Klubal testy

Nebyl jste někdo u Klubala v poslední době na testech? kolik ste si toho nechaly udělat a kolik to vyšlo? Nechávaly jste si testy dělat před kontrolou a nebo až při kontrole?

ja zatim ne a uprimne

ja zatim ne a uprimne oddaluji dalsi navstevu, podle me tak udela vetsina.. Jeho strohe vyjadreni mi neprislo dostatecne.  Skutecne netusim co testy stoji a pokud mi pak sdeli ze na samoplatnce je to 100k at si necham udelat fakturu tak je to sice hezky, ze to muzu ukazat VZP, ale  jak dlouho si todle muzete dovolit?...

watch my profile

no já návštěvu taky oddaluji,

no já návštěvu taky oddaluji, ale koukal sem na rezervace je tam plno na x měsíců do předu tak tam asi někdo chodit musí

Já návštěvu zrušil ,mě do

Já návštěvu zrušil ,mě do této doby nepřišlo od Klubala vůbec nic.

Platit testy který jsou podle mě zbytečně rozsáhlý na platbu pacienta nehodlám , je mi víceméně stejně a testy budou taky podobný. Lidi tam chodí proto že nemají páru o tom že se něco s VZP děje. On to tutlá. Nefér jednání. Přitom na změnu pojišťovny kterou by mnozí udělali už není mnoho času. Já se to dozvěděl způsobem že mi sestry zavolali ať jdu do lékárny zaplatit léky. Pak jsem to dal hned sem.

Že něco tutla je blbost,

Že něco tutla je blbost, problemy s VZP má uz tak 5 let a vsichvš to vedi.

Od 1.1.2018 nemá smlouvu s

Od 1.1.2018 nemá smlouvu s VZP 

Až 19.2.2018 se uráčil informovat pacienty na svých stránkách . Lidi kteří se objednali mezi těmito datumy neměli ponětí že smlouva nebyla prodlouzena. Nebylo jim to nijak sděleno. Lidi od VZP se objednavali v době kdy již neměl smlouvu. Vždyť je to prakticky podvod se ohánět pojišťovnou kterou nemá. Například já tím přišel o 1000 Kč protože jsem návštěvu zrušil když nemá smlouvu. 

máš pravdu

máš pravdu

já tady marně

já tady marně přemýšlím....jaká to je kontrola za 1000 kč? vždyť nejlevnější je za 5000 kč

Já myslím, že o 1000,- Kč

Já myslím, že o 1000,- Kč přišel, že zrušil  termín, jako stornovací poplatek, ne vyšetření. Ted tam byla známá a platila 5+8 testy+2 léky. 

aha, díky...já ani nevím, že

aha, díky...já ani nevím, že se platí storno poplatek za zrušení termínuLaughing

No je to nenormální, 

No je to nenormální,  nemorální,  ale Klubal to tak má. Ta tisícovka je jen když to zrušiš zavčas. Když onemocnis akutně týden před kontrolou tak ti jich vezme víc. Tvůj termín se sice ihned zaplní někým jiným ale tisíce za nic si zkasiruje 

Chlamyde, nebudu hledat

Chlamyde, nebudu hledat stornovací poplatky, zda je to nenormální či nemorální, ale storno poplatky jsou téměř všude u plateb předem. Počkej, jak dopadne soud. 

jsem objednaná na kontrolu na

jsem objednaná na kontrolu na 22.3. Nevím, jak to udělat, recept na léky potřebuju, ale jinak tam pojedu zbytečně, protože jsem u VZP a testy teda platit nemíním v žádném případě...co myslíte, můžu termín zrušit a telefonicky požádat o recept? Léky si samozřejmě zaplatit musím.

Sice jsem se odhodlala a šla se přehlásit k ZPMV, ale to musím čekat do července..

Já myslím, že do té doby

Já myslím, že do té doby nebude jasný závěr soudu. Nejlépe tam zavolat a zeptat se přímo. Pokud nechceš testy platit, je zbytečné tam jezdit. Požádej o recept, než se to vyjasní.

máte pravdu, zítra tam

máte pravdu, zítra tam zavolám...

Ireno zadny soud nebude, soud

Ireno zadny soud nebude, soud odvolani zamit.

watch my profile

Soud zamítl předběžné

Soud zamítl předběžné opatření,týkající se toho, aby Klubalova smlouva s VZP zatím platila do té doby,než soud rozhodne definitivně.Zamítli mu to 19.2,takže od toho datumu,kdo je u VZP platí vše,což je i můj případ. Klubal prý doufá,že to dopadne dobře,no nevím,nevím,souboj s takovým molochem,jako je VZP...

 

Lida

Proc to bylo na webu tak

Proc to bylo na webu tak pozdě netuším. Bojovol o tu smlouvu roky, tak se i k němu nestavte zady. 1000 Kč jsou směšné penize z ohledem na to všechno. Pruser to je, ale musime udržet MC P naživu a vy si zmente pojistovnu a vzp to pořádně vytmavte!

Na webu to mělo být

Na webu to mělo být nejpozději den před ukončením spolupráce. Zajímalo by jak dlouho dopředu tohle věděl. Zády se k němu nikdo nestaví, pomohl spoustě lidem i mě ale je potřeba taky férové jednání .

1000 korun pro spoustu lidí nejsou směšné peníze. Představ si :přijde tam člověk kterej na to musí pracně šetřit na těch 5000. Přijde do ordinace a on mu řekne že si ty testy a všechny léky musí ale zaplatit ze svého .Šok .Kde na to má vzít když sotva ušetřil na 5000 vstupu. Takže odejde s neporizenou ,bez testu, bez léků a 5000 mínus?  Tady nejde o mě nebo o tebe .Chodí tak lidi kteří mají hluboko do kapsy a kdyby tohle věděli včas tak by tam nešli. On má na každého pacienta email a férové jednání je takové že hromadně odešle maily o tom jak se věci mají. Všichni nechodí sem a nemají ty informace. Zajímalo by mě jak to probíhalo u Klubala s lidma kteří měli VZP jak u něj pochodily. 

"Zajímalo by jak dlouho

"Zajímalo by jak dlouho dopředu tohle věděl."  Nevěděl to. Jinak by lidi platili testy už od 2.1. 2018.

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

opravdu super nápad měnit

opravdu super nápad měnit pojištovnu, ted to je vzp za půl roku to bude jiná pojištovna ke který přejdu, to sou rady tohle

A co chceš dělat? Zmenit

A co chceš dělat? Zmenit pojišťovnu je v tomhle případě nejlepší řešení...chapu , že jste nasrani...

Hele já nejsem nasranej,

Hele já nejsem nasranej, stejně tam pojedu náký základní testy si zaplatim, von stejně nic jinýho nevymyslí jako nevymyslel do ted, maximálně bene a mino na dva měsíce jak ho znám, to je jediný co vyprodukuje. Je otázka času než to tam zkončí.

Nevím, zda nějaké základní

Nevím, zda nějaké základní testy pomůžou, v začátku jistě ne. U elektr. receptů se už nedostane nikdo k ničemu. Nenabídneš, nekoupíš. A dál?  Brusel za 100 tis. ++ ? A dál? Podle mě je to cílená likvidace léčení. 

Pokud se tam chceš léčit a

Pokud se tam chceš léčit a neplatit jdi fofrem změnit pojišťovnu. Je to nerozumějsi možný řešení .Čas je tuším do konce února.Jinak calujes zbytečně že svého.

já tam jedu za 3 týdny,

já tam jedu za 3 týdny, objednávala jsem se v prosinci. Kdybych nechodila sem do diskuzí, tak ani nevím, že s ním VZP nepodepsala smlouvu. Ale je mi divné, že tady Lumir píše, že za testy nic neplatil....o léky mi nejde, ty jsem platila i předtím...ano:Undecided bene + mino

Ty jsi platila  plně i Bene

Ty jsi platila  plně i Bene dříve ? 

člověče, teď nad tím

člověče, teď nad tím přemýšlím - asi ne...ještě mám na receptu plaquenil a v lékárně si zároveň objednávám aneurox, tak se mi to už všechno plete...

Udivuje mě, že sie nikdo

Udivuje mě, že sie nikdo nedívá u své pojištiovny, kolik kdo za co účtuje.  Vstupní můžou přijít na 50, ale i více tisíc, dle potíží. Pak je to už méně. Známá ted u MUDr.K byla, testy sice neplatila, ale léky už komplet ano.  MUDr.K podal odvolání na soud a je tam předběžné opatření, to znamená, že dokud soud nějak nerozhodne, neměl by na pojištovnu VZP  nic účtovat. Neví se, jak to bude s testama pacientů, kteří ted u něho byli. O tom by měl rozhodnout soud. Tady je sice diskuse, ale pokud to dostala VZP příkazem z ministerstva zdravotnictví, tak nevím, na kolik je to průchozí. https://www.facebook.com/pg/vzpcr/reviews/ :-(

Já myslim že je to

Já myslim že je to jednoduchý, VZP to platit nebude už na tom se nic nezmění, a je jen otázka času kdy s nim začnou rozvazovat další pojištovny smlouvu

Jinak nechápu jak je tohle

Jinak nechápu jak je tohle možný že si pojišťovna dovolí ukončit spolupráci. Každá pojišťovna by měla mít že zákona povinnost hradit veškeré platební výdaje za svého pojištěnce .

jiste, ze mela.. taky jsem

jiste, ze mela.. taky jsem VZP napsal. odpoved jeste nemam.... a mimochodem zmena pojsitovny znamena planost u nove az 7 mesic 2018....

watch my profile

To je snad naprosto jasný,

To je snad naprosto jasný, Klubal učtuje obrovský částky na pojištovnu za testy a za léky. V pojištovně si uměj dát dohromady 1+1 a vidí že to je furt stejný a nikomu to nepomáhá tak to utnuly. To je jednoduchej byznis. Na to příjdou i ostatní pojištovny.

Už se zas dostáváme někam

Už se zas dostáváme někam jinám, prostě VZP nemá a už mít nebude, ostatní pojištovny to taky odstřelej.

Já se ptal zda tam byl někdo a nechal si dělat testy a kolik to přišlo, je mi divný že za dva měsíce tam odsud nikdo nebyl.

Jo divný to je ,nikdo nedá

Jo divný to je ,nikdo nedá žádnou informaci. Třeba tam odtud fakt nikdo nebyl,nebo měl jinou pojišťovnu? 

Byl jsem tam tri tydny zpet. 

Byl jsem tam tri tydny zpet.  Za testy jsem nic neplatil, leky v lekarne za svy. 

WP pro Cpn a Mpn úspěšně absolvován od 05/2012 - 12/2014. Od 12/2017 akutní Mpn a Helikobakter.

Já 9.1. testy taky neplatila.

Já 9.1. testy taky neplatila.

Na testech jsem byla

Na testech jsem byla 5.3.platila jsem 8800,za ,,osekané testy".

Lida

VZP má asi tak 80% lidí

VZP má asi tak 80% lidí

lol to sis vycucal z prstu...

lol to sis vycucal z prstu... prý 80%. Jen sirite paniku a depresi tady v tom vláknu.

Ne, je to tak skutecne.

Ne, je to tak skutecne. Rikali mi to sestry od nej. 90% jeho pacientu ma VZP.

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Jade, nevěř všemu, co kdo

Jade, nevěř všemu, co kdo řekne. Mrkni zde...Česká republika měla k 30. září 2017 10 597 473 obyvatel..../zdroj zde: https://www.czso.cz/csu/czso/obyvatelstvo_lide/, tak  největší tuzemská pojišťovna VZP, která má asi 5,9 milionu pojištěnců,

Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/zdravotnictvi/168628-srovnani-zdravotnich-pojistoven-ktera-je-v-nejlepsi-kondici/Je to konec roku 2016, to si myslím, že mnoho pacientů od VZP odešlo, protože není v dobré kondici! Takže pokud, tak max. 59% cellkového obyvatelstva je u VZP a proto možná VZP u MUDr.K odstavila. Ale je to jen můj názor.

Ireno, u něj byli nejspíše

Ireno, u něj byli nejspíše ti, kteří měli pojišťovnu, která s ním měla smlouvu... Kdo měl jinou, se tam pro to, že by musel platit všechno sakum prdum, asi moc nehrnul... No a teď si to zase přepočti... Ale hlavně, jsou věci mezi zemí a nebem, kterým nikdo nerozumí!

březen 2013 ukončení CAPu 

 https://www.vzp.cz/o-nas/akt

 https://www.vzp.cz/o-nas/aktuality/verdikt-soudu-o-uhrade-leku-muze-ohrozit-fungovani-ceskeho-zdravotnictvi

 

 musí se šetřit, není na léčbu  pro všechny.

https://www.vzp.cz/tiskove-centrum/otazky-tydne/informace-o-cene-leku

kdyby léčili včas, zrovna jako u hypertenze, cholesterolu a pod.        https://www.vzp.cz/o-nas/aktuality/za-dialyzu-da-vzp-3-8-miliardy-nove-z...

No a co to má polečného s

No a co to má polečného s tím, že   "... 90% jeho pacientu ma VZP..." 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahoj ,jsem tu nová,chci

Ahoj ,jsem tu nová,chci pomoci alespoń informací.Od 19.2. se testy u dr. Klubala již platí,je možné se s ním přes

sestry domluvit jaké minimální testy jsou potřeba a kolik budou stát.Sestra mi říkala,že krevni obraz,biochemie plus borelioza tak 8-10OOO.Já se léčím i s bartonellou,to nevěděla,že prý mi pošlou mail s cenou.Větší testy by udělali v červenci.19.3.mám kontrolu,předtím musím na krev,ale ještě se neozvali...

Lida

Vážení, byl jsem u VZP,

Vážení, byl jsem u VZP, doktoři mne nutili přejít k 207, že VZP blbě platí... i přešel jsem. 207 vypověděla smlouvu mým dvoum doktorům, ty mne pochopitelně vyšoupli, zadara nikdo nedělá, ani kuře na dvoře zadara nehrabe, přešel jsem k 211. Loni jsem zjistil, že zubař už není to, co byl, zuby začaly odcházet. I hledal jsem nového. Neberou! A tam co brali, nový mercedes by jim nestačil! Pak jsem skončil u jednoho ze známosti přes pejsky. Ale cosi se zase podělalo, a já už neměl odvahu tam jít. Nakonec jsem skončil u jednoho z východu. Problém, má smlouvu jen s 207. Ostatní se s ním nebaví, prý je tu zubařů habaděj! Bohužel všichni ale jen natahují pracky na peníze, neberou, maj plno a zuby odcházej... Tak jsem si řekl, přejdu zase k 207, ale ouvej, přišel bych o doktora, kterého nejvíce asi budu potřebovat, a to jsem už o dva před tím přišel... Jo a chlamky, borelky, či co mne to za potvory žralo mne stálo dobře 200 tisíc, léky, potřebné doplňky atd., není-liž to směšné, ani jedna z těch pojišťoven mi na to korunu nedala? Inu dnešní medicína umí vyléčit kde co, jen ne to, co zrovna potřebujete a o tom, co potřebujete nerozhoduje váš lékař, ale jakýsi ouřada, který se ohání jakýmisi §§!  Já měl napsané lázně, zatrhla mi je jakási JUDr. revizní, že prý podle jakýchsi paragrafů nedostatečně hubnu, ještě než chlebodárce té JUDr. zrušil smlouvu s tou, co mi ty lázně napsala. Takže vážení, o nás ale i o Klubalovi rozhoduje jelito, co si přečetlo v nějaké Mateřídoušce cosi o BMI a máte několik málo možností, buď hubnete, jasná anorexie, bulímie, marš ke cvokaři, nechce jíst, všechno vyblije, a kdo nechce ke cvokaři jít, odmítá spolupracovat, nic nedostane, nedostatečná kompliance, nebo tloustnete, nehubnete, jasné přejídání, obezita, nedostatečná kompliance... jasná psychosomatie...  A kdo není ani tlustej ani hubenej, ten je tupl podezřelej, hypochondr!

březen 2013 ukončení CAPu 

Bojim se ze mas pravdu..

Bojim se ze mas pravdu.. bohuzel kdyz je "ziskovost" hlavnim ukaatelem firem i teh co dotuje stat z nasich dani (prispevku na zdravotni) pak se ptam jestli neni neco spatne?

watch my profile

testy stoja okolo 1000 e

testy stoja okolo 1000 e

coz je zajimave protoze z

coz je zajimave protoze z vykazaneho uctovani od VZP moje testy nepresahly za beznou navstevu pres 8k czk! 1000e = 25.000 czk.. 

watch my profile

jeho ceník je na

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k