. je treba byt, ale otevren i jinym moznostem a "neprijimat" pouze jedinou cestu reseni

watch my profile

Lapcom,  ano, všade máš

Lapcom, 

ano, všade máš "skvelé, prúměrné a špatné", Gausova krivka by mala platiť všeobecne - v sociálnych vedách a soc. javoch aj v prírodných vedách a teda fyzikálnych javoch. Tak mi prosím ťa vysvetli, prečo neplatí aj v prípade lekárov a fenoménu chron. infekcií. Lebo v tomto prípade, sa ony Gausovke totálne vymykajú. Jeden jediný lekár, ktorý lieči a rozumie tomu v Čechách (K.) a jeden jediný na Slovensku (Ď.) tuto ANOMÁLIU Gausovej krivky v prípade lekárov a chron. infekcií najlepšie potvrdzujú. Smile

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

no počkej, nalevo je špatnost

no počkej, nalevo je špatnost sama, uprostřed průměr = největší četnost, napravo to nejlepší za daných podmínek, to nej nej nej bohužel má tu nejmenší četnost na konci křivky vpravo. To snad není anomálie křivky, ale bohužel jen a jen tvrdá realita... a lepšího už pak nic vůbec není, resp. je s 0 četností...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane,  veď práve! Kde je ten

Jane, 

veď práve! Kde je ten "priemer", a kde sú tí "najlepší"? Máme len spústu tých "extra zlých" - preto vravím, že Gausovka akosi "nefunguje". 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

ale funguje. Ukazuje  to, co

ale funguje. Ukazuje  to, co je reálné, z hlediska postižených tímhle svinstvem, průměr bohužel o podstatě a léčbě, tedy příčinné léčbě, "vznešeně a učenně" kauzální léčbě, nic neví, nechce vědět... ti napravo cosi tuší, ale nic nedělají a na ocase křivky vpravo jsou ti dva, pouzí dva, co se o tom s postiženými nejen baví, ale i se snaží něco dokonce dělat, jdou sice proti proudu a mají s tím spoustu lapálií, ale jdou... Ti všichni nalevo jim buď vysloveně hází klacky pod nohy, ti víc vpravo spíš mlčí a nejspíš se bojí překročit práh všeobecné zbabělosti a poslušnosti vůči současným oficiálům... aby neměli  problém, aby si sami sobě neublížili, aby se páníček/ové nezlobil/i, aby měli klid... 

březen 2013 ukončení CAPu 

Lapcom,  tiež nepovažujem

Lapcom, 

tiež nepovažujem "chronicke nemoci za "paradox" dnesni doby" - ako tvrdíš...

Aký paradox? Paradox je niečo, čo sa vymyká očakávanému, predpokladanému, je to niečo, čo sa vymyká logike a platnej teórii. Chronické infekcie - a ich urputnosť (ťažká liečiteľnosť) nie sú žiadnym "paradoxom" - sú naopak očakávateľným a nevyhnutným dosledkom toho, že tieto infekty nie sú liečené dostatočne rýchle a včas - v momente, keď pacient registruje prvé problémy a dožaduje sa preto adekvátnej starostlivosti.

V prípade, že by boli pacientove príznaky brané dostatočne vážne, liečbe odolávajúca chronicita by sa nedostavila. Desiatky štúdií (bohužiaľ len z pera mikrobiológov, nie lekárov) toto opakovane zdôrazňujú. Zdôrazňujú vysokú negatívnu koreláciu medzi dĺžkou nákazy a ľahkosťou - úspešnosťou jej eradikácie. Teda - čím dlhšie je človek vystavený patogénom, tým dlhšia a menej úspešná liečba je. Takže žiaden paradox, práve naopak - rigorózna predvídateľnosť. To len trestuhodná ľahostajnosť, hlúposť a nerešpektovanie aktuálnych vedeckých poznatkov zo strany lekárov (systému/prístupu) spôsobuje to, čo sa (s nami) deje. Nie je na tom nič "paradoxné". Je to naopak veľmi predvídateľné a zákonité. 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

ok souhlas v mem pripade

ok souhlas v mem pripade slovo paradox bylou pouzito v jinem smyslu chapani. Jinak rozbor dobry a souhlasim

watch my profile

https://www.westonaprice.org/

https://www.westonaprice.org/health-topics/abcs-of-nutrition/nutritional...

výborný článek. ten by stál i za překlad a za umístění na stránky. Napsaný někým kdo má PhD z nutritional science

velmi pěkně píše o historii vitamínů, a zdůrazňuje, že vitaminy A,D,K2 a horčík, zinek je třeba podávat pohromadě

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k