Klubal

Tak hurá - vidím, že to již funguje. Byl jsem nedávno u Klubala, jak asi víte, VZP mu vypověděla smlouvu. Nemalou roli v tom hrál "pandoktor" Hnízdil. Mluvil jsem o tom s Klubalem, a on si to nenechá líbit. Dobře tak. Ale - když to takhle půjde dál, nemusel by se tomu takhle věnovat - žádný doktor. Ti ostatní se leknou a protokoly nebudou psát. A budeme nahraní. Já bych byl pro to a dávám ke zvážení takový nvrh - co sepsat Petici a poslat ji těm mizerům na té socialistické státní VZP a ohradit se proti takovému postupu. Já za sebe to vidím jako důležitou podporu celého našeho snažení a problému?

Co se týče petice . Kde chceš

Co se týče petice .

Kde chceš vzít lidi, veřejnost ? Ta o tom ví kuloví .Tady na fóru ti podpis dají ale podpisy pár desítek lidí odtud budou k smíchu.

Tohle je hra o velké peníze ,o zdraví, kde by muselo být pár desítek tisíc podpisů aby to bral někdo vážně a taky podpisy mudrů a lidi co se zabývají touto problematikou na nějaké úrovni. 

V dnešní době ti pomůže jen rozhodnutí soudu nikoli petice s pár podpisy. 

Realita.

Jenže on se hodlá bránit

Jenže on se hodlá bránit právně, jelikož mu neudali ŽÁDNÉ důvody, proč mu smlouvu vypověděli. JAKÉKOLIV argumenty pak budouhrát roli. Já bych byl pro i soustředit podpisy alespoň odtud. Tisíckrát nic umořilo vola...

 

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Za mě mohu říci, ikdyž to

Za mě mohu říci, ikdyž to vypadá, že mnohé spíše na---u, že mám s Klubalem špatné zkušenosti a budu to řešit. Nebudu psát naprosto konkrétní věci kvůli ochraně své osobnosti, ale mohu říci, že nejsem žádný přívrženec Hnízdila a spol. a taky jako mnozí mám vážné infekce a nejsem v dobrém stavu. Mám zdravotnické vzdělání i praxi, takže úplně to není o nezkušeností či totální neznalosti.

Toto píšu především pro ty, co u Klubala ještě nebyli, aby nebyli jen v těžké iluzi o panu dokonalém, jak je zde snad vykreslován, takže fakta z mého soudku.

1. Neposlání na LP při jeho diagnostice několika vážných infekcí s výraznějšími neuro projevy, což se v průběhu doby ukazuje a ještě ukazuje jaký to mělo dopad. Po několikaměsíční léčbě, která nic moc nepřinesla mne poslal s punkcí za praktickým lékařem, ale je schopen mi napsat váš stav není jednoduchý.

2. Druhou kontrolu ve stavu, kdy jsem dolezl-a sotva na toaletu plánoval až za pět měsíců a kdy se stav nelepšil.

3. Nic z toho, co slíbil během fyzické návštěvy nesplnil, opakuji NIC!!! co se týče doporučení na vyšetření, nic. Při žádosti mne poslal vždy!!! po e-mailu za praktikem a v konkrétním případě to měl vypsat on jako odborný lékař. Ani jednou to neudělal!!! ačkoliv nasliboval v přímém osobním kontaktu.

4. Když nastaly po užívání jeho medikace komplikace po několika měsících mimo jiné s podezřením na lupus like syndrom z atb, místo udělání alespon náběrů, když se čeká na vyšetření několik měsíců mě poslal do háje, že to nebude řešit, at jdu za praktikem,  který mne samozřejmě po dalších vyšetřeních vylučujících jiné možné příčiny poslal mimo jiné právě k imunologovi a spol. Takže je mu libo mu psát stav e-mailem a ordinovat, ale on není vůbec ochotný nic po e-mailu řešit ve prospěch pacienta, a dovolat se mu nejde, že - konzultovat to s ním.

5. NEKOMUNIKACE a odmítnutí zpracování běžné lékařské zprávy a další věci, které si v rychlosti nevybavím a psát to za týden a týden nad tím přemýšlet si nemohu v tuto chvíli dovolit.

6. Jeden den napíše ber te toto a toto a do dvou dnů bez toho, aniž by se něco změnilo, přijde jiná zpráva v rámci medikace.

Když už má čekačky x měsíců, tak by v případě komplikací a tím nemyslím herx nutně, kdy dojde k jiným komplikacím, projevům než doposud...by měl být schopen vyhovět pacientovi tak, aby nějakým způsobem stav řešil, nikoliv na to sral ve stylu až si zaplatíte, tak uvidíme. Tak mi to přijde.Domnívám se, že někdy už ani neví, na koho vlastně reaguje. Ordinuje e-mailem a to jde? nejde, zjistíte, když máte vážné potíže, že to nejde.....protože pak vás druhým šmahem pošlete do háje, když vy ho po e-mailu potřebujete, protože situaci musíte nějak řešit a nikoliv čekat dva tři a více měsíců případně, než e k němu dostanete. Vybavila bych si jiné negativní zkušenosti, ale nechci se v tom patlat.

Spoustu lidí naštvu a víte co je to boj nás všech o naše zdraví. Tento pan doktor byl v mém případě jen dalším smutným uzlíkem, jako někteří před ním v jiných směrech, ale narozdíl od jiných, tady si to platíte a pak zjistíte, že si dovolí to co si jiní nedovolí, což mám pocit si lidé vůbec neuvědomují. Ikdyž neříkám, že jinde je to hitparáda, není, ale to všichní ví. Ale když někdo po vás chce peníze a ještě vás drtí, to už je na mne trochu moc.

Takže za mě spíš myslím, že pan doktor by měl zavřít krám. Ikdyž chápu, že vydávání atb za osm tisíc za návštěvu má někdy smysl, jenže vážně chronické infekce jsou složitější než jen vypsání atb po řádném zaplacení. Všem přeji mnoho sil na vlastní cestě za zdravím a aby každému z nás bylo pomoženo a našli jsme efektivní cesty z toho kolotoče. V diskuzi pokračovat nebudu, předpokládám, že se na mou hlavu snese kopa hnoje, ale nebylo to psáno pro obdivovatele. a nehodlám ztrácet sílu v hnoji.... Hodně zdraví všem a kéž v ČR vyroste klinika, kde se infekční nemoci léčí a vyléčí.

Hodně sil do vlastních bojů.

je mi jasné, že o tom tohle vlákno není, ale mne vážně nebaví si číst lítostivé zprávy nad tímto lékařem...znám jiné negativní zkušenosti, ale ty nebudu psát, nejsou moje......Takže za mě já doporučuju zavřít krám, ikdyž dostatečně chápu mnohé zoufalství, znám to též velice dobře, ale nezlobte se.

Omlouvám se za překlepy, či pokud něco nebude navazovat, mám toho dost a stylem, kdy něco k něčemu připíšu to pak může vyznít nesrozumitelně, ale nemám sílu to stokrát číst, tak se omlouvám.

Hodně zdraví všem.

Pěkně jsi tu nakydala hnoje

Pěkně jsi tu nakydala hnoje na doktora Klubala! Máš asi houby, ne zdravotnické vzdělání a praxi, jinak bys věděla, že LP do jeho kompetence nespadá! O LP asi moc nevíš, záchytnost  velmi malá, že ty jsi nebyla zrovna ve škole, když jste to brali?! Takže  máš nějaké špatné vzdělání nebo špatnou praxi když  nejsi schopná se vyznat ve svém oboru a uhlídat si to, jak píšeš.  Jen tady pliváš špínu ve snaze doktora očernit. Když jsi tedy odborník a rozumíš tomu, proč jsi nešla na neurologii či infekční, ortopedii a dál, tam tě měl poslat obvodní, ne Klubal!  Máš to chaotické a nepřehledné, jsi mimo.  Klubal je jen imunolog, na vše ostatní máš praktika, zdravotnice! Nebo jsi myslela, že všechny problémy  vyřeší jeden doktor, když tam přijdeš za roky zanedbaná?  Není kouzelník. Bodu 6 nevěřím.  Jsi zmatená. Pěkně ses tu vyzvracela. Hlavně, že ti ostatní doktoři předtím i po něm ti pomohli od těch neuroinfekcí, důležité je, že jsi již zdravá. Evidentně potřebuješ psychiatra, možná máš infekce už na mozku.

píšeš.... narozdíl od jiných, tady si to platíte a pak zjistíte, že si dovolí to co si jiní nedovolí, což mám pocit si lidé vůbec neuvědomují...... nevím, co si dovolil, obtěžoval tě snad, to ne!  Jak tě drtil? Měl by zavřít krám...jojo, proto ho pořád zlí lidé, jako jsi ty, ti neuspokojení, neštastní a nemocní udávají! Holka zlatá, ty potřebuješ psychiatra, ty z toho nejsi venku. Je mi tě líto......ale pomluvila jsi ho pěkně! Nedávno na něho zvraceli na borelioze /nechytali se/, tak aspon tady a kam ještě se vezvracíš?  Co ještě uděláš pro to, aby nemohl léčit ostatní lidi, kterým pomohl ? Proč jsi k němu lezla za peníze, když jsi údajně z oboru a mohli ti udělat všichni všechno i tě léčit?! Toto je pomluva podle mě. Karma je zdarma, aby z tebe nebyla v příštím životě kopa hnoje! 

Chápu Irenko. Nicméně vše co

Chápu Irenko. Nicméně vše co píšu je pravda a narozdíl od Vás to mám zdokumentované a opakuji, že to budu řešit, protože toho mám dost. Opravdu z toho venku nejsem a neuroinfekce jsou pravděpodobně na místě, o to je to pro mě větší průser milá paní. A právě proto o tom zde píšu, což Vám asi nedochází, že. Píšu o tom jak se v mém příběhu negativně odrazil Klubal, taky jsem si bláhově myslela, jak je dobrej a co se týče nákaz(y)od klíštat zachytil  je on ve stádiu pozitivních ig M protilátek, ne staré letité infekce, vím, kdy mne kouslo klíště nakažené, ty staré tam byly ovšem taky a taky važné, obzvláště jedna, o to horší je, jak se k tomu Klubal postavil.

Opakuji, že podle mé zkušenosti nechce nést odpovědnost, jeho léčba je odnikud nikam, člověka vidí pomalu jednou za půl roku (beru v případech, kdy člověk více méně funguje, ve vážnějších ovšem ne), mění názory e-mailem ze dne na den, ordinuje e-mailem, ale není ochoten nic řešit po e-mailu, alespon trochu ve prospěch pacienta (né vždy je možné čekat měsíce na řadu po tučné odměně) a poslat člověka s vážnými infekcemi nelepšícím se stavem kvůli LP za praktikem, je tak trochu moc (ano, napsal tam i neurologa, jenže na neurologii mne poslali už jinde a čekali na výsledky MR a to vše věděl, on mne mohl poslat kdykoliv při diagnozách, nelepšícím se stavu a neuro projevech), stejně jako ho neposlat při jasných neuropojevech a prvotním záchytu infekcí), při komplikacích dával ruce pryč, já komunikaci mám, vy ne irenko. A já mám potíže, proto si nenechám srát na hlavu od nikoho, protože když jde o zdraví, tak jde asi o vše, ne? Každej člověk s vážnými infekcemi, kterej neměl štěstí vyloženě,to zná. Nasliboval mi doporučení, což měl v daném případě udělat samozřejmě a opakuji,  když došlo na věc, ani jednou to neudělal!!!!!už mne nebaví číst obdivné eseje, to co píšu je pravda a klidně se z toho pokakejte.

Když mi nakonec napsal uslintanou žádost o hospitalizaci, kde mne odmítli, tak ani nestál o to, aby měl papír, proč se tak stalo a napsal mi, at tyto dokumenty předám PL, ne jemu, to je tak trochu mimo, když je to v jeho odbornosti. Čím více to píšu, tím více nechápu ten obdiv.

Já říkám se vší vážností, že není všechno zlato, co se třpytí!!!

A aby bylo jasno, nejsem ta co haní protokoly, atp.,, ale chci jasně ukázat podle své zkušenosti, že pan doktor nemá svatozář a nedělá to zadarmo, bere docela dost navíc a to pak neodpovídá tomu, jak to řeší, když je to krapet složitější...možná dost neškemrám a neplatím, protože mě takový přístup vyčůraný vyloženě štve. Takže všichni víme, jak se k tomu staví většina lékařů a já říkám, že Klubal není až tak dobrý lékař dle mé zkušenosti, jak se tady píše a určitě to nedělá pro lidi. dokonce pochopím i peníze, ale rozhodně to neladí s přístupem, což člověk pozná, když to není ok, komplikace, atd. A přístup-léčba prvního lékaře, prvního zařízení při záchytu infekcí je docela dost důležitej. Ano, systém je bídný, ale dělat z Klubala zázrak a naději se může ukázat jako obrovské zklamání, takže zpátky na zem.

Že se za tohle musím omlouvat a kát, to mi přijde fakt stupidní, ale budiž. Svět je krapet šílenej.

Takže chápu Váš obdiv, ale laskavě přibrzděte v tom, že každý, kdo má s Klubalem negativní zkušenost je nutně debil. ALOHA.

Stejně jako ty keci o karmě, nevidíte si do pusy. Já si nevymýšlím a záměrně nikoho nepoškozuju s tím prvotním cílem, to já bojuju za své zdraví a bohužel i s lékaři, ale to znají mnozí zde, ale nechci, aby to bylo bráno tak, že je spasitel, proto to sem píšu, což Vám asi v životě nemůže dojít, že. A nepíšu to sem jen pro Vás, tak mne laskavě neurážejte, když víte kulový,...chápu jistou nedůvěru, dotýkám se ve Vašem případě asi Vašeho boha,....pro mě tak dobrý není, ikdyž vypadá a působí dobře.....v problémech se mnohé ukáže a tom vím sama dost.

PS: uvedené vzdělání mám Irenko, lhát nemusím, pravda bývá občas krutá sama o sobě...

PS2: myslím si, že je krapet mimo posílat člověka k psychiatrovi, tam byl skoro každej s infekcemi poslán, .....a jelikož psychiatrie a psychologie je tu na docela bídné úrovni, tak není o co stát....jinak by to mohlo být pro člověka s infekcemi, obzvláště s těmi neuro vhodné, podpořit jejich zdárný směr na cestě ke zdraví a tím myslím třeba analýzu specifických hodnot vztahujících se k činnosti mozku, psychice, atd. od omega tři, specifických vitamínů, miner, možné neurotran. a další...stejně jako úprava stravy....vše se dá dělat různě kvalitně ...a já jsem vždy byla velký bojovník za tu největší kvalitu a ted to zažívám dost surově sama na sobě a prdel to není...Navíc v některých případech za psychickými problémy stojí právě infekce, u každého nemocného dostává psychika zabrat, většinou s vážnou nemocí se pojí další navazující problémy v osobní rovině a to ani neuvádím to, jak neuroinfekce narušují v mozku mnohé, takže bych být Vámi, pokud jste alespon trochu na úrovni neurážela druhého, že je psychicky narušenej, je to dost bez respetku vůči všem, které nemoc srazila nakolena......tím trochu shazujete vlastní intelekt, obzvláště na foru, kde tím hodně lidí trpí.......Je mi líto, že nesrším obdivem, ale vím proč. Má úcta.

 

 

 

Rosničko, /tykej mi, prosím /

Rosničko, /tykej mi, prosím / pliváš tady dobře,  ale nepíšeš, s čím jsi za ním přišla konkrétně a v jakém stadiu. Můj názor je, že sem chodíš pod různými nicky.

Tvůj styl  a stejný příběh je zde:

http://www.chlamydie.info/content/ma-bio-story-jak-dal

tato bio-story nevím, kde pracovala v zahraničí, ale pokud přišla za Klubalem s ...Z listopadu výsledky (podrobnější příložím do blogu) - syf lt (negativní igm protilátky), anaplasma igm pozitivní, reaktivace EB virozy, plicní chlamidie, ureaplasma, mycoplasma homin.,helicobacter, sacharomycces cerv.,gardnerela, v moči stafylokok a možná jsem něco zapomněla...tak se nedivím, že nepomohl za 5 měsíců. Doufám, že se nemýlím.

Pokud napadáš doktora z toho, že ti nepomohl od infekcí /viry, bakterie, paraziti/, respektive tě nevyléčil, tak na to je infekční specialista, tam jsi byla? Jak pomohli? Standardní zaléčení a nazdar?! Klubal je JEN imunolog, mohl ti udělat imunitu a poslat tě do pryč. Jistěže kdyby věděl, jak se mu odměníš, vykopl by tě. Není jeho povinnost, tě léčit nad rámec standardů. Kdyby jsi byla zdravotnice, věděla bys, že doktora nepřinutíš, aby tě léčil jinak. Pokud udělá něco nad rámec standardů a není to pochopeno, případně vyléčeno ze strany pacientů, je smutné, ale ani on zázraky neumí! Určitě ti nesliboval vyléčení , nebo ano?  Někteří lidé nemají dost peněz na léčbu u něho, jsou pak vzteklí, neštastní, zoufalí, stále nemocní a obviňují právě MUDr.K, že jim nepomohl. A to je myslím i tvůj případ.

Já jsem na rozdíl od tebe nemocná celý život, porodila jsem evidentně i nemocné dítě, které bylo také věčně nemocné. Nikdo nám nepomohl víc, než bylo nutné. Já hlupák myslela, že doktoři jsou od toho, aby nemocným lidem pomáhali. Ne aby na nich vydělávali. Pozdě jsem přišla na to, že doktoři jsou bezcitní zaměstnanci státu, dobře placeni státem, farma firmami a ještě se nestydí si říci o úplatky od nemocných. Byznys jen byznys.

Myslím, že nejsi soudná. Proč by tě MUDr.K měl odesílat k hospitalizaci? Ten tě měl kopnout zpět k obvodnímu, aby zbytek zajistil on! LP, hospitalizace a jiné nespadají do kompetence jednoho odborníka – imunologa! Jako venerolog by tě mohl odeslat s tím syfilisem, ale pokud přišel na to, že ho máš již delší dobu a je v latentní formě, co s tím měl dělat? Más mnoho dalších  bakterií, virů, možná i parazitů. Může ve zprávě napsat doporučení, tot vše. Meleš páté přes deváté. Klubal ti měl udělat vyšetření, poslat ti ho a navrhnout, jak by se mělo postupovat v léčbě. Vůůůůbec tě nemusel léčit déle, než mu káže standard!  Neměl ti dát ani uslintanou žádost! To je ten rozdíl, na čem ho taháš k zodpovědnosti za celý tvůj neutěšený stav?! Jak ti pomohli ti druzí lékaři, jak píšeš? Asi nijak, když máš stále potíže a nenacházíš uspokojení v léčbě? 

Já ti věřím, že potíže máš, že jsi nemocná delší dobu, že jsi byla možná přeléčená standardně a nepomohlo to. Jakým způsobem ti byly stanoveny neuroproblémy? Vyšetřením /jakým/, nebo jen na základě sub. potíží? Pokud jsi se léčila od listopadu pár měsícú, tak t je zcela o ničem, věř mi! Možná to tušil i doktor......proto jste se dostali do sporů. Máš obrovskou zátěž, to nevím, kdo si s tím pradí! Ale ležet a čekat, co bude, vyšetření na kovy a jiné ptákoviny jsou zcela mimo. Tak se z toho nedostaneš.

Můj dojem je, že jsi ke Klubalovi nepřišla jako za prvním lékařem, když jsi onemocněla, ale přišla jsi tam řádně zaneřáděná a rozhozená, jak fyzicky, tak psychicky. Že jsi zralá na psychiatra je jasné a není to špatně míněné z mé strany. Bylo dokázáno, že většina psychiatrických pacientů jsou infekční. Sama jsem celý život nemocná, vím, jak se cítíš, co zažíváš, jaká je beznaděj na vyléčení či zlepšení stavu, když nejsou peníze a nikdo nechce pomoci!

Moje maminka byla také neléčená, později měla rakovinu, demenci, zemřela. Já i syn máme tytéž potíže. Také jsme se léčili v Praze, kde musela být léčba ukončená /OZP/, mě pomohl částečně, synovi téměř vůbec. Ale není to důvod k tomu, abych, když jsme tam přišli v zanedbaném stavu a nevyléčil nás, na něho byla zlá a chtěla za každých okolností pomstu a hanila ho na netu. Mám léze na mozku a ty nejsou za měsíce, ale roky. Takže pokud dnes ještě necítím potřebu jít k psychiatrovi, možná je to jen otázka času. Také mám chuť někoho  přerazit zato, že nám nepomohli. Vina je na straně státu, že nám nezaručí řádnou a účinnou léčbu.

Myslím, že MUDr.Klubal je slušný člověk, má mnho pacientů, snaží se. Ano, má toho moc. Máš možnost  a peníze se léčit jinde až do vyléčení či remise?  Asi ne. Asi nemáš ponětí, kolik peněz dávají lidé  za léčbu /ne vyléčení /, aby mohli být v remisi a někteří mohli aspon do práce.  Já na léčbu již také nemám, ani pro syna. Pokud máš chlamydie, syfilis i viry, víš, že se toho NIKDY nezbavíme!  Nevím, jaký životní cyklus má  mykoplasma, ureaplasma. Je to třeba zahnat do formy latentní, aby to nezlobilo, držet to imunitou či bylinami pod krkem. Víc asi nevymyslíme....... pro tvé naivní a hloupé dotazy nejsi dobrá zdravotnice, nic nevíš a nemáš ani načteno. Co ty žádáš po doktorech? Pokud máš neuroproblémy a nemáš boreliozu, můžeš mít neurosyfilis. http://www.medmicro.info/portal/syfilis/lvl3/ch05s02.html

https://cs.wikipedia.org/wiki/Syfilis

Máme tolik společného, že si to ani nedovedeš představit a to já nemám všechno, co ty /syfilis, ureaplasma, mykoplasma, gardnerelu..../! Možná by ti AD pomohla se se situací líp smířit a více přemýšlet hlavou, jak z toho ven........jako člověk, jako žena, jako máma, jako nemocná tě chápu – toužíš po pomstě. Soud nevyhraješ, kdyby ses rozkrájela, věř mi, mám to za sebou a je to zas jen a jen o penězích. Pokud bys je měla, dala bys je ne advolátovi, kde není záruka výhry, ale do léčby. Přála bych ti, abys našla někoho, kdo ti pomůže, ale ... chci přežít a uzdravit se a pak založit kliniku pro takovýhle marody.......toto se mi jeví jako sci-fi nebo schíza........ale je to jen můj názor. Bojuj.

Ještě jsem ti chtěla připomenout, že při té pomluvě, kterou tady záměrně šíříš, ve své sobeckosti .....mám s Klubalem špatné zkušenosti a budu to řešit. Nebudu psát naprosto konkrétní věci kvůli ochraně své osobnosti, ...ale na to, že existuje nejen GPRS, ale  i § Pomluva jako trestný čin /na netu/, kde veřejně bez důkazů  pomlouváš lékaře - člověka velmi slušného, s velkou odborností, praxí v zahraničí, udělením několika cen, mluví několika jazyky. Ty, jako zdravotnice, která neví skoro nic. Být tebou to rychle smažu, ono není až tak od věci tebe i bio story  dle IP adresy najít. To by asi mohl i Jan, natož pak policie. Ale to je jen moje dobrá rada.

Souhlasim s Rosnickou.

Souhlasim s Rosnickou. Dochazela jsem k nemu rok a pul. Rok a ctvrt jsem brala protokol a vysledky jsem mela horsi,nez pri prvnich odberech. Zadna snaha o zmenu atb....nic. cela navsteva za 6.500 spocivala v interpretaci vysledku a napsani dalsich atb. Tot vse. Vic se k tomu nebudu vyjadrovat. Snad jen, ze i ja zazila bod 6 a ze komunikace s celym jeho pracovistem je fakt otresna a absolutne nefunguje. Ac jsem si zaplatila ten jeho rocni komunikacni poplatek 3000kc. 

Renato65, když řekneš A,

Renato65, když řekneš A, řekni i B. Zajímavé je, že ti, co tady šíří zášt a nenávist vůči MUDR.K nikdy nenapíšou vše. Nikdo nepíše, s čím tam přišel, jaké byly potíže., jak mu předtím nikdo nepomohl, nebo jen v rámci standardů.  Klubal není Bůh ! Je třeba v tak složité situaci, ve které všichni jsme, také studovat, navrhovat, měnit, konverzovat a pod. Nechat vše na doktorovi je špatné. Každý jsme originál!  Nepíšeš, jak rozsáhlé testy ti udělal a že by ti je nikdy nikdo neudělal. Dívala ses, kolik pojištovna platila? Ty jen 6500! Pokládám za bezprizorní, pokud si něco zaplatí /komunikaci/ a nemají odvahu či zájem to čerpat. K tomu není co říct, to ale není chyba doktora!!! Já bych si pořádek sjednala. Pokud je někdo tak hloupý, že něco zaplatí, nedomáhá se toho a pak píše anonym na net jen proto, že ho není vidět, to není fér!  Takže plivejte, pomlouvejte, vymýšlejte, sem už chodí tak málo lidí, že je to téměř o ničem:-). Jinak jsi jen připrdla k pomluvě. Ale třeba to nabudí  i provokatéry a bude vás víc :-).

Na rosničku si udělám čas později, to je velmi složitý případ.

Tak nevím, já až takové

Tak nevím, já až takové zkušenosti nemám. Fakt je, že vždycky něco chtěl provést nebo poslat, pak jsem se musel připomenout ale vždycky to dopadlo. Když mi nevyšly léky - poslali poštou recept. Otázka je - a kam chceš teda chodit, Rosničko? On to tady snad ještě někdo řeší? Možná BCA v Lednici. Možná MUDr. Céé (na to bych teda nevsadil). No a že jsou výsledky -horší - nic nového. Za jak dlouho - rok a čtvrt? Já se zlepšil až tak po 2 - 3 letech. A furt to není ono. A co teda dál? Hmm? Když ne Klubal. Zastřelit se provazem v rybníce?? Stěžovatelé ve zdravotnictví - běžné. Řešení? Žádné....

 

 

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Tak nevím, ale robot nerobot,

Tak nevím, ale robot nerobot, spamák nespamák, troll netroll, děti, děti pojťe se podívat, kvete blbost...!

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Teda omlouvám se

Teda omlouvám se diskutujícím, ale na nick Irenka reagovat nebudu. A ani Vám Ireno nebudu tykat, nemám k tomu důvod.

Vy si snad myslíte, že to je pořád legrace či co, ale není.

A jestli si myslíte, že shodíte co píšu tím, že si mě spojíte s kýmkoliv, tak to je Váš boj, ale nic to nemění na tom, že co píšu se tak stalo, ačkoliv neuvádím vše, protože to bych musela dát přesné kopie všeho a to v tento moment dělat nebudu a těžko bych to dávala k dispozici někomu jako jste vy. Nevystupujete pro mě jako inteligentní člověk. Byla jsem na Vás upozorněná jakým stylem vystupujete tady i jinde, takže prudit můžete dále, ale nevím komu tím pomůžete. Jde Vám o to záměrně poškodit člověka, který kritizuje veřejně konkrétního lékaře popsáním zkušenosti, kterou měl, což je docela běžný postup, že lidé popisují své zkušenosti, že. Někomu to může pomoci. To je tak všechno. Je to Vaše zodpovědnost.I za vystupování na síti je člověk odpovědný, tak se trochu zmírněte. Já si za tím, co píši stojím a nebudu se v tomto opakovat. Shazujte, rozmělňujte, dělejte ze mě blázna, je to Vaše vizitka.

Když diskuze, tak věcně a bez urážení, vy se projevujete jako ne příliš inteligentní žena, pokud žena jste, co si dovolí plivat na každého a to teda nerespektuju. Pro mě je komunikace s Vámi pod úroveň, pod kterou jít nechci. Je to Váš boj. A vaše komenty již nadále ignoruju a to píši i pro ostatní, aby bylo jasné proč nereaguju na další a další napadání, rádoby osobní. Navíc pokud by jste měla zcela upřímný zájem se o něčem bavit, těžko byste vystupovala v takovéto rovině. Já napsala negativní zkušenost, kdežto vy napadáte člověka, který si apriori dovolil něco takového napsat. K tomu Vám mohu pouze gratulovat, ironicky. A podotýkám, že jsem si pouze přečetla první věty a poslední a stačí to. Ale jsem tu také pro ostatní, to uctívání mi přijde už za hranou reality jaká opravdu je. A s těmi AD to nemá cenu komentovat, jste za hranou paní, ale to vám vůbec nevadí, ještě se v tom vyžíváte. To je teda zoufalé. Těšilo mne. Howgh.

"...Navíc pokud by jste měla

"...Navíc pokud by jste měla zcela upřímný zájem se..." ta čeština mluví za mnoho.

březen 2013 ukončení CAPu 

Nejsem Irenka, ale nick

Nejsem Irenka, ale nick Irena.  Nepoužila jsem jedinou urážku ! Myslím, že z toho mála, co sem ještě chodí si každý udělá úsudek. Ty jsi neuvedla nic konkrétního z vyšetření na Klubala, jen pomluvu. Bio-story je nějaká mladá, zoufalá syfilitička, co přišla po letech, kdy měla dobře nakoupeno bakterií, virů patazitů za Klubalem, aby ji vytáhl ze s.aček a ono se to nepovedlo za pár měsíců a trošku peněz. To je můj názor. Bio-story má asi neurosifilidu a proto je nespokojená s léčbou. Ale jak chceš........víš, kdo používal na závěr  howgh? 

K uvedenemu len jeden

K uvedenemu len jeden poznatok z mojej liecby, mozno napise aj jesterka..

Zhorsenie na liecbe velmi vyrazne cely rok a pol, ,,postupne zmiernenie tazkych herxov, vymena atb az po vyse dvoch rokoch.Ako som pisala v mojom blogu ,,vyrazne zlepsenie po vyse dvoch rokoch.

Liecbu, detox, podporu imunity , rezim dodrziavam , mozete si precitat moj blog...nevzdala som liecbu po roku a pol stale viac leziaca, strata svalovej hmoty .. 

Ale mala som nastudovane, nielen Klubal, Durovska, ale aj Horowitz mam dve knihy pise trvanie liecby min 3_5 az 10 rokov.

Treba riesit sucasne bakterie imunitu, parazity plesne, menit doplnky , tinktury, enzymoterapia, oregano , cesnak, chlorela, jacmen, probiotika velku skalu,,a detox dosledny ,je to cela veda, nielen  spoliehat sa na atb...studovat a liecbu si prisposobovat okrem atb edit

No hlavně ten, kdo tu nadává

No hlavně ten, kdo tu nadává na mudra, který se vymknul slavným doporučeným a všeobecným postupům, si musí uvědomit, že "...ani rakovina jej nezbavuje viny, protože nemá právo pěstovat a zpracovávat konopí, aby pomohl sobě nebo druhým...", rozuměj, žádná nemoc tě nezbavuje viny, protože nemáš právo pěstovat a zpracovávat cokoliv, abys pomohl sobě nebo druhým, natož nějaký imunolog. Platí udělej, urob si sám, ale jen dle "léčby založené na důkazech" á la evidence based medcine, čili de lege artis... ostatní je nelegální!  

březen 2013 ukončení CAPu 

Editko, je pěkné. že něco

Editko, je pěkné. že něco doporučuješ, ale když nejsou peníze.......je těžké se z toho dostat. Rosnička / i bio-story /byla v počátku zanedbaná, jako většina z nás. Pak některému  nemocnému zůstane jen zloba, zášt, touha po pomstě a pomluvě. Smutné! 

...Pozdravujem Irenu :-) :-)

...Pozdravujem Irenu :-) :-) :-) 

Rosnicke a Renate65 poviem len tolko ze na tychto strankach sa sloboda prejavu nepraktizuje... Kritizovat urcitych ludi na tychto strankach nemozno... je to ako vtrhnut do katolickeho kostola a zacat kritizovat cirkev... 

Potom nabehne kostolnicka oznaci vas za provokaterov, zahorknutych psychopatov, pohadate sa a vyhodi vas... a vrati sa k modlitbe... 

Pravda je ale taka ze ak mate zdravotne problemy na ktore zaberaju antibiotika, tak nie je vela lekarov ktori vam ich budu dlhodobo predpisovat.... nech uz su aki su.... 

 

 

 

 

I já zdravím provokatéra

I já zdravím provokatéra Mikuláše Nováka!  Jasně, na Slovensku jste na tom líp, jsem slyšela, jaké mají pojištovny zisky a jak se máte dobře. Škoda, že nás rozdělili :-)

Kdyby to bylo tak, jak píše rosnička,  podepsala by se plným jménem. Ono se jí to vrátí, nebude mít už kde zaparkovat. Renata si jen připrdla, ta bude podle mě asi neprůbojná, možná nemá načteno a nevěděla, že by si mohla říct o změnu či výši léků. Také nepopsala problémy, jen si postěžovala na doktora. Pokud měla zaplacený komunikačnáí poplatek a nebyla schopná ho využívat, její věc.  Jasně, že se kritizovat může, ale konkrétně, ne pomluvy! Já  bych si to představovala tak, že někdo napíšeš..jmenuji se tak a tak...jsem z ....., kontakt na mě..... a mám špatnou zkušenost  s tím a tím doktorem, nebot......toto a támto, zapříčinil ono....důkaz zde: A ne s.ačky typu, viz zhora. 

Rosnička z ostudy už ted nemůže napsat, že za ním přišla až jako za posledním, kde hledala naději na rychlé uzdravení, které se nekonalo. Když už ji všichni  doktoři odkopli či přeléčili standardem / možná/.  Asi nemá peníze, ale i to já chápu. Já je také nemám! Také jsem neštastná, že jsem celý život nemocná, nemocné dítě, ale přece se nesnížím k anonymu na netu. On nikdo jiný nebyl zatím ochoten jednak dělat dobré - rozsáhlé testy a už vůbec ne psát ATB ani za peníze. Pokud soud prohraje, můžou se i jiní klouzat! Osobně vím o mnoha lidech, kterým pomohl. Ted jsem byla jinde na imunologii a docent řekl, koinfekce nedělám, to si jedte do Prahy za tím šarlatánem......no hnus od takových kreténů! Raději dělají testy jen velmi štíhlé, skoro žádné,  aby se na nic nepřišlo, aby nemuseli léčit. Jen hrabat a hrabat.  To, co říká pacient, není důležité! 

A ty, provokatére, jak pokračuješ, už jsi aspoň trochu zlepšený?  

Nepoviem ti o sebe nic, lebo

Nepoviem ti o sebe nic, lebo zase po case zneuzijes citlive informacie, ako to mate vy sociopati vo zvyku... preto ti nic osobne nenapise ani renata ani rosnicka... ani sa im nedivim.... 

Zamysli sa nad sebou Irena

 

Rosnička tu škaredě pomluvila

Rosnička tu škaredě pomluvila doktora, který asi ze všech nejvíce pomohl, to je již jisté! Ona sama to ale tady ted nemůže přiznat, po tom, co tu napsala. Renata připrdla, ty jsi provokatér a já se mám zamýšlet .....haha, ty laškovníku ! Je mi to v podstatě jedno, jak ti je, to byla jen taková zdvořilostní fráze. Přeji nejen tobě, ale každému, aby našel tu správnou cestu k uzdravení či aspon zlepšení svého stavu! S těma sociopatama opatrně, nic o mě nevíš! Všimni si, jak beze mě nemůžeš být, jak lezeš všude, kde jsem já. Ty jsi asi také sociopat, co si hraje na inteligenta. Všude ten rypák strčíš!

Najviac pomohol? Tebe?

Najviac pomohol? Tebe? Rosnicke? Renate? 

Pomohol uz vela ludom a vela ludom sa snazi pomoct aj teraz.... a potom su tu kvanta tych, ktorym nepomohol...

Ale snad si moze svoju skusenost napisat kazdy, bez toho aby si ho okrikla... toto nie je ziadne "pomluvanie", toto je realna skusenost jedneho cloveka... 

Hej vztekloune, byl jsi u

Hej vztekloune, byl jsi u Klubala? Nebyl! Já také ne. Poradil jsem si sám. Ty asi taky. Ale jsou lidé, kteří si neporadí, a pro ně je to průser na entou. Nikdo jiný mu totiž víc jak 14 dní doxybene nenapíše! Nehodlám se ho tu zastávat, ale ber to tak, že on válčí na dvě strany, na jedné straně pacienti, co by chtěli být již včera, jak za jitřních zítřků, zdraví, aniž by sami pro to něco udělali, jako třeba se pokusili pochopit rozdíl mezi rýmičkou, co neléčená trvá 7 dní, zato léčená jen jeden týden, a chronickou nákazou nitrobuněčným sajrajtem, která se k tomu ještě jeví jako nikoliv nákaza jedním hajzlem, leč souběhem mnoha neřádů, okolností, dědičnosti, psychiky, totální neúcty k životu obecně a na druhé straně s nepřejícností systému, pojišťoven, matadorů lékařského či farma loby, vystudovaných v době, kdy nějaká chlamydophila či borelie ještě neměla jméno, čili neexistovala, v době, kdy se vše léčilo jednou injekcí rozkvrdlaného penicilínu jehlou opálenou nad lihovým kahanem, který tenkrát ještě fungoval na vše... Každý jiný by se na to vyprdl, šel by se někam zaměstnat za nasmlouvaný plat za cenu loajality k doporučeným postupům, kde bys dostal 14 dní doxybene a padej, jsi vyléčenej, a jestli se ti to nelíbí, tady máš doporučení k psychologické intervenci...

P.S.

Tato  nemoc či choroba není v tabulkách, doporučených postupech, žádný doktor ji neumí, ale za to každý doktor, který se rozhodne takovému pacientovi pomoci, jde na trh se svojí kůží, riskuje, každý pacient s tím musí počítat, musí si to naštudovat, musí vědět co chce, musí v tomhle středověkém ovzduší jít také na trh se svojí kůží, musí zaručit takovému doktorovi, že ho nedostane do průšvihu, že nedopadne jako ti, co si dovolili tvrdit něco jiného než, že je Země placka, že je kulatá, že neobíhá Slunce kolem Země, ale Země kolem Slunce... aby nedopadl jako Kozma u vás...

Jinak xenofóbní, urážlivé, pomlouvačné výkřiky budou jako škodlivé pro tento web jednoduše posílány do propadlišť dějin.

 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Jedine o co mi ide je

Jedine o co mi ide je objektivita a pravda.... nebol som u neho, ale podla toho co pocuvam to s uspesnostou liecby u neho nie je az take ruzove.... 

Ako som povedal, pomohol nepochybne vela ludom, ale to kolkym nepomohol je tiez podstatne cislo.... 

Hlavne ze vam vsetkym nepomohli ini doktori "vtedy raz" a uz ste ich odsudili a "pomluvate" a "urazite" ich doteraz..... aj napriek tomu ze 90% ich pacientov je s nimi spokojnych... 

Ked niekomu nepomoze dr.k. tak je to OK?? S nim nemoze  byt nikto nespokojny? 

Nie je to pokrytecke a zaujate? 

Ja viem, aspon snaha sa ceni viac... ale na konci dna...

nepomoct=nepomoct.... akurat ze kym jedna "nepomoc" stoji realne peniaze, druha "nepomoc" ide z poistovne.... 

Ako som hore spomenul, nie je vela doktorov ktori su ochotni predpisovat ATB ludom ktori maju chronicke zdravotne problemy.... on je jeden z nich, nech je aky je.... s tym sa treba zmierit... 

Pokojne to vymaz ak si myslis ze na tom co pisem nieje hodny kus pravdy... ja sa neurazim... 

Problém je jinde. Problém je

Problém je jinde. Problém je v tom, že tu někdo na někoho nadává a tvrdí, že je také ze zdravotnictví, což zejména ho údajně opravňuje k tomu nadávání, protože on je z branže, on tomu rozumí... Dej si práci a přečti si ty výkřiky do tmy. A dáš pak bohužel za pravdu i Ireně, protože když jsem z branže a rozumím tomu, tak si poradím sám, věda v jakém marasmu se "léčení" tohohle svinstva vynachází a nebudu čekat na zázrak, je jedno už kde! 

 

P.S. 

Setkal jsem se s podobnými lidmi, měli zdrávku, uměli dobře fačovat apod., to jo, ale o mikrobiologii, problematice těchhle svinstev věděli kulové h...., ale mysleli si, že sežrali Šalamouna i s botama a fousama, taky podle toho dopadli. Ale vinu vidí všude kolem, jen ne ve své hlouposti. Ostatně já byl na tom stejně, byv krmen zázračností zdravotnictví 20. století, než jsem pochopil, že realita je drobet jiná! 

Prostě bohužel je to tak, jako to bylo za dob éry škodovek 105 apod. urob, udělej si sám! A jak jsem již řekl, tady není nikdo, kdo by této problematice rozuměl a uměl to léčit. Je tu sice asi spousta, co se samorobo nějak vyléčilo, leč to nikoho a ani toho jediného nezajímá, aby se pokusil dát dohromady zkušenosti těchhle lidí. Bohužel oni se, on se nebude bavit s amatéry! A tak v podstatě pokračuje cestou hokusů pokusů, a má tedy co chtěl... zhrzené rosničky apod., které místo předpovídání počasí plivou jedovou slinu...  no a tady místo toho, aby tu byli ti, co se jim to podařilo, se vyléčit, tu jsou jen samí zhrzenci, co umí jen nadávat a hádat se s otatními. Tak kde má pak takový doktůrek brát nějaké pozitivní poznatky, když ti, co úspěšně se toho svinstva zbavili, odsud prchnou a nechají si to pro sebe? A co si má odsud vzít potom. Tady z těch hádek tyjou jen ti, co tvrdí, že nic takového neexistuje, že žádný protokol nefunguje, že je to tu jen banda bláznů! 

březen 2013 ukončení CAPu 

Mam z Mudr. Klubala tez ne

Mam z Mudr. Klubala tez ne prilis dobre zkusenosti. Co mu nereknu neudela, co slibil pri prvnim setkani na dalsim zapomene, lekarska zprava je "tragedie", apod..  V podstate se stotoznuji z clankem.

Nedavno posilal pacientum pamflet, jak ted ma problemy s pojistovnou a na konci zada pacienty o penize (vtipalek) .. 

Kdyz mel problemy s VZP informoval o tom az v unoru, ale vypoved dostal s pulrocnim predstihem a nerekl ani jedine slovo - sorry to je pristup pa se odvolava, ze cekal na vysledky soudu.. 

 

Ackoliv asi neexistuje alternativa, nejsem o jeho schopnostech zcela presvedcen.

 

suma sumarum, chronici jsou velmi dobry zdroj financi Cool

watch my profile

ahoj lapcome, ano informoval

ahoj lapcome, ano informoval o tom az v unoru, ale nevedel to dopredu, jinak by si uz od ledna lidi s VZP platili vsechno. Ja tam jeste v lednu mela testy na poj. (VZP)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Vedel o tom uz 6 mesicu

Vedel o tom uz 6 mesicu dopredu to je totiz vypovedni smlouva od VZP :) jen kdybys chtela vedet skutecnost...

 

smluvní vztah s poskytovatelem zdravotních služeb Medicínské centrum Praha s.r.o. v odbornosti alergologie a imunologie, byl ukončen ze strany VZP ČR k datu 31. 12. 2017. Poskytovatel byl o ukončení smluvního vztahu písemně informován již v červnu 2017 a následně v období  1. 7. 2017 – 31. 12. 2017 probíhala standardní výpovědní lhůta v délce 6 měsíců. VZP ČR vypověděla, dle ust. § 17 odst. 2 zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, smlouvu s poskytovatelem, která se týkala zajišťování poskytování hrazených zdravotních služeb v odbornosti 207 - alergologie a klinická imunologie.

watch my profile

Jako vždycky, utrhneš

Jako vždycky, utrhneš lísteček a přiletí na tebe halda hnoje...Nikdo ať tady debatoval, urážel, nasíral, stěžoval si, žertoval...neřek teda když nám takové doktory zaťápnou, co budou dělat - chcípnout v zánětovým klinči? Žádnej alespoň nějakej "život" - i když na práškách? (schválně přecházím k lidovému tónu jako že jsem našňuplej - aby mně Jan neseknul WinkLaughing!). Zamysleme se nad tím...Je to sice z větší části "sámsistačím" a zařídím, ale za prdelí na ty léky a rozbory a občas dobou radu někoho - potřebujeme! Nebo tu zbudou jen Chlamydická oddělení na Bulovce a podobné bludy, co tam umí naprostý kulový - a nám se povede - špatně!!!

 

Karel, do pekla - zatím - nezajel....

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k