Doxyhexal a červené skvrny v krku

Zdravím,mám dotaz...užívám 3 dny doxyhexal 100mg 2x denně+azi 500mg.Dnes ráno jsem začal pocitovat bolest v krku a odpoledne jsem si všimnul,že mám v puse a hlavně v krku a na horním patře takové červené skvrny a malé puchýře,dost to bolí.Vůbec netuším,co by to mohlo být,může to být nějaká reakce na ATB? Nebo naopak známka toho že ATB nezabírají a infekce se hrne dál.Máte někdo podobnou zkušenost?

Předem díky za všechny odpovědi.

Tak dnes to mám hnedle už po

Tak dnes to mám hnedle už po celé puse a krku,přidalo se nepatrné škubání v levé ruce....dočetl jsem se tady o významu slova "HERX" nevím jestli tyto reaxe tomu můžu přisuzovat.

Díky moc za odpověď.

Tie skvrny a pochyre by mohol

Tie skvrny a pochyre by mohol byt herpes, alebo alergicka reakcia na nieco.

borelia, bartonela, ureaplasma, mycoplasma, chlamydia, ebv, cmv a boh vie este co.. od 2012

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k